hersenspinsels

Alle algemene onderwerpen over fossielen die niet in de andere onderdelen thuishoren.
Erik-B
Been thanked: 1 time
Antw: hersenspinsels

Bericht door Erik-B » 18 aug 2009, 11:15

Ik vind best dat er soms recente zaken besproken worden.Daarbij de ene zoekt om het zoeken(de kik) en de andere meer over het ontstaan van het leven en wetenschappenlijke gronden.Laat iedereen vrij en laat iedereen in zijn waarde.Door beginners krijgen we ook intressante dingen te zien op het forum.Waar een ander al zijn hele leven naar loopt te zoeken b.v. ;)

Mark Starink
Antw: Antw: hersenspinsels

Bericht door Mark Starink » 18 aug 2009, 12:17

plikona schreef:
Q.E.D.
Wellicht verwachtte je al de vraag waar Q.E.D. voor staat, dus laat ik hem dan maar stellen.

Mark

Gerrit-Jan
Contacteer:
Antw: Antw: Antw: hersenspinsels

Bericht door Gerrit-Jan » 18 aug 2009, 12:27

mark starink schreef:
plikona schreef:
Q.E.D.
Wellicht verwachtte je al de vraag waar Q.E.D. voor staat, dus laat ik hem dan maar stellen.

Mark
Quod erat demonstrandum (afgekort Q.e.d.) is een Latijnse term die in het Nederlands kan worden vertaald met "hetgeen bewezen moest worden"

Groet

Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)

Pleistoceen
Contacteer:
Antw: hersenspinsels

Bericht door Pleistoceen » 18 aug 2009, 16:09

Bijzondere discussie..

Hoewel ik er niet van overtuigd ben dat het "ontvlezen" van de kop van een snoek op dit forum thuis hoort, wil ik toch opmerken dat de snoek al in het pleistoceen in onze streken voorkwam en dus niet volledig onbruikbaar is als vergelijkingsmateriaal.

Groet,

Aalt

Plikona
Been thanked: 1 time
Antw: Antw: Antw: hersenspinsels

Bericht door Plikona » 19 aug 2009, 13:31

mark starink schreef:
plikona schreef:
Q.E.D.

Mark
quod erat demonstrandum, wat bewezen moest worden. Uw stelling dat iedere min of meer serieuzere discussie meteen verziekt wordt door onzin werd meteen bewezen.

Gesloten