Inschrijving Hannover 17&18 oktober 2009
Antw: Antw: Inschrijving Hannover 17&18 oktober 2009
Ik ben inderdaad nog blij met elk fossiel wat ik daar ga vinden. Ik heb tot nu toe (bijna) alleen maar botten, tanden en schelpen gespaard en dus is alles wat iets anders is leuk. Ik heb er dan ook heel veel zin in.Spongebob schreef:
Het lijkt me trouwens geweldig om zo "maagdelijk" als jij het weekend in te gaan. Wij zijn wat dat betreft al bezwaard met bepaalde verwachtingen.
Ik ben nu bijna 10 jaar bezig met fossielen zoeken, en de locaties zijn sinds kort ook buiten Zeeland. Het wordt van kwaad tot erger:P. Nog even en ik ben voorgoed overgegeven aan het fossielenlot... Dus het lijkt me niet zo verkeerd om er één voor de langere termijn aan te schaffen.Erik-B schreef:
Mocht je idd van plan vaker te gaan zoeken.
Een hoop verschillende reacties, maar samenvattend:
Ik moet 3 dingen meenemen, namelijk
-een moker/gewone hamer
-een puntbeitel (met kraag)
-een beitel-/puntgeologenhamer (die 40/50 euro heb ik er wel voor over). Welke is aan te raden?, het zijn zoveel estwings..
Klopt dit?
Het zwaardere spul kijk ik wel iemand lief voor aan, mocht ik het nodig hebben.
Gr. Stan
[Bewerkt door Stan op 10-10-2009 om 12:14 NL]
Antw: Inschrijving Hannover 17&18 oktober 2009
Ja zo klopt het wel.Ik zou zelf een Geologenhamer nemen die lichter is dan 1 kilo(dus tussen de 500 en 750 gram)als je van plan bent veel te gaat hakken.Trouwens de duurde hamers hebben speciale handvaten die de slag dempen.Minder belastend voor je hand
- Spongebob
- Has thanked: 411 times
- Been thanked: 635 times
SHIT !
Had ik me zo op het komende weekend verheugd, zit ik plotseling met een spierscheuring(?) in m'n bovenbeen. Hoop dat het meevalt, maar op dit moment kan ik nauwelijks de trap op en af.....
Had ik me zo op het komende weekend verheugd, zit ik plotseling met een spierscheuring(?) in m'n bovenbeen. Hoop dat het meevalt, maar op dit moment kan ik nauwelijks de trap op en af.....
Time fades away (Neil Young)
Hoop voor je dat het meevalt.Je bent trouwens niet de enige.Heb last van een ontsteking in mijn pols(tunnelsyndroom)en geen gevoel in mijn hand.Spongebob schreef:
SHIT !
[Bewerkt door Erik-B op 12-10-2009 om 17:10 NL]

- Supergraver
Das echt heel jammer Erik, we hadden je er graag weer bij gehad!Erik-B schreef:
slecht nieuws ik kan het nu helemaal vergeten.Mijn pols moet enkele weken rust houden.Heb een spalk gekregen en kan bijna niks doen.En mijn gezonheid gaat ny ntoch voor, hoe jammer ik het ook vind
Kijk even (nu je toch wat extra tijd hebt

GR
Martijn
Life sucks sometimes.Heb er zo naar uitgekeken
.Volgend jaar april dan maar weer wat organiseren
.Je krijgt mail van me Martijn en iedereen veel succes.Zal GJ het toestemmingsbewijs voor Resse doormailen

- Spongebob
- Has thanked: 411 times
- Been thanked: 635 times
Erg vervelend voor je. Ik wens je snelle beterschap, Erik. Mijzelf trouwens ook. Heb van die mooie roze smarties, die me er op dit moment aardig doorheen helpen.
Time fades away (Neil Young)
Gelukkig de zaterdag erna heb ik nog een herkansing omdat ik dan samen met Marcel ga.Hoop dat mijn hand dan wat beter isSpongebob schreef:
Erg vervelend voor je. Ik wens je snelle beterschap, Erik. Mijzelf trouwens ook. Heb van die mooie roze smarties, die me er op dit moment aardig doorheen helpen.
-
Algemen vraag: als ik in Ontmoetingen kijk en ik klik een profiel aan, kan ik dan heel snel weer terug naar Ontmoetingen of moet ik dan eerst terug naar het Forum en vervolgens naar Ontmoetingen?
een benieuwde groet, Johannes
een benieuwde groet, Johannes
foram