ammoniet chroniatiet
- Spongebob
- Has thanked: 416 times
- Been thanked: 636 times
Antw: ammoniet chroniatiet
En ik vind een volwassene die "SpongeBob" noemt wel een stuk symphatieker dan een zevenjarige die zich "vampier" noemt, maar dat even terzake. Wat is ook het nut van kritiek op elkaars naam te geven?
Dank je Gunther
LOLJohwi schreef:
En hoe oud ben jij, dat je als een tekenfiguur naam hier rond loopt?
Is dat niet een beetje vreemd?
Ik ben inmiddels 53 jaar, maar heb nooit verkondigd dat ik per sé normaal wil zijn. In feite ben ik nog steeds een klein kind dat met steentjes speelt, zoals me 2 weken geleden door een bezoeker in het Hunebedcentrum nog weer eens fijntjes voor de voeten werd gegooid. Het doet me niets, integendeel, humor is een groot goed.
Groeten aan allen, Tom.....ik bedoel Spongebob.
Time fades away (Neil Young)
Antw: Antw: ammoniet chroniatiet
Inderdaad.romi113 schreef:
Heeft iemand van jullie wel gekeken bij zijn profiel?
Daar staat nl dat hij een presentatie over fossielen wil houden.
groetjes Robert en Mirjam
Niks mis mee met deze vraag.
En als deze vraag al was beantwoord in het begin, door iemand die wat van die fossieltjes afweet, was dit niet gebeurd.
Dus jullie vragen erzelf om.
Gewoon een antwoord geven op een vraag, ook al komt ie van een 7-jarige.
Waar zijn jullie toch mee bezig?
Fossieltjes toch?
Lap zeg.....
Groetjes J&I.
SeeYou!
Inderdaad.romi113 schreef:
Heeft iemand van jullie wel gekeken bij zijn profiel?
Daar staat nl dat hij een presentatie over fossielen wil houden.
groetjes Robert en Mirjam
Niks mis mee met deze vraag.
En als deze vraag al was beantwoord in het begin, door iemand die wat van die fossieltjes afweet, was dit niet gebeurd.
Dus jullie vragen erzelf om.
Waar zijn jullie