Na orkaan Gustav komt de oerknal
Antw: Na orkaan Gustav komt de oerknal
@GJ,
De mogelijkheid bestaat dat er zwarte gaten gecreëerd zullen worden. Volgens wetenschappers zouden deze maar nanoseconden bestaan. Volgens tegenstanders zou de aarde er door kunnen opgeslokt worden. Nostradamus heeft het voorspeld!
Dus op 10/9 niet onder ladders doorlopen, zwarte katten wegjagen, vuile zoekbroeken over de haag smijten en vooral uit de buurt blijven van roestige estwings!
Het bezit van kilo's belemnieten is dan weer een voordeel: het verjaagt nachtmerrie's!
(Ps , uw chakra's niet vergeten te sluiten!)
[Bewerkt door Plikona op 02-09-2008 om 14:37 NL]
De mogelijkheid bestaat dat er zwarte gaten gecreëerd zullen worden. Volgens wetenschappers zouden deze maar nanoseconden bestaan. Volgens tegenstanders zou de aarde er door kunnen opgeslokt worden. Nostradamus heeft het voorspeld!
Dus op 10/9 niet onder ladders doorlopen, zwarte katten wegjagen, vuile zoekbroeken over de haag smijten en vooral uit de buurt blijven van roestige estwings!
Het bezit van kilo's belemnieten is dan weer een voordeel: het verjaagt nachtmerrie's!
[Bewerkt door Plikona op 02-09-2008 om 14:37 NL]
Antw: Na orkaan Gustav komt de oerknal
Als het je ook maar een beetje interesseert heb ik echt een aanrader van een filmpje: http://www.ted.com/index.php/speakers/brian_cox.html (en beetje scrollen).
Voor zover ik het heb begrepen heb willen ze nu elementaire deeltjes aantonen die voor 'massa' staan.
Voor zover ik het heb begrepen heb willen ze nu elementaire deeltjes aantonen die voor 'massa' staan.
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Antw: Na orkaan Gustav komt de oerknal
hoe doe je dat ???plikona schreef:
Naast een roestige Estwing slapen

Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)