wilt iemand mee naar antwerpen?
Antw: Antw: Antw: wilt iemand mee naar antwerpen?
Hahaha,, er is er altijd wel een die haptpatrick schreef:Zie je van ver!! geen zatte palullen in mijn huis!Johwi schreef:
En als we teel ophebben, blijven we slapen bij formleden die in Antwerpen wonen(lekker makkelijk)We zijn tenslotte toch een familie.
maar men mag mij altijd mailen als een begeleider gezocht wordt.
groetjes
Patrick
SeeYou!
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: wilt iemand mee naar antwerpen?
L:DL
Was anders een lekker palmpje de laatste keer
Groet
[Bewerkt door Gerrit-Jan op 07-12-2008 om 20:44 NL]
Was anders een lekker palmpje de laatste keer

Groet
[Bewerkt door Gerrit-Jan op 07-12-2008 om 20:44 NL]
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
Ik zie nu wel in dat mijn idee een beetje over-enthousiast was
. Maar wil nog wel steeds ook een naar Antwerpen gaan
.
MVG,
juul

MVG,
juul
- Supergraver
Antw: Antw: Antw: wilt iemand mee naar antwerpen?
Hoezo zat??? LOLpatrick schreef:Zie je van ver!! geen zatte palullen in mijn huis!Johwi schreef:
En als we teel ophebben, blijven we slapen bij formleden die in Antwerpen wonen(lekker makkelijk)We zijn tenslotte toch een familie.
groetjes
Patrick
Antw: Antw: Antw: Antw: wilt iemand mee naar antwerpen?
Inderdaad na een dagje tanden zoeken zijn we het ZAT, en willen dan een pintje drinken, hahaha....Supergraver schreef:Hoezo zat??? LOLpatrick schreef:Zie je van ver!! geen zatte palullen in mijn huis!Johwi schreef:
groetjes
Patrick
SeeYou!
Antw: Antw: wilt iemand mee naar antwerpen?
Is dat precies op 1 April, hahahaSupergraver schreef:
Ik zou je kunnen helpen, maar ik kom niet naar Nederland en Belgie voor april 2009
Gr
Martijn
SeeYou!
Dag auto-loze forumleden,
Wij zijn te allen tijde bereid om een of meerdere mensen mee te nemen (als er weer geschikte vindplaatsen zijn, waar niet wordt gewerkt...)
De Arendsogen hebben hun nest op Goeree Overflakkee; wie min of meer in de buurt woont of op de een of andere manier in de buurt kan komen (bijvoorbeeld op een station in Roosendaal of Bergen op Zoom), kan altijd meerijden. Interesse? Stuur dan maar een mailtje.
Groeten
Wij zijn te allen tijde bereid om een of meerdere mensen mee te nemen (als er weer geschikte vindplaatsen zijn, waar niet wordt gewerkt...)
De Arendsogen hebben hun nest op Goeree Overflakkee; wie min of meer in de buurt woont of op de een of andere manier in de buurt kan komen (bijvoorbeeld op een station in Roosendaal of Bergen op Zoom), kan altijd meerijden. Interesse? Stuur dan maar een mailtje.
Groeten
wie zoekt zal vinden