Ongeschreven regels bij het zoeken naar haaientanden?
Antw: Antw: Ongeschreven regels bij het zoeken naar haaientanden?
... vind ik een put waar geen overhangend zand boven hangt, niet echt een levensgevaarlijke bedreiging ...Supergraver schreef:
Hmmm veiligheid.....
Hoewel ik niet twijfel aan jullie oprechtheid, vind ik een put waar geen overhangend zand boven hangt, niet echt een levensgevaarlijke bedreiging.
Zowiezo lijkt het daar wel een maanlandschap en niemand loopt daar met z'n ogen in z'n zak en kijkt dus naar haaientanden en ook naar waar hij z'n voeten plaatst.
Ik heb mijn put niet dichtgegooid en ik hoop dat vandaag een nieuwe bezoeker, zich daar een voordeel mee kan en net als ik leuke vondsten kan doen.
Mvg
Martijn
???
Dat is dan jouw persoonelijke visie ... een te recht afgegraven zandhoop geeft altijd een verhoogd risico op instorting ! Zelfs als dit om natuurlijk ongeroerd terrein gaat ... opspuitingen of aanvullingen geven alleen een groter risico ... laat staan overhangend zand ... .
grtn,mike
- Hieronymus
- Contacteer:
Antw: Ongeschreven regels bij het zoeken naar haaientanden?
@Martijn:
Wat jij wil:)
Ik graag liever op een rustig plekje zelf een nieuwe put, ik maak me daar helemaal niet druk om.
Anyway, je zal zelf wel weten dat het daar VOL ijzer en glas steekt, da's ook niet alles om in/op terecht te komen.
Vallen is snel gedaan, zeker in een put.
Ik denk er het mijne over, jij het jouwe.
Ik heb in elk geval niet de intentie om anderen pleziertjes te misgunnen, dat terzijde. Hangt er natuurlijk vanaf waar je je put graaft (bij mij toch), als het tussen een hele hoop andere putten is heeft eht natuurlijk geen enkel nut dat je jouw put dichtgooid maar als die niet zo ver voor een ingang ligt (zoals enkele maanden geleden, ook bij de rechter put), dan is het toch gewoon veiliger om die dicht te gooien?
Nu ik dit lees, 't is al enkele maanden geleden dat ik er nog geweest ben.
Zucht:(
Wat jij wil:)
Ik graag liever op een rustig plekje zelf een nieuwe put, ik maak me daar helemaal niet druk om.
Anyway, je zal zelf wel weten dat het daar VOL ijzer en glas steekt, da's ook niet alles om in/op terecht te komen.
Vallen is snel gedaan, zeker in een put.
Ik denk er het mijne over, jij het jouwe.
Ik heb in elk geval niet de intentie om anderen pleziertjes te misgunnen, dat terzijde. Hangt er natuurlijk vanaf waar je je put graaft (bij mij toch), als het tussen een hele hoop andere putten is heeft eht natuurlijk geen enkel nut dat je jouw put dichtgooid maar als die niet zo ver voor een ingang ligt (zoals enkele maanden geleden, ook bij de rechter put), dan is het toch gewoon veiliger om die dicht te gooien?
Nu ik dit lees, 't is al enkele maanden geleden dat ik er nog geweest ben.
Zucht:(
Rhaetian Lorraine Region
http://rhaetianlorraine.webs.com
http://rhaetianlorraine.webs.com
Hoi Martijn,
Was een leuke dag. En ondanks de frustraties mochten we denk ik niet klagen. Wat meneer de Nedernoor zomaar binnen 2 minuten achter elkaar opraapt mag hij zelf vertellen.
Ik vond thuis tussen de brokstukken een punt van de nog onbeschreven Alopias. Hier was ik echt super blij mee. Weer eentje die van het steeds korte wordende lijstje af kan
Heeft Paul nog een Galeocerdo gevonden of bleef het bij een dood vogeltje?
Gerrit-Jan,
Je weet waar die auriculatis naar toe moet he? Ik ben heeeeeeeeeeeeeeeel gul.
Groeten,
Arjen
[Bewerkt door Lanselot op 04-10-2008 om 18:06 NL]
Was een leuke dag. En ondanks de frustraties mochten we denk ik niet klagen. Wat meneer de Nedernoor zomaar binnen 2 minuten achter elkaar opraapt mag hij zelf vertellen.
Ik vond thuis tussen de brokstukken een punt van de nog onbeschreven Alopias. Hier was ik echt super blij mee. Weer eentje die van het steeds korte wordende lijstje af kan
Heeft Paul nog een Galeocerdo gevonden of bleef het bij een dood vogeltje?

Gerrit-Jan,

Groeten,
Arjen
[Bewerkt door Lanselot op 04-10-2008 om 18:06 NL]
- Carcharias
- Contacteer:
Antw: Tuig in Antwerpen!!!?
Volgens mij graven ze op het westelijk halfrond xDlanselot schreef:
Let vooral op de actieve houding van G-J!
Luctor et Emergo
Antw: Antw: Ongeschreven regels bij het zoeken naar haaientanden?
[
Gerrit-Jan,
Groeten,
Arjen
[Bewerkt door Lanselot op 04-10-2008 om 18:06 NL][/quote]
Maar ik ook hoor.

Gerrit-Jan,

Groeten,
Arjen
[Bewerkt door Lanselot op 04-10-2008 om 18:06 NL][/quote]
Maar ik ook hoor.

Wie niet zoekt, wie ni vindt!!!
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Tuig in Antwerpen!!!?
L:DL L:DL L:DL
@Arjen: stuur maar een mailtje!!! Ben benieuwd wat je voor moois hebt.
Groet
foto 1: spreekt voor zich
Foto 2: Martijn met de vondst van de week!!
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
Antw: Antw: Tuig in Antwerpen!!!?
hmm ... nu ik dit zie .. ik ga morgen in naam van de geologische vereniging (want dit kan blijkbaar) op strooptocht in Antwerpen (eu ... kan ik mm de gps coördinaten en/of een routebeschrijving ?) !Gerrit-Jan schreef:
L:DL L:DL L:DL
@Arjen: stuur maar een mailtje!!! Ben benieuwd wat je voor moois hebt.
Groet
foto 1: spreekt voor zich
Foto 2: Martijn met de vondst van de week!!
grtn,mike
Antw: Antw: Tuig in Antwerpen!!!?
Foto 2: Martijn met de vondst van de week!![/quote]
is dat er echt eentje uit het Antwerpse?

lijkt me meer op een Amerkikaantje

- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Goed gezien Ward, idd een "Amerikaantje" die Martijn van een goede bekende heeft gekregen omdat hij een vorige uit de vitrine heeft laten stuiteren.
@Mike: kalm aan he en pas op voor gevaarlijke gaten
Groet
[Bewerkt door Gerrit-Jan op 05-10-2008 om 14:20 NL]
@Mike: kalm aan he en pas op voor gevaarlijke gaten

Groet
[Bewerkt door Gerrit-Jan op 05-10-2008 om 14:20 NL]
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)