Poll: Gebonden aan schoolvakanties?

Maak hier afspraken om samen te zoeken, naar beurzen te gaan, enzomeer. Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen.
Supergraver
Antw: Poll: Gebonden aan schoolvakanties?

Bericht door Supergraver » 03 nov 2009, 18:41

Hmmm ja, de Noorse schoolvakanties...... :D

mvnoort

Bericht door mvnoort » 04 nov 2009, 19:51

Kikkerlandje Nederland: spreiding van schoolvakanties. En waarom? Het ministerie geeft antwoord op http://www.postbus51.nl/nl/home/themas/ ... iding.html "om de verkeersdrukte te spreiden en te voorkomen dat recreatieparken en campings overbelast raken." Puur commerciële belangen van een te sterke lobby (recreatiesector). Belachelijk toch!

Voor onze Belgische lezers: kennen jullie een vakantiespreiding? Ben benieuwd!

Maar misschien is dit wel off-topic.

Groet, Martin

[Bewerkt door mvnoort op 04-11-2009 om 20:00 NL]

mineraal0

Bericht door mineraal0 » 04 nov 2009, 23:35

Natuurlijk gebonden aan schoolvakanties!

Vermits de schoolvakanties in Be/Nl toch op verschillende data vallen , zal er een probleem blijven..
Er is denk slechts 1 oplossing , een excursie doen in een Belgische vakantieperiode en een excursie in een Nederlandse vakantieperiode.

Natuurlijk dubbel zoveel werk, en tja wie gaat het doen, maar een andere oplossing , is die er?

Groet,

Gunther

romi113

Bericht door romi113 » 05 nov 2009, 07:14

@Pearl

Misschien ligt het verschil dat ik werkzaam ben op een basisschool? Anders zou ik het niet weten waarom het een verschil zou moeten zijn.

Groetjes Mirjam

Groningse afdeling van de Brabantse Bende

Colin
Contacteer:

Bericht door Colin » 07 nov 2009, 17:59

Ook ik ben nog steeds student en gezien mijn ideaal om in het onderwijs werkzaam te zijn in de toekomst ben ik bang dat ik zowel nu als in de toekomst nog een tijdje afhankelijk zal blijven van schoolvakanties.

'Just Pick It!'

webmaster
Senior Lid
Contacteer:

Bericht door webmaster » 23 nov 2009, 10:45

De uitslag laat zien dat ruim de helft van de leden die hebben gestemd zijn gebbonden aan de schoolvakanties. We zullen dat ook proberen de toekomstige excursies in ieder geval af te stemmemn met de vakanties in één regio.

Helaas is het niet mogelijk om voor excursiedata met iedereen rekening te houden. Een oplossing kan zijn om afwisselend rekening te houden met de verschillende regio's. Waarschijnlijk met voorrang aan de regio die het dichtstbij de excursielokatie ligt. Uit het verleden blijkt dat met de toenemende afstand het aantal aanmeldingen zienderogen afneemt.
Bedankt vopor jullie deelname aan de poll en de opmerkingen.

Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net

Gesloten