Mooiste gekochte exemplaar!

Alle algemene onderwerpen over fossielen die niet in de andere onderdelen thuishoren.
Maarten
Antw: Mooiste gekochte exemplaar!

Bericht door Maarten » 28 nov 2004, 16:15

Je kunt best mosa\'s kopen hoor, maar goed opletten, er is veel troep maar ook mooi echt spul hoor!

Casper, je bent gefrustreerd, is over 20 jaar wel over...

God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!

Betelgeuze

Bericht door Betelgeuze » 28 nov 2004, 21:09

Die kaken zijn nep zoals je zegt maar z\'n eieren zijn 100% echt! Die mossasaurus fossielen zijn meestal echt materiaal in een valse matrix die zo zijn samengestelt dat ze hun \'fossiel\' veel duurder kunnen verkopen. Buiten die mossasaurus spullen heb ik hem nooit iets zien verkopen waarvan ik vermoed dat het nep is en van veel van die dingen die hij verkoopt ben ik er gewoon 100% zeker van dat ze echt zijn!

Die kerel heeft al voor meer dan 6miljoen $ aan fossielen verkocht via E-bay en is daardoor ook één van hun beste verkopers. Bij elk fossiel dat hij verkoopt staat enorm veel informatie en heel veel fotos zodat je de fossielen van elke kant kan zien. Hij steekt dara enorm veel werk in en hij heeft daarom ook een mini bedrijfje gestart die zich bezig houd met het verkopen van fossielen.
Hij geeft zijn fossielen ook punten en berekent via deze punten de prijs. In tegenstalling van wat je zou denken geeft hij ook veel van z\'n fossielen slechte punten(je ziet dan op de fotos meestal ook hoe het komt)waardoor hij z\'n prijs moet verlagen. Bij het kopen via e-bay moet je ook kijken naar de opmerkingen van de andere kopers(de afgelopen 12 maand heeft hij 1506 positieve reacties, 3neutrale reacties en geen enkele negatieve reactie). Ik ben er ook zo goed als zeker van dat dat geen vervalste reacties zijn

Hij ging enorm pro te werk en nam onmiddellijk contact met me op. Hij antwoorden onmiddellijk op al m\'n vragen en een week na de aankoop had ik m\'n ei(heel goed verpakt) hier thuis.

Als ik naar m\'n dino ei kijk snap ik niet hoe dit nep kan zijn. Zoiets lijkt me zo goed als onmogelijk om na te maken. De matrix lijkt me echt materiaal uit de gobi woestijn en op sommige plaatsjes op de schaal is er zelfs wat structuur te zien als je met ene vergrootglas kijkt. Mijn ei heeft ook wat schade zoals de meeste andere eieren en dat lijkt me niet zo handig om te verkopen als die nep zijn. ;)

Je moet eens heel goed kijken, hij heeft de fossielen waar het meest op geboden word op e-bay en zijn fossielen vliegen echt de deur uit, soms zelfs met een groot bedrag.

Alpha Orionis

Casper
Contacteer:
Mooiste gekochte exemplaar!

Bericht door Casper » 28 nov 2004, 21:56

Maarten schreef:
Je kunt best mosa\'s kopen hoor, maar goed opletten, er is veel troep maar ook mooi echt spul hoor!

Casper, je bent gefrustreerd, is over 20 jaar wel over...
ik hoop wat sneller, want mijn frustratie verdwijnt pas wanneer ik mijn geld terug heb en die vent gemarteld is. stukkies bamboe onder zijn nagels, zijn lever er uit geschept met een lepel, een trechter om zijn hoofd waar ik water in giet, dat hij wel op moet drinken om niet te verdrinken, en vervolgens zijn buik bewerken met een stok.
ik zaag zijn handen eraf en steek zijn ogen uit met een vork. daarna laat ik hem eventjes met rust zodat hij al het water wat hij gedronken heeft kwijt is en dan herhaal ik dat met die trechter, alleen stop ik er tnt in.
dan gooi ik hem van een flat.

iemand nog aanvullingen??

Vriendelijke groeten, Casper

[Bewerkt door Casper op 28-11-2004 om 21:57 NL]

Post mortem we sort 'em!

