ENCI
Antw: ENCI
Hi,
Hierbij het snelle antwoord van het Natuur Informatie Centrum;
Uw vraag is voorgelegd aan de heer J. Leloux, één van onze gastmedewerkers. De fossiele vondst is een wortelstok van het zeegras Thallasocharis bosquetti. De heer Leloux raadt u aan contact op te nemen met de heer R. van der Ham van het Nationaal Herbarium te Leiden. Hij doet momenteel onderzoek aan deze fossielen en is vast erg geïnteresseerd in zo\'n fraai exemplaar.
Hierbij het snelle antwoord van het Natuur Informatie Centrum;
Uw vraag is voorgelegd aan de heer J. Leloux, één van onze gastmedewerkers. De fossiele vondst is een wortelstok van het zeegras Thallasocharis bosquetti. De heer Leloux raadt u aan contact op te nemen met de heer R. van der Ham van het Nationaal Herbarium te Leiden. Hij doet momenteel onderzoek aan deze fossielen en is vast erg geïnteresseerd in zo\'n fraai exemplaar.
Antw: Antw: ENCI
Hallo Morpheus gefeliciteerd met deze buitengewone vondst.Zelf was ik daar niet opgekomen.Ik dacht aan een anomoon of iets dergelijks.Laat hem onderzoeken en tevens prepareren.Verdiend zeker een goede plaats bij jou thuis.
gr Arno
fossiel-hunter Arno
Antw: Antw: Antw: ENCI
Hi Arno,arno schreef:
Zelf was ik daar niet opgekomen.
gr Arno
Dan ben ik blijkbaar niet alleen

Nog wat extra info voor de liefhebbers
Het gaat om wortelstokken (= door het sediment kruipende stengels) met aangehechte wortels van het zeegras Thalassocharis bosqueti
Het gaat om wortelstokken (= door het sediment kruipende stengels) met aangehechte wortels van het zeegras Thalassocharis bosqueti
Hoi Morpheus,
Knap gevonden!
Er zullen niet veel mensen kunnen zeggen dat ze zulk een fossiel in hun verzameling hebben. Daar gaan we toch allemaal voor om iets unieks te vinden.
Groetjes...
Ilse
Knap gevonden!
Er zullen niet veel mensen kunnen zeggen dat ze zulk een fossiel in hun verzameling hebben. Daar gaan we toch allemaal voor om iets unieks te vinden.
Groetjes...
Ilse
FOSSILS ARE FOR EVER!