Afgekickt?
Antw: Afgekickt?
Dus fijne vakantie gehad, Herman?
oef, dat was wel een hele tijd zonder het forum... Fijn dat ie er weer is!!!
Marietta
oef, dat was wel een hele tijd zonder het forum... Fijn dat ie er weer is!!!
Marietta
- sjaak
- Has thanked: 373 times
- Been thanked: 362 times
- Contacteer:
Welkom terug. Ik hoop dat jullie een fijne vakantie hebben gehad, Herman. Beviel de \"off road\" route nog een beetje?
Groet,
Niels
Niels
Veel fossielen gevonden!
We hebben net de auto uitgepakt, en de zakken ingepakte fossielen op de vloer op zolder gelegd. De zakken beslaan een oppervlakte van pakweg twee vierkante meter, naar schatting 150 a 200 kilo. Ik vrees dat we zeker een volledige dag bezig zijn met het uitpakken van de fossielen, en daarna komt dan nog het schoonmaken.
Wat we ongeveer hebben gevonden:
Fossielenweekend:
CBN: bivalven en ammonieten
Dannes: Meerdere, ook wat grotere complete ammonieten, haaientanden, bivalven, brachiopoden, diversen. Ook vissenkaakje gevonden door Esther.
Ault: Enkele geheel complete micraster zee-egels, diversen
Vaches Noires: Vele van de bekende oesterachtigen, enkele ammonieten
Bouwplaats bij Caen: Vele ammonieten tot pakweg 15cm.
Feugerolles: Vele prachtige ammonieten, helaas geen hele grote.
Lion sur Mer: Heel veel brachiopoden, 3 a 4 regulaire zee-egels, waaronder één complete.
Foto\'s zullen helaas eventjes moeten wachten totdat alles uitgepakt is.
Fijn dat jullie ook allemaal weer terug zijn op het forum!
We hebben net de auto uitgepakt, en de zakken ingepakte fossielen op de vloer op zolder gelegd. De zakken beslaan een oppervlakte van pakweg twee vierkante meter, naar schatting 150 a 200 kilo. Ik vrees dat we zeker een volledige dag bezig zijn met het uitpakken van de fossielen, en daarna komt dan nog het schoonmaken.
Wat we ongeveer hebben gevonden:
Fossielenweekend:
CBN: bivalven en ammonieten
Dannes: Meerdere, ook wat grotere complete ammonieten, haaientanden, bivalven, brachiopoden, diversen. Ook vissenkaakje gevonden door Esther.
Ault: Enkele geheel complete micraster zee-egels, diversen
Vaches Noires: Vele van de bekende oesterachtigen, enkele ammonieten
Bouwplaats bij Caen: Vele ammonieten tot pakweg 15cm.
Feugerolles: Vele prachtige ammonieten, helaas geen hele grote.
Lion sur Mer: Heel veel brachiopoden, 3 a 4 regulaire zee-egels, waaronder één complete.
Foto\'s zullen helaas eventjes moeten wachten totdat alles uitgepakt is.
Fijn dat jullie ook allemaal weer terug zijn op het forum!

Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
Webmaster www . fossiel . net
Ben ook in de wolken(ni moeilijk met dit weer)
heb zeker een 2-3 minuten naar de achtergrond van het forum zitten kijken voralleer ik de onderwerpen te zien kreeg(moesten van ver komen denk ik)
Nu een (misschien) dom vraagje, wat zijn die dingen op de achtergrond dacht vroeger dat het visseschubben waren maar zie er nu niets meer in.
Wat zijn die schijfjes met die streepjes??
heb zeker een 2-3 minuten naar de achtergrond van het forum zitten kijken voralleer ik de onderwerpen te zien kreeg(moesten van ver komen denk ik)
Nu een (misschien) dom vraagje, wat zijn die dingen op de achtergrond dacht vroeger dat het visseschubben waren maar zie er nu niets meer in.
Wat zijn die schijfjes met die streepjes??
Theo
- mikeneneas
Hehe, eindelijk terug !
Hoewel ik voornamelijk een lezer ben en weinig post, ben ik heel blij dat de site weer online is.
Ik heb Somniosus (Pieter) nog gemaild die me zei dat jullie vanavond terug online zouden zijn. Hier zijn jullie dus weer en ik dus ook.
Michel
Hoewel ik voornamelijk een lezer ben en weinig post, ben ik heel blij dat de site weer online is.
Ik heb Somniosus (Pieter) nog gemaild die me zei dat jullie vanavond terug online zouden zijn. Hier zijn jullie dus weer en ik dus ook.
Michel
- Spongebob
- Has thanked: 413 times
- Been thanked: 636 times
Hoezo afgekickt? Afgereageerd zul je bedoelen!
Eerst die vervelende KPN die zonodig m\'n onvolprezen Planet heeft opgeslokt en mij de nodige problemen heeft bezorgd en dan Fossiel.net er uit.
Normale verslaafden krijgen speciale programma\'s in klinieken (Ault?) aangeboden, maar wij moeten maar kijken hoe we hier doorheen komen. En nét op het punt dat we zo\'n beetje clean zijn, is ie d\'r weer, die Herman. Hier is het laatste woord nog niet over gesproken!!!
Ik beraad me nog wie die twee deuken in mijn computerkast zullen gaan vergoeden....
Eerst die vervelende KPN die zonodig m\'n onvolprezen Planet heeft opgeslokt en mij de nodige problemen heeft bezorgd en dan Fossiel.net er uit.
Normale verslaafden krijgen speciale programma\'s in klinieken (Ault?) aangeboden, maar wij moeten maar kijken hoe we hier doorheen komen. En nét op het punt dat we zo\'n beetje clean zijn, is ie d\'r weer, die Herman. Hier is het laatste woord nog niet over gesproken!!!
Ik beraad me nog wie die twee deuken in mijn computerkast zullen gaan vergoeden....
Time fades away (Neil Young)
Antw: Antw: Afgekickt?
Spongebob schreef:
Hoezo afgekickt? Afgereageerd zul je bedoelen!
ik had dat probleem van KPN ook;) alleen ik heb ziggo.
MVG,
Benjamin
Nur indem man sich über das Bekannte
völlig verständigt hat, kann man
miteinander zum Unbekannten
fortschreiten.
völlig verständigt hat, kann man
miteinander zum Unbekannten
fortschreiten.

Dag Herman en mede-speurders.
Super dat \'we\'weer in de lucht zijn. En hoe kun je nou afkicken als je dit soort joekels uit de grond vist? Daar wordt het juist alleen maar erger van!
C. Hastalis (7.5 cm), omgeving Antwerpen. En (veel) meer gevonden. Ik zal binnenkort eens een selectie op de site zetten. Zoek ze allemaal (want wie zoekt zal vinden).
Groeten
wie zoekt zal vinden