Uit Spanje!

Alle algemene onderwerpen over fossielen die niet in de andere onderdelen thuishoren.
Plikona
Been thanked: 1 time
Antw: Uit Spanje!

Bericht door Plikona » 12 jun 2008, 11:53

@Martijn,
Toch wil ik je waarschuwen met dat sinterklaasgevoel. Des te meer voorbeelden er zich in jouw verzameling bevinden, des te meer ga je inzien dat determineren moeilijker wordt. Er zijn altijd wel dingen die afwijken van het voorbeeld.

Dit is wel een luxeprobleem. Ik zou zeggen lang leve het luxeprobleem... :D

Henk Jan
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Bericht door Henk Jan » 12 jun 2008, 13:24

Nou, dan gefeliciteerd met de Clypeasters. Ze zijn idd erg fraai!

HJ

tandenzoeker
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Bericht door tandenzoeker » 12 jun 2008, 13:24

Supergraver schreef:
En met Clypeasters zijn ze HEEL moeilijk
Vind ik raar. Wij zijn ooit eens met onze vereniging richting Almeria getrokken (nu ja , de \"regio Almeria\", snap je \'m?) en daar zijn Clypeasters nu niet echt zeldzaam. Ze zijn wel groot natuurlijk, wat een voordeel is, want dan zie je ze tenminste zitten. Maar iedereen in het gezelschap die mee is gaan zoeken (zo\'n 6 personen) had er toch ééntje. En echt lang hebben we niet gezocht. En qua uiterlijk lijkt de mijne verdomd veel op die op de bovenste foto van je.

[Bewerkt door tandenzoeker op 12-06-2008 om 12:28 NL]

"Wijze mensen praten omdat ze iets te zeggen hebben; dwazen, omdat ze iets willen zeggen." - Plato.

Supergraver

Bericht door Supergraver » 12 jun 2008, 13:39

Hee Wim,

Klopt als een bus. Ik heb oa ook foto\'s van een groeve in Italie gezien, waar het stikt van de Clypeasters. Maar ze zijn mooi, groot en gewild, dus zijn de Spanjaarden en Italianen zeer terughoudend met het ruilen van Clypeasters. Een ruilconectie met iemand uit Italie staat dus ook nog hoog op m\'n verlanglijstje ;)

Enne \'regio Almeria\' over welke geografische schaal hebben we het dan ;)
(niet beantwoorden hoor, is een geintje)

Gr

Martijn

[Bewerkt door Supergraver op 12-06-2008 om 12:40 NL]

Gesloten