hersenspinsels
Antw: hersenspinsels
Ik vind best dat er soms recente zaken besproken worden.Daarbij de ene zoekt om het zoeken(de kik) en de andere meer over het ontstaan van het leven en wetenschappenlijke gronden.Laat iedereen vrij en laat iedereen in zijn waarde.Door beginners krijgen we ook intressante dingen te zien op het forum.Waar een ander al zijn hele leven naar loopt te zoeken b.v. 

-
Antw: Antw: hersenspinsels
Wellicht verwachtte je al de vraag waar Q.E.D. voor staat, dus laat ik hem dan maar stellen.plikona schreef:
Q.E.D.
Mark
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Antw: Antw: hersenspinsels
Quod erat demonstrandum (afgekort Q.e.d.) is een Latijnse term die in het Nederlands kan worden vertaald met "hetgeen bewezen moest worden"mark starink schreef:Wellicht verwachtte je al de vraag waar Q.E.D. voor staat, dus laat ik hem dan maar stellen.plikona schreef:
Q.E.D.
Mark
Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
- Pleistoceen
- Contacteer:
Antw: hersenspinsels
Bijzondere discussie..
Hoewel ik er niet van overtuigd ben dat het "ontvlezen" van de kop van een snoek op dit forum thuis hoort, wil ik toch opmerken dat de snoek al in het pleistoceen in onze streken voorkwam en dus niet volledig onbruikbaar is als vergelijkingsmateriaal.
Groet,
Aalt
Hoewel ik er niet van overtuigd ben dat het "ontvlezen" van de kop van een snoek op dit forum thuis hoort, wil ik toch opmerken dat de snoek al in het pleistoceen in onze streken voorkwam en dus niet volledig onbruikbaar is als vergelijkingsmateriaal.
Groet,
Aalt
Antw: Antw: Antw: hersenspinsels
quod erat demonstrandum, wat bewezen moest worden. Uw stelling dat iedere min of meer serieuzere discussie meteen verziekt wordt door onzin werd meteen bewezen.mark starink schreef:Wellicht verwachtte je al de vraag waar Q.E.D. voor staat, dus laat ik hem dan maar stellen.plikona schreef:
Q.E.D.
Mark