'Nick-Names'
Re: 'Nick-Names'
Hoi ik ben nieuw en zal me meteen even voorstellen!
Struiner..aangenaam!! Nee hoor, Ik ben Marijke en woon aan het strand en struin op die manier dus het strand af op zoek naar leuke vondsten. Ik heb inmiddels (ik ben een enorme beginner!!) al 2 planken vol met fossielen. Ik zal morgen even een paar vondsten op de site plaatsen waarvan ik niet weet wat het is (dat zijn er nogal wat) =)
Groetjes, Marijke
Struiner..aangenaam!! Nee hoor, Ik ben Marijke en woon aan het strand en struin op die manier dus het strand af op zoek naar leuke vondsten. Ik heb inmiddels (ik ben een enorme beginner!!) al 2 planken vol met fossielen. Ik zal morgen even een paar vondsten op de site plaatsen waarvan ik niet weet wat het is (dat zijn er nogal wat) =)
Groetjes, Marijke
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Tja,
mijne was Pino. Zelf verzonnen maar niet meer actueel.
Groet
mijne was Pino. Zelf verzonnen maar niet meer actueel.
Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
Uhhh ja, ik had beter een andere nickname kunnen verzinnen... want wanneer ik mensen van het forum tegen kom wordt ik nog wel eens aangesproken met MarijkJJJJJJJJ
(he Spons?
)
(he Spons?

ligt aan mijn peetvader,naar een vroegere gewoonte werd de vader van mijn vader peter en de moeder van mijn moeder meter, de eerst geborene kreeg de voornaam van zijn peter.
Nu bij mijn grootouders aan me'n pa's zijde waren Drie jongens,als er bij die drie als eerste een jongen geboren werd, werd grootvader peter ,kreeg het zijn voornaam en de familienaam van mijn pa,maar die had de familie maan van mijn grootvader.Wij zijn in de familie met twee jongens met dezelfde voornaam en dezelfde familienaam.Om het nog vrolijker te maken bij de meisjes,mijn tantes kregen de eerstgeboren jongens ook deze voornaam maar de familie naam van de vader.resultaat is dat er in de familie nog eens twee Theo's bijkwamen.
begrijpen wie kan,heb het zelf drie keer nagelezen voor ik het zelf begreep.
Nu bij mijn grootouders aan me'n pa's zijde waren Drie jongens,als er bij die drie als eerste een jongen geboren werd, werd grootvader peter ,kreeg het zijn voornaam en de familienaam van mijn pa,maar die had de familie maan van mijn grootvader.Wij zijn in de familie met twee jongens met dezelfde voornaam en dezelfde familienaam.Om het nog vrolijker te maken bij de meisjes,mijn tantes kregen de eerstgeboren jongens ook deze voornaam maar de familie naam van de vader.resultaat is dat er in de familie nog eens twee Theo's bijkwamen.
begrijpen wie kan,heb het zelf drie keer nagelezen voor ik het zelf begreep.
Theo
Re: Re: 'Nick-Names'
pa,maar die had de familie maan van mijn grootvader.
ola, is die gele bol van jullie; oef dan moeten de Amerikanen en de Russen er niet voor vechten
groetjes
[Bewerkt door phil op 02-02-2012 om 08:47 NL]
ola, is die gele bol van jullie; oef dan moeten de Amerikanen en de Russen er niet voor vechten

groetjes
[Bewerkt door phil op 02-02-2012 om 08:47 NL]
philippe
ingenieur in de cephalopode huisvesting
ingenieur in de cephalopode huisvesting
Mijn Avatar?
Nou moet ik met de billen bloot.
Oke Pangea was de tijd dat de wereld één geheel was.
Heel de wereld was toen dus je ''thuis''.
Ik heb veel gereisd,van Alaska tot aan Korea ,waar ik ook getrouwd ben, en overal Voelde/voel ik me thuis. Zelfs op de Kaloot.
Ik voel me dus een Pangeaman, een wereldmens oftewel een wereldburger.
Gr.
[Bewerkt door Pangeaman op 11-02-2012 om 22:36 NL]
Nou moet ik met de billen bloot.
Oke Pangea was de tijd dat de wereld één geheel was.
Heel de wereld was toen dus je ''thuis''.
Ik heb veel gereisd,van Alaska tot aan Korea ,waar ik ook getrouwd ben, en overal Voelde/voel ik me thuis. Zelfs op de Kaloot.
Ik voel me dus een Pangeaman, een wereldmens oftewel een wereldburger.
Gr.
[Bewerkt door Pangeaman op 11-02-2012 om 22:36 NL]
Pangeaman - Niemand is slim genoeg om
zijn eigen domheid te bevatten.
Hallo,
zijn er meer mensen die hier hun verhaal willen doen?
Ik was altijd benieuwd naar het verhaal achter
Poilu, dat is nu bekend.
Maar de naam Plikona, die naam heeft me ook altijd verbaasd, waar komt die naam vandaan?
Gr.
[Bewerkt door Pangeaman op 12-02-2012 om 21:09 NL]
zijn er meer mensen die hier hun verhaal willen doen?
Ik was altijd benieuwd naar het verhaal achter
Poilu, dat is nu bekend.
Maar de naam Plikona, die naam heeft me ook altijd verbaasd, waar komt die naam vandaan?
Gr.
[Bewerkt door Pangeaman op 12-02-2012 om 21:09 NL]
Nou Martijn,
het gaat hem niet meer worden denk ik,
ik zet de topic terug omhoog zodat er misschien iemand is die moedig genoeg is om zijn /haar verhaal te doen.
Gr
het gaat hem niet meer worden denk ik,
ik zet de topic terug omhoog zodat er misschien iemand is die moedig genoeg is om zijn /haar verhaal te doen.
Gr