Knokke-Heist : 3 x Trivia ,?
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Antw: Knokke-Heist : 3 x Trivia ,?
Hallo Brammiej,Je hebt toestemming om deze foto's te gebruiken voor determinatie.Om 8 uur is mijn vrouw thuis van haar werk ,en dan vraag ik om ze door te sturen.Ikzelf kan dit niet.Ik ben van plan om al mijn gevonden Trivia's te fotograferen,is het voldoende zoals ik het zwartje heb gedaan,of moeten de smalste zijkantjes ook op foto voor een goede determinatie,in totaal 6 foto's per Trivia.GR(Ik heb er al weer 9 vanavond en nog één emmer te gaan van dinsdag middag,vooral blauwe vanavond)
strandjutters
- strandjutters

Hallo iedereen,ik heb er 17 gevonden vanavond,en ik stop ermee.De driekwart van mijn emmer die nog over is,is te nat en kleeft vol zand,te gevaarlijk om de kleintjes te missen.Ik zal van een paar van vanavond een fotoshoot maken als voorbeeld hoe ik mijn Trivia's wil in mijn databank.Graag jullie mening.GR
strandjutters
- strandjutters

Hallo iedereen,ik zou het zo willen doen.Zijn de foto's duidelijk om later de Trivia's te kunnen determineren.Trivia's zijn willekeurig genomen van vondsten van vanavond.GR
strandjutters
- strandjutters
- strandjutters

Hallo,en nr drie. Ik zal ze niet allemaal tonen want het zijn er al boven de tweehonderd.Ik zal me weer niet vervelen in de koude winterdagen.GR
strandjutters
- strandjutters

Hallo iedereen,ik zit door mijn residu,ik heb er nog 9 gevonden,vooral de kleine.morgen is het weekend en ik ben benieuwd hoe het strand er bij ligt(Veel wind is meestal veel zand)GR
strandjutters
- strandjutters

Hallo iedereen,deze drie van vandaag al bijgewerk,dit zijn telkens de eerste twee foto's van de zes.GR
strandjutters
- strandjutters

Hallo iedereen,vanmorgen voor de vloed had ik er 79,nu vertrek ik om even een kijkje te nemen na de vloed.GR
strandjutters
- strandjutters

Hallo iedereen,deze middag na de vloed had ik er nog eens 109 stuks.Ik heb goed opgelet tijdens het uitzoeken van mijn residu deze week,wat er juist in mijn emmers zit met veel Trivia's,met dit in mijn achterhoofd heb ik vandaag vele plaatsen bezocht die gelijk waren aan het spul in mijn residu,met het resultaat 188 Trivia's,Plus nog 5 emmers residu van vandaag te gaan?een topdag zou ik zeggen.Er zitten pracht exemplaren bij.GR
strandjutters
- strandjutters

Hallo,een stuk of drie voorbeelden,van wat ik mooie Trivia's vindt.GR
strandjutters