Ra ra ra
Antw: Ra ra ra

Dit is het achtehoofd van neushoorn,wel verschillend Of zit ik er zo ver naast?????
Theo
Geen Rhino.........
Moet even thuis kijken of ik iets heb dat er op lijkt.
Denk toch weer aan Bison, maar deze is inderdaad net op essentiele punten afgebroken.
Moet even thuis kijken of ik iets heb dat er op lijkt.
Denk toch weer aan Bison, maar deze is inderdaad net op essentiele punten afgebroken.
When you have eliminated the impossible, that which remains, however improbable, must be the truth.
Once you've got heat, you can do everything!
Vandaag mijn Bison schedel bekeken en ze komen sterk overeen.
Dus het is vrijwel zeker een achterhoofd van een Bison priscus (steppen wisent).
Waar je bij jouw de gaas structuur ziet zaten zijn horens deze zijn precies op de schedelnaden afgebroken/losgeraakt.
Groeten ................
Dus het is vrijwel zeker een achterhoofd van een Bison priscus (steppen wisent).
Waar je bij jouw de gaas structuur ziet zaten zijn horens deze zijn precies op de schedelnaden afgebroken/losgeraakt.
Groeten ................
When you have eliminated the impossible, that which remains, however improbable, must be the truth.
Ben vanmorgen nog eens naar de haven geweest.Vroeger vroeg ik aan de schippers of er wat botmateriaal te koop was.Nu ken ik de opkopers erg goed en sla ik graag een babbeltje met hen.
Meneer Wavrin(de verkoper van toen) kon niet zo veel meer herinneren van het stuk Maar vroeg me een foto te sturen.De schipper (ook een verwoed verzamelaar wou ook een foto.
Bedankt voor de bevestiging in ieder geval
Vannacht dacht ik dat bij herten het stuk tussen roset en hersenen één massief stuk is dus dat sloot zichzelf ook uit.Het moet dus rund zijn
Bedankt nogmaals
Theo
Meneer Wavrin(de verkoper van toen) kon niet zo veel meer herinneren van het stuk Maar vroeg me een foto te sturen.De schipper (ook een verwoed verzamelaar wou ook een foto.
Bedankt voor de bevestiging in ieder geval
Vannacht dacht ik dat bij herten het stuk tussen roset en hersenen één massief stuk is dus dat sloot zichzelf ook uit.Het moet dus rund zijn
Bedankt nogmaals
Theo
Theo