Weekend Hannover 30 april t/m 2 mei
- Everhardus
Antw: Weekend Hannover 30 april t/m 2 mei
Mooie ammonieten Erik, van welke groeve zijn die ? Gr,Marcel
Antw: Antw: Weekend Hannover 30 april t/m 2 mei
Een Lias vindplaats omgeving van Herford.Everhardus schreef:
Mooie ammonieten Erik, van welke groeve zijn die ? Gr,Marcel
Het was zeker een geweldig weekend! En de vondsten liegen er ook niet om. Ik zal proberen om wat foto's van mijn gevonden materiaal te posten binnenkort.
Ik laat de vondst van mijn haaientandje maar achterwegen gezien die van Martijn de show al steelt
..
Zal een poging doen met de afdeling sponzen
Ik laat de vondst van mijn haaientandje maar achterwegen gezien die van Martijn de show al steelt

Zal een poging doen met de afdeling sponzen

'Just Pick It!'
Mijn mooiste vondst van afgelopen zondag in Misburg Nord. Waarschijnlijk een Coeloptychium agaricoides forma lobatum

- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Mooi vondst Erik!!
Sinds zondag niet meer terug geweest? L:)L
Zeg, je moet daar overigens geen fikkie stoken hoor (al helemaal niet als organisator)
Heb behoorlijk op mijn flikker gehad bij de portier en ze kwamen tussentijds nog controleren. Maar goed dat ik een vergunning bij me had!
Groet
Zeg, je moet daar overigens geen fikkie stoken hoor (al helemaal niet als organisator)
Heb behoorlijk op mijn flikker gehad bij de portier en ze kwamen tussentijds nog controleren. Maar goed dat ik een vergunning bij me had!
Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
Antw: Antw: Weekend Hannover 30 april t/m 2 mei
Hahaha ze zijn ook bij ons geweest. Dacht dat we de baard er af kregen, omdat we tegen de schuine helling zaten te zoeken. Maar ze hadden het over een Duitser met een hoed, die zich onder onze groep had aangemeld. Vreemd verhaal. Marcel, Robert en ik snapten er weinig van. Begreep dat jullie je alvast onder mijn naam hadden aangemeld? De portier schrok zich rot toen ik zei dat ik de echte Erik B wasGerrit-Jan schreef:
Mooi vondst Erik!!
Groet

- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Antw: Antw: Weekend Hannover 30 april t/m 2 mei
Erik-B schreef:
De portier schrok zich rot toen ik zei dat ik de echte Erik B waslol
Had je een hoed opgezet?? L:)L
Wel lachen dat ze een Duitser eruit sturen (heraus geschmischen, zoals de controleur zei), terwijl er Nederlanders zoeken.
1:0 voor Nderland hahaha
Groet
We snapten er echt de ballen van. We zeiden degene met het toetemmingsformulier is aan de andere kant van de groeve.
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Weekend Hannover 30 april t/m 2 mei@Romi
Hoi Robert en Mirjam,
zie de foto van ons in mijn tuin nu pas! Leuke foto. Ik zal ook nog even proberen de foto's die ik met mijn mobiel heb gemaakt te downloaden zodra ik de kabels ervoor heb gevonden.
Volgende keer in Groningen??
Groet
zie de foto van ons in mijn tuin nu pas! Leuke foto. Ik zal ook nog even proberen de foto's die ik met mijn mobiel heb gemaakt te downloaden zodra ik de kabels ervoor heb gevonden.
Volgende keer in Groningen??
Groet
- Supergraver
Geen fossiel, maar wel heel mooi. Deze komt uit Misburg.
Gr
Martijn