Mooiste gekochte exemplaar!
Antw: Mooiste gekochte exemplaar!
Je baalt omdat ik je mosasaurus heb ontmaskerd, of eigenlijk de marokkaan.....eigenlijk had je willen doorleven in de gelukzalige onwetendheid, nu is de onschuld weg en ben je opeens volwassen! Door schade en schande wijs geworden....
Wellicht wordt je \"wisentkaak\" ook nog gedemaskeerd!! Slaap lekker.....
Wellicht wordt je \"wisentkaak\" ook nog gedemaskeerd!! Slaap lekker.....
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!
Maarten, je maakt gemene opmerkingen omdat je je beledigd voelt omdat je niet door mij wordt aangenomen en mijn adviseurs unaniem hebben besloten dat je niks waard bent.
je voelt je afgewezen en je kunt het moeilijk verwerken.
je bent jaloers en nog steeds niet volwassen. het wordt tijd dat je door schade en schande wijs word. mijn adviseurs willen hier aan toevoegen dat het voor jouw sowieso tijd wordt om wijs te worden.
als je behoefte hebt aan een verlichtend gesprek met mij of mijn adviseurs kun je altijd bellen, 80 cent per minuut, alleen onder kantooruren.
Groeten, Casper Pranger
je voelt je afgewezen en je kunt het moeilijk verwerken.
je bent jaloers en nog steeds niet volwassen. het wordt tijd dat je door schade en schande wijs word. mijn adviseurs willen hier aan toevoegen dat het voor jouw sowieso tijd wordt om wijs te worden.
als je behoefte hebt aan een verlichtend gesprek met mij of mijn adviseurs kun je altijd bellen, 80 cent per minuut, alleen onder kantooruren.
Groeten, Casper Pranger
Post mortem we sort 'em!
he jullie zijn weer lekker bezig.
welke wisentkaak?? toch niet die oude koeie kaak he?
gr dv
welke wisentkaak?? toch niet die oude koeie kaak he?
gr dv
i just looove fossils
die wisentkaak die ik heb gekocht. een foto staat bij \"wat is dit/determinatie\" bij de topic \"paard... of toch iets anders\"
Groeten, Casper
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: Antw: Antw: Mooiste gekochte exemplaar!
WOW 100€! Da\'s de prijs van 1 Rastellum carinatum!Maarten schreef:
Ik zal je adviseur worden, voor het vriendenbedrag van 100 euro in de week, graag vooruit betalen!
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
dan heb ik liever elke week een rastellum carinatum dan maarten\'s adviezen.
Groeten, Casper
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
Antw: Antw: Mooiste gekochte exemplaar!
Casper, ik begrijp dat je hiermee de kwaliteit van mijn adviezen ontkent? Gelukkig is het zaterdag 5 december en zullen er weer wat kinderen uit Nederland verdwijnen.....het ga je goed Casper!ammoniet schreef:
deze
Ik wilde je mijn 6,5 inch meg geven, maar ja...
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!