Maarten

Bericht door Maarten » 28 nov 2004, 22:01

Betel,

Ik zou maar niet zo zeker van deze h*fter zijn, ook bij de nepkaak geeft hij ontzettend veel info + foto\'s van echte kaken. Deze meneer biedt veel (schijn!)zekerheid, dat hij veel heeft verkocht zegt me geen bal, dat ik hem nu \"betap\" op het verkopen van een nepper zegt veel meer....

Overigens zijn goede vervalsingen van eieren niet door mensen te onderscheiden die niet vele echte en valse eieren in hun handen hebben gehad.

Een vriend van mij die zeer veel ervaring zegt: je weet nooit of een ei echt is tenzij je hem zelf uit ongeschonden aarde hebt gehaald en dan nog....

Sorry Betel, maar als hij valse mosakaken verkoopt heeft hij er moreel geen probleem mee jou een vals ei te verkopen, ik ruik rottigheid, helaas heb ik hier een nuesje voor (vraag maar aan Casper).

Die enorme lap tekst is er om je te bedotten, staat vol met onware en overbodige details!

[Bewerkt door Maarten op 28-11-2004 om 22:02 NL]

God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!

Casper
Contacteer:

Bericht door Casper » 28 nov 2004, 23:12

betelgeuze, weet je zeker dat dit geen zee-egel is? (-:

trouwens, je hebt in één van je vorige berichten het woord \"mosasaurus\" verkeerd gespeld, schaam je, betelgeuze!!! (-:

dat één verkoper één nep fossiel verkoopt betekent nog niet dat alles nep is, maar wel dat je aan alles kunt gaan twijfelen.
ik zou er zeker aan gaan twijfelen. je hebt dat ei toch niet van een marrokaan gekocht??
misschien een half marrokaanse man van middelbare leeftijd, ongeveer 1.70 meter lang en best wel kaal??
hem moet ik hebben. ik ga hem levend villen en daarna ga ik zout over hem gooien!!!
joepie!!!

Groeten, Casper

Post mortem we sort 'em!

Maarten

Bericht door Maarten » 28 nov 2004, 23:27

Ik zeg niet dat al zijn fossielen vals zijn, echter: ik zou deze h*fter niet onvoorwaardelijk vertrouwen, al die info die hij geeft is echt shit, dat hij snel helpt zoals Betel aanvoert, tsja...wil snel zijn geld binnen hebben?

Ik wil alleen waarschuwen: kijk uit voor neppers, zeker bij dino-eieren en mosaspul (Casper!?!?!?).

Casper
Contacteer:

Bericht door Casper » 28 nov 2004, 23:29

gefeliciteerd maarten, 400...

Groeten, Casper

Post mortem we sort 'em!

Casper
Contacteer:

Bericht door Casper » 28 nov 2004, 23:57

hee maarten, je mag nu officieel lid worden van de stichting \"vrienden van Casper\", voor de gereduceerde prijs van slechts 10 euro per maand!!!
met enorme bonussen, zoals het tijdschrift \"Casper\"

Grapje hoor, behalve dat van tien euro per maand.

Groeten, Casper

P.S. het tijdschrift \"Casper\" verschijnt eens in de twee miljoen jaar. als u nu snel lid wordt ontvangt u alle voorgaande nummers gratis. reageer nu!!!

[Bewerkt door Casper op 29-11-2004 om 00:04 NL]

Post mortem we sort 'em!

Maarten
Antw: Antw: Mooiste gekochte exemplaar!

Bericht door Maarten » 29 nov 2004, 08:12

Casper schreef:
hee maarten, je mag nu officieel lid worden van de stichting \"vrienden van Casper\", voor de gereduceerde prijs van slechts 10 euro per maand!!!
met enorme bonussen, zoals het tijdschrift \"Casper\"

Grapje hoor, behalve dat van tien euro per maand.

Groeten, Casper

P.S. het tijdschrift \"Casper\" verschijnt eens in de twee miljoen jaar. als u nu snel lid wordt ontvangt u alle voorgaande nummers gratis. reageer nu!!!

[Bewerkt door Casper op 29-11-2004 om 00:04 NL]
Ik zal je adviseur worden, voor het vriendenbedrag van 100 euro in de week, graag vooruit betalen!

Casper
Contacteer:

Bericht door Casper » 29 nov 2004, 08:40

hoeft niet, mijn adviseurs zeggen dat je veel te hoog loon vraag.

Post mortem we sort 'em!

Gesloten