andere hobby\'s ?
Antw: andere hobby\'s ?
Veel verschillende hobby\'s, computers, digitale fotografie, schilderen, bergbeklimmen, archeologie, verzamelen van edelstenen (mineralen), tropisch aquarium en tuinieren oh ja niet tevergeten motorrijden en zoeken op het internet.
doei Willem Hengelmolen
doei Willem Hengelmolen
do or do not,
there is no try
Yoda
there is no try
Yoda
Andere hobbies: Hofdansen, fotografie (zwat/wit en dokawerk), metaal en houtbewerking, kostuums ontwerpen/maken (liefst jurken renaissance stijl etcetera) Festivals bezoeken, mijn audiosysteem, lezen en daarnaast moet ook nog gestudeerd worden :S
- Smaug
- Community Manager
- Has thanked: 225 times
- Been thanked: 109 times
re-enactment?
My armour is like tenfold shields, my teeth are
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!
re-enactment komt misschien nog. Lijkt me geweldig leuk! Ik ben nu bezig met een outfit uit de middeleeuwen. Mijn coif (hoofdbescherming) van maliën is bijna af. Verder leren/maliën armbeschermers enzo. Heb ook mijn kruisboog (Vlaams model +/- 1400) bijna af (moet nog een boog bestellen).
Zondag ga ik op excursie met een groep medestudenten naar de Enci groeve en verderop in de week komen we nog bij een mooi plekle naast een Devonisch rif waar ook heel mooie fossielen (koralen enzo) gevonden kunnen worden.
Zondag ga ik op excursie met een groep medestudenten naar de Enci groeve en verderop in de week komen we nog bij een mooi plekle naast een Devonisch rif waar ook heel mooie fossielen (koralen enzo) gevonden kunnen worden.
Ik doe ook wel eens aan Astronomie of Geologie. Maar dat laatste doe ik meestal maar een paar keer per jaar
Carpe diem, enim vita post morte est...
vissen,kitejumpen,duiken,paardrijden,metaaldetector,beetje tuinieren en mijn vrouw en mijn twee lieve kindjes.
abseluut geen hobby s;godsdienst en vroeg opstaan met een glimlach op het gezicht.
gr da vinci
abseluut geen hobby s;godsdienst en vroeg opstaan met een glimlach op het gezicht.
gr da vinci
i just looove fossils
Mn andere hobby\'s zijn
.Kunstschaatsen
.vissen
.arceologie
.Kunstschaatsen
.vissen
.arceologie
groet,
Yma van den Driest