Even het gastenboek opkuisen?
- Hieronymus
- Contacteer:
Antw: Even het gastenboek opkuisen?
Even (nogmaals) verduidelijken.
Mijn doel was dus, omdat net zoals Niels de opmerking maakte dat het behoorlijk straf is om met ongefundeerde feiten te beginnen gooien, het bericht onder de aandacht te brengen. Als "anonymous" met ongefundeerde gedachtengangen begint te gooien mag daar imho best eens op gereageerd worden. Dat dit met een lolletje gebeurd... ik dacht dat dit met al het ge-"LOLLOLLOL:D" etc. op het forum wel eens mocht.
Dit topic staat imho ook op de juiste plek, het onderdeel "Over de site" en het gaat over de site.
Mods, ge moogt er voor mijn part een slotje opzetten voor de frustraties te hoog oplopen.
[Bewerkt door Hieronymus op 12-06-2009 om 11:49 NL]
Mijn doel was dus, omdat net zoals Niels de opmerking maakte dat het behoorlijk straf is om met ongefundeerde feiten te beginnen gooien, het bericht onder de aandacht te brengen. Als "anonymous" met ongefundeerde gedachtengangen begint te gooien mag daar imho best eens op gereageerd worden. Dat dit met een lolletje gebeurd... ik dacht dat dit met al het ge-"LOLLOLLOL:D" etc. op het forum wel eens mocht.
Dit topic staat imho ook op de juiste plek, het onderdeel "Over de site" en het gaat over de site.
Mods, ge moogt er voor mijn part een slotje opzetten voor de frustraties te hoog oplopen.
[Bewerkt door Hieronymus op 12-06-2009 om 11:49 NL]
Rhaetian Lorraine Region
http://rhaetianlorraine.webs.com
Met alle verschuldigde respect die ik heb voor de levensbeschouwelijke opvattingen van anderen:
als iemand anoniem onzin als FEITEN verkondigt (en daarmee de discussie uitsluit)mag er m.i. best even gelachen worden.
als iemand anoniem onzin als FEITEN verkondigt (en daarmee de discussie uitsluit)mag er m.i. best even gelachen worden.
De senioribus nil nisi bene
Ik zal ter algemeen vermaak de entry in het gastenboek laten staan
. Het is allemaal aantoonbaar onwaar deze ...feiten..., maar provocerend of beledigend is het niet.

Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
Webmaster www . fossiel . net
Laten we het daarom maar luchtig afsluiten.
Jantje aan vader: Pappa, hoe zijn de mensen ontstaan?
Nou zijgt zijn vader, het begon met Adam en Eva.
Jantje stelt dezelfde vraag aan zijn moeder waarop deze zegt: We zijn door evolutie ontstaan, we waren eerst apen.
Jantje wordt boos en gaat naar zijn vader: Pa, mamma zegt dat we van de apen afstammen en jij van Adam en Eva. Waarop pa zegt: Ik vertelde je over mijn kant van de familie en mamma over die van haar.
Jantje aan vader: Pappa, hoe zijn de mensen ontstaan?
Nou zijgt zijn vader, het begon met Adam en Eva.
Jantje stelt dezelfde vraag aan zijn moeder waarop deze zegt: We zijn door evolutie ontstaan, we waren eerst apen.
Jantje wordt boos en gaat naar zijn vader: Pa, mamma zegt dat we van de apen afstammen en jij van Adam en Eva. Waarop pa zegt: Ik vertelde je over mijn kant van de familie en mamma over die van haar.
LOL:D
Het leven is als een bos haar, het zit altijd in de war.:)
- Supergraver
Antw: Antw: Even het gastenboek opkuisen?
Helemaal mee eens!hieronymus schreef:
Als "anonymous" met ongefundeerde gedachtengangen begint te gooien mag daar imho best eens op gereageerd worden. Dat dit met een lolletje gebeurd... ik dacht dat dit met al het ge-"LOLLOLLOL:D" etc. op het forum wel eens mocht.
Gr
Martijn
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: Antw: Even het gastenboek opkuisen?
En ik ben ervan overtuigd dat er rapper een slotje op deze discussie zou komen dan jij 'evolutietheorie' kan zeggen.binbinneke schreef:
Persoon 'anoniem' heeft alle vrijheid zich in te loggen/aan te melden en te beginnen discussiëren hierover, en dan ben ik ervan overtúígd dat het een redelijk serieuze discussie zou worden![]()

Helemaal mee eens. Er is niet enkel non-verbale communicatie nodig om een genuanceerde discussie te voeren. Zonder kennis van zaken, een minimum aan logica en niet-denkbeeldige, niet-dogmatische uitgangspunten is een discussie snel vruchteloos.Lanselot schreef:
Dit is ook niet een topic om op een forum te bespreken. Hiervoor is de dialoog nodig waarbij juist de non-verbale communicatie de nuance kan brengen waardaar een discussie gaande blijft en in goede sfeer verloopt.
In ieder geval is dit een forum over fossielen, en niet over eigentijdse socio-culturele twistpunten tussen minderheden. Bovendien wordt het doorsnee creationismedebat vaak zeer bitsig uitgevochten op fora, en zo'n sfeer wensen we niet te promoten op dit forum.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- Hieronymus
- Contacteer:
Hoog tijd voor een slotje:)
[Bewerkt door Hieronymus op 15-06-2009 om 13:21 NL]
[Bewerkt door Hieronymus op 15-06-2009 om 13:21 NL]
Rhaetian Lorraine Region
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Bedankt voor je mail!
Groet
Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Ok jongens. Slotje dan maar. 

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)