Is er een topic verwijderd?
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: Is er een topic verwijderd?
Ik heb onlangs enkele verschillende topics van Boukje samen gezet, omdat ze over hetzelfde fossiel gingen, maar iets weggedaan (en zeker een heel topic) heb ik niet. 

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Hoi Cru84,
de archeoloog die toendertijd de opgraving leidde is helaas overleden.(en dat was in houten,woon nu in Nieuwegein)
Ga nog wel even uit googlen of ik iets kan vinden waar ik met de tanden terecht kan.
Maar in iedergeval bedankt voor de tip!!
Groetjes Boukje
de archeoloog die toendertijd de opgraving leidde is helaas overleden.(en dat was in houten,woon nu in Nieuwegein)
Ga nog wel even uit googlen of ik iets kan vinden waar ik met de tanden terecht kan.
Maar in iedergeval bedankt voor de tip!!
Groetjes Boukje
Boukje :-)
Je kan altijd naar de politie gaan met de mededeling dat je er pas net achter bent gekomen dat het menselijke resten zijn. Zij hebben experts op dit gebied. Alleen is er een kans dat je ze niet meer terug krijgt. (volgens mij staat er in de wet iets over het bezit hebben van meselijke resten)
Archeogen moeten ook de politie inschakelen als ze onverwacht menselijke resten vinden.
Na de zomer kan ik er meer over vertellen. Ga namelijk een college volgen hierover.
Archeogen moeten ook de politie inschakelen als ze onverwacht menselijke resten vinden.
Na de zomer kan ik er meer over vertellen. Ga namelijk een college volgen hierover.
Whatever you can do, or dream you can, begin it. In boldness lies genius, power and magic.
Goethe
Goethe
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
In België is het zo dat je geen menselijke resten in je bezit mag hebben, behoudens enkele uitzonderingen, maar ook dat is redelijk streng. Een arts mag bijvoorbeeld normaal gezien geen schedel op de kast hebben staan.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Hoi cru84,
zou ik dan nog even wachten die tanden weg te brengen tot jij iets meer weet.
Want weet ook niet of ik ze dan bij de politie in Houten moet brengen of dat gewoon hier in Nieuwegein kan???
Volgens mij mag je in Nederland ook geen menselijke resten in bezit hebben??
Maar wist ook niet zo goed wat ik er mee aan moest omdat ik ze al zo lang heb(en al die tijd dacht dat het varkenstanden/kiezen waren.) Groetjes Boukje
zou ik dan nog even wachten die tanden weg te brengen tot jij iets meer weet.
Want weet ook niet of ik ze dan bij de politie in Houten moet brengen of dat gewoon hier in Nieuwegein kan???
Volgens mij mag je in Nederland ook geen menselijke resten in bezit hebben??
Maar wist ook niet zo goed wat ik er mee aan moest omdat ik ze al zo lang heb(en al die tijd dacht dat het varkenstanden/kiezen waren.) Groetjes Boukje
Boukje :-)
Boukje je moet gewoon doen wat je zelf het beste vindt.
Mocht je naar de politie gaan dan zou ik ze eerst even bellen of mailen.
Mocht je naar de politie gaan dan zou ik ze eerst even bellen of mailen.
Whatever you can do, or dream you can, begin it. In boldness lies genius, power and magic.
Goethe
Goethe