Poll: Een fossiel.net fossielen ruilbeurs?
Antw: Poll: Een fossiel.net fossielen ruilbeurs?
Hoi Theo,
Dan is het geen 'Rene's fossielnetruilbeurs'
voor fossielnetters meer en ik denk dat dit nu net de bedoeling is.
En wat de organisatie aangaat denk ik wel dat Rene wel de nodige hulp zal krijgen.
[Bewerkt door gigi op 23-11-2009 om 15:28 NL]
En wat de organisatie aangaat denk ik wel dat Rene wel de nodige hulp zal krijgen.
Minilodon
Antw: Antw: Poll: Een fossiel.net fossielen ruilbeurs?
Ik ben zeker als René daar zijn schouders onderzet dat het zal lukken.Het is enkel als je zo iets ter harte trekt, je er de dupe van bent, en als alles voorbij is je eindelijk rust hebt.gigi schreef:
Hoi Theo,
Op dit forum zitten een paar mensen die St.-Gillis mee opstellen.Enkel de tentjes opzetten,tappen,na de beurs helpen afbreken,je bent continu bezig en meestal tegen de klok,Je moet een goede hechte kliek hebben,die afspreken maakt, woord houd en op tijd is om alles te verwezenlijken.
Vraag eens aan René wat een karwei het is om een Amerika trip goed te organiseren?(auto's, hotels, groeven, tijd, afstand)
Theo
Dat kan ik me best wel voorstellen daarom petje af voor Rene dat hij dit wil realiseren.
Minilodon
Ik vind dit een heel goed idee. Zal dan ook eens langs den Duvel passeren(lol).
Misschien toch enkele maanden voor de beurs in St-Gillis Waas dit proberen te realiseren. Deze beurs is ook reuze gezellig.
Gr. Geert
Misschien toch enkele maanden voor de beurs in St-Gillis Waas dit proberen te realiseren. Deze beurs is ook reuze gezellig.
Gr. Geert
- SebastiaanVR
Lijkt me echt een heel leuk idee. Ik zal zeker komen 

Ik wist al eerder van dit idee.Gewoon doen jongens!!
@rene:schrijf mijn naam maar al op om te helpen.
Wally
Wally
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Antw: Poll: Een fossiel.net fossielen ruilbeurs?
Alleen als je een kratje duvel meeneemtwally schreef:
Ik wist al eerder van dit idee. Gewoon doen jongens!!
Wally

Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
Antw: Antw: Antw: Poll: Een fossiel.net fossielen ruilbeurs?
Duvel dit moet je eens lezenGerrit-Jan schreef:Alleen als je een kratje duvel meeneemtwally schreef:
Ik wist al eerder van dit idee. Gewoon doen jongens!!
Wally
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... d=U72ILS7I
Theo
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
LOL
Vraag me af wie die medeplichtige was?
weer geluk gehad Rene
Vraag me af wie die medeplichtige was?
weer geluk gehad Rene

Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
- sharkteethrene
Ola,
Mijn intentie was om samen met andere fossiel netters een soortgelijke beurs te realiseren zoals deze jaarlijks wordt gehouden te st Gilles Waas.(op een gehele ander datum vanzelfsprekend,lol)
Deze beurs is elk jaar weer een succes,we gaan er graag heen.
Een soortgelijke beurs ontbreekt echt te Nederland.
We praten hier over een twintig-dertig tal standjes die verzorgd worden door medeverzamelaars die bereid zijn te ruilen en/of voor een zeer redelijke(lage) prijs hun eigengevonden materiaal weg willen doen.
Ook heeft Jan Boes aangegeven deze dag een powerpoint presentatie te willen geven over de laatste USA trip (hier is ook veel animo voor is gebleken)
En tevens zou er een evt lezing gegeven kunnen worden omtrent iets wat Fossielen betreft.
Al met al een leuke dag die in het teken van Fossielen en Fossiel.net zal staan,en waar geen comercieele doelstelling nagestreeft zal worden.
Iets wat uit kan groeien tot een jaarlijks evenement,waar ieder naar uit kijkt.
Zaken zoals locatie,stands e.d. kunnen gerealiseerd worden door enkele vrijwilligers,en die zijn er genoeg op het Forum.
Er zijn nu al 6 personen die hun medewerking willen verlenen,dit aantal zal zeker groeien.
Het vinden van tenminste 20 tot 30 personen die een gehele stand (of twee personen per stand)is een ander iets.
Hierbij denk ik dat fossiel.net een goede rol kan spelen om deze personen te bereiken.
We kunnen met zijn allen iets leuks organiseren,en er is al vaak over gepraat maar het moet er nu maar eens van komen.
Als ik de reacties van een dag al zie,komt dit zeker goed.
Groetjes,
Rene.
Mijn intentie was om samen met andere fossiel netters een soortgelijke beurs te realiseren zoals deze jaarlijks wordt gehouden te st Gilles Waas.(op een gehele ander datum vanzelfsprekend,lol)
Deze beurs is elk jaar weer een succes,we gaan er graag heen.
Een soortgelijke beurs ontbreekt echt te Nederland.
We praten hier over een twintig-dertig tal standjes die verzorgd worden door medeverzamelaars die bereid zijn te ruilen en/of voor een zeer redelijke(lage) prijs hun eigengevonden materiaal weg willen doen.
Ook heeft Jan Boes aangegeven deze dag een powerpoint presentatie te willen geven over de laatste USA trip (hier is ook veel animo voor is gebleken)
En tevens zou er een evt lezing gegeven kunnen worden omtrent iets wat Fossielen betreft.
Al met al een leuke dag die in het teken van Fossielen en Fossiel.net zal staan,en waar geen comercieele doelstelling nagestreeft zal worden.
Iets wat uit kan groeien tot een jaarlijks evenement,waar ieder naar uit kijkt.
Zaken zoals locatie,stands e.d. kunnen gerealiseerd worden door enkele vrijwilligers,en die zijn er genoeg op het Forum.
Er zijn nu al 6 personen die hun medewerking willen verlenen,dit aantal zal zeker groeien.
Het vinden van tenminste 20 tot 30 personen die een gehele stand (of twee personen per stand)is een ander iets.
Hierbij denk ik dat fossiel.net een goede rol kan spelen om deze personen te bereiken.
We kunnen met zijn allen iets leuks organiseren,en er is al vaak over gepraat maar het moet er nu maar eens van komen.
Als ik de reacties van een dag al zie,komt dit zeker goed.
Groetjes,
Rene.
Kennis is relatief, we maken gebruik van wat we heden (denken te) weten.
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!