Hekvernielers: de pest voor een vindplaats.........

Alle algemene onderwerpen over fossielen die niet in de andere onderdelen thuishoren.
Erik-B
Been thanked: 1 time
Antw: Antw: Hekvernielers @ Mike en Jordy

Bericht door Erik-B » 10 jul 2010, 14:54

Spongebob schreef:
@Mike, ik geloof dat je de ondertoon van mijn stukje niet hebt begrepen.

@Jordy, fijn dat je tot inkeer bent gekomen. Over het hek klimmen is (evenals vernielen) altijd fout. Gelukkig ben je snel tot inkeer gekomen.
Je kunt er altijd nog om heen lopen :D

Ahuijsmans
Antw: Hekvernielers: de pest voor een vindplaats.........

Bericht door Ahuijsmans » 10 jul 2010, 18:47

of onderdoor graven, spullen hebben we toch al bij :D

Quidquid latine dictum sit, altum videtur :D

Jordy_van_Boxtel

Bericht door Jordy_van_Boxtel » 10 jul 2010, 21:19

Je hebt gelijk Tom, maar ik zeg ook desnoods het is altijd beter dan vernielen. Er zijn altijd toch wel anderen mogelijkheden om op het terrein te komen maar mensen willen de kortste weg dus maken ze een 'nieuwe weg' wat dus niet de bedoeling is.

Gr, Jordy.

Fossielenzoeker
Has thanked: 1 time
Contacteer:
Antw: Antw: Antw: Hekvernielers @ Mike en Jordy

Bericht door Fossielenzoeker » 11 jul 2010, 15:18

Erik-B schreef:
Spongebob schreef:
@Mike, ik geloof dat je de ondertoon van mijn stukje niet hebt begrepen.

@Jordy, fijn dat je tot inkeer bent gekomen. Over het hek klimmen is (evenals vernielen) altijd fout. Gelukkig ben je snel tot inkeer gekomen.
Je kunt er altijd nog om heen lopen :D
Dikke lol,

Robert Mensink

Dino15
Has thanked: 62 times
Been thanked: 184 times

Bericht door Dino15 » 06 jan 2011, 12:49

Kun je me ook vertellen welke vindtplaats?

nick

Trying to find a great white for years now,
still no succes.:(

Fossielenzoeker
Contacteer:

Bericht door Fossielenzoeker » 06 jan 2011, 18:22

Dit is in dit topic niet relevant. Het gaat om het aanbrengen van vernielingen en de mogelijke gevolgen daarvan voor de fossielenzoekers die zich wel aan de voorschriften houden.

@Dino15; wie ben je eigenlijk :)? Ik vind in je profiel geen aanvullende info over jezelf of je beweegredenen als verzamelaar.

Robert Mensink

Ahuijsmans
Antw: Antw: Hekvernielers: de pest voor een vindplaats.........

Bericht door Ahuijsmans » 06 jan 2011, 21:21

@Dino15; wie ben je eigenlijk :)? Ik vind in je profiel geen aanvullende info over jezelf of je beweegredenen als verzamelaar.

Hmmm ben het met je eens dat het niet relevant is welke vindplaats het precies is.
Doch zie ik ook niet waarom het bijvoorbeeld ook voor mij (ik heb er namelijk ook niets staan) belangrijk is om aan een willekeurig persoon mijn persoonljike beweegredenen uit te leggen waarom ik fossielen verzamel.
jij legt het zelf uit, ik vraag er niet naar...
Ik ben van mening dat deze en elke hobby puur iets persoonlijks is, waarom iemand wat verzamelt doet er helemaal niet toe...

Quidquid latine dictum sit, altum videtur :D

Fossielenzoeker
Contacteer:

Bericht door Fossielenzoeker » 08 jan 2011, 01:08

Moi

Dit topic was opgezet vanwege aangebrachte vernielingen en mogelijke gevolgen, en niet om een vindplaats te bespreken. Hier zit een wezenlijk verschil in. Vandaar mijn opmerking waarvan ik dacht dat die duidelijk genoeg was.

Wat het persoonlijke profiel betreft moet iedereen natuurlijk zelf weten of hij dit vult met relevante info. Zelf vind ik het wel prettig te weten met wie ik in een topic aan het communiceren ben. Dit gaat zeker op als in zijn algemeenheid een forumlid specifieke interesse heeft en wij dit forumlid niet kennen omdat hij/zij nieuw is op het forum. Het is puur welgemeende interesse.
Ik stelde een volstrekt legale en fatsoenlijke vraag waarvan ik overigens denk dat Dino15 zeer goed in staat is om deze zelf te beantwoorden.

[Bewerkt door Fossielenzoeker op 08-01-2011 om 09:25 NL]

Robert Mensink

pearl
Antw: Antw: Hekvernielers: de pest voor een vindplaats.........

Bericht door pearl » 08 jan 2011, 18:29

Fossielenzoeker schreef:
Wat het persoonlijke profiel betreft moet iedereen natuurlijk zelf weten of hij dit vult met relevante info. Zelf vind ik het wel prettig te weten met wie ik in een topic aan het communiceren ben. Dit gaat zeker op als in zijn algemeenheid een forumlid specifieke interesse heeft en wij dit forumlid niet kennen omdat hij/zij nieuw is op het forum. Het is puur welgemeende interesse.
[Bewerkt door Fossielenzoeker op 08-01-2011 om 09:25 NL]
Ik ben het wat persoonlijk profiel volkomen met fossielenzoeker eens, soms is er een opmerking op het forum: "ik kan niet zoeken vanwege vervoer", als ik dan in het profiel lees dat het een jonger iemand in de buurt van mijn woonplaats is kun je zo iemand vervoer aanbieden of meevragen als je zelf gaat zoeken. Als ik dan op het profiel niks over leeftijd of woonplaats lees denk ik "laat maar". Zo zijn er nog meer voorbeelden te bedenken waarom het slim of handig is je profiel iets uitgebreider te maken.
gr
pearl:)

Het leven is als een bos haar, het zit altijd in de war.:)

Dino15
Has thanked: 62 times
Been thanked: 184 times

Bericht door Dino15 » 14 jan 2011, 16:48

Sorry dat ik vroeg welke vindtplaats het was want je hebt groot gelijk het doet er niet toe welke vindtplaats het is het gaat er om dat het niet goed is dat er hekken wordt vernield. en ik heb mijn profiel aangepast want er staat nu wel bij welke fossielen ik intressant vindt.
en ik vindt het heel erg dat die vandalen het verpesten voor ons, misschien moeten ze bij die vindtplaats ook een aanmeldingspunt maken net als bij groeve 't rooth.

nick

Trying to find a great white for years now,
still no succes.:(

Gesloten