Samen naar Rheine
Antw: Samen naar Rheine
Ha ik zie het al, ik kan uitslapen:), dit is maar klein eindje
Bedankt GJ
Heeft iemand nog een helm nodig?
Heb er 2 extra bij me, mail me maar.
gr
pearl
Bedankt GJ
Heeft iemand nog een helm nodig?
Heb er 2 extra bij me, mail me maar.
gr
pearl
Het leven is als een bos haar, het zit altijd in de war.:)
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Antw: Samen naar Rheine
Uitslapen???pearl schreef:
Ha ik zie het al, ik kan uitslapen:), gr
pearl
en hoe zit het dan met het ontbijtje voor de webmaster (eitje, verse ju en croissantjes)

Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
Antw: Antw: Antw: Samen naar Rheine
Gerrit-Jan schreef:
en hoe zit het dan met het ontbijtje voor de webmaster (eitje, verse ju en croissantjes) ;)Groet

Wij hebben ook nog twee extra helmen.
Ik neem ze wel mee zaterdag, maar je mag je ook van tevoren melden, wanneer je er graag een wilt gebruiken!
Komt er verder nog iemand op de camping staan?
tot gauw,
Marietta
Ik neem ze wel mee zaterdag, maar je mag je ook van tevoren melden, wanneer je er graag een wilt gebruiken!
Komt er verder nog iemand op de camping staan?
tot gauw,
Marietta
Antw: Antw: Samen naar Rheine
Slaap je nog wel?8)ward schreef:
nog 5 dagjes en dan is het zover!!![]()
gr
pearl
Antw: Antw: Antw: Samen naar Rheine
moeilijkpearl schreef:Slaap je nog wel?8)ward schreef:
nog 5 dagjes en dan is het zover!!![]()
gr
pearl

- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Leuk leuk, al dat enthousiasme. Sta zelf ook te popelen en weet dat het vanaf woensdag beter weer wordt. Het beloofd wat te worden. Ben vanwege ongeduld al een keer heengereden van de week (gisteren). Ook om de papieren af te geven. Heb tevens nog eens geinformeerd naar de helmen. Er liggen er voldoende, maar de ´betriebsleiter´ (chef) had gisteren de pet niet goed staan, dus op de vraag van de secretaresse die hem intern belde, kwam een duidelijk nee, dus iedereen die een extra helm heeft MEENEMEN aub.
Verder waren ze verbaast over al het papierwerk. Volgens secretaresse had ik met een formulier kunnen volstaan (met mijn naam en vermelding van \"Gruppe\" ). De strengere regels mag men dus met een korreltje zout nemen, alhoewel ik toch liever het zekere voor het onzekere blijf nemen. Ligt er ook een beetje aan hoe ze de pet hebben staan, dus gewoon officieel blijven aanvragen en de regels volgen. Nu zijn ze nog makkelijk en coulant, laten we dat vooral zo houden. Het kan zomaar omslaan. Verder waren ze, zoals gebruikelijk, erg behulpzaam en vriendelijk. Op mijn vraag of het dan uberhaupt nodig is, zo een formulier, zei de secretaresse dat het ALTIJD gewenst is een formulier in te vullen (door de week) of je ten minste te melden (in het weekend). Over de helmen zei ze later dat dat zaterdag ook wel goed komt (denk het ook wel), maar we kunnen beter goed voorbereid zijn en het niet aan het toeval overlaten.
Groet en tot over een paar daagjes!!!!
Hoi
[Bewerkt door Gerrit-Jan op 16-04-2008 om 17:42 NL]
[Bewerkt door Gerrit-Jan op 17-04-2008 om 11:46 NL]
Verder waren ze verbaast over al het papierwerk. Volgens secretaresse had ik met een formulier kunnen volstaan (met mijn naam en vermelding van \"Gruppe\" ). De strengere regels mag men dus met een korreltje zout nemen, alhoewel ik toch liever het zekere voor het onzekere blijf nemen. Ligt er ook een beetje aan hoe ze de pet hebben staan, dus gewoon officieel blijven aanvragen en de regels volgen. Nu zijn ze nog makkelijk en coulant, laten we dat vooral zo houden. Het kan zomaar omslaan. Verder waren ze, zoals gebruikelijk, erg behulpzaam en vriendelijk. Op mijn vraag of het dan uberhaupt nodig is, zo een formulier, zei de secretaresse dat het ALTIJD gewenst is een formulier in te vullen (door de week) of je ten minste te melden (in het weekend). Over de helmen zei ze later dat dat zaterdag ook wel goed komt (denk het ook wel), maar we kunnen beter goed voorbereid zijn en het niet aan het toeval overlaten.
Groet en tot over een paar daagjes!!!!
Hoi
[Bewerkt door Gerrit-Jan op 16-04-2008 om 17:42 NL]
[Bewerkt door Gerrit-Jan op 17-04-2008 om 11:46 NL]
Antw: Antw: Antw: Antw: Samen naar Rheine
Beste Adri,pearl schreef:
Mijn man zegt dat er wel meer fossielen in de tuin hier liggen:D
Alle gekheid Herman, slapen hier kan wel hoor en we roken niet.
mail me maar,
gr
pearl:)
Heel erg bedankt voor het aanbod, maar Robert was je al voorgeweest (waarvoor dank natuurlijk).
Loop ik wel m\'n ontbijtje mis vrees ik....

Een goede aanleiding dus om het Rheine-bezoek in het najaar nog eens te herhalen, dan kan ik ook jullie fossielenverzameling eens live bekijken

[Bewerkt door webmaster op 15-04-2008 om 12:54 NL]
Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
Webmaster www . fossiel . net
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Wellicht dat we dan met een clubje inschrijven voor een excursie in de Waldhugel!!!! http://www.geoverein.de/termine/index.h ... 9e60fc2903webmaster schreef:
Een goede aanleiding dus om het Rheine-bezoek in het najaar nog eens te herhalen
Groet
[Bewerkt door Gerrit-Jan op 15-04-2008 om 14:18 NL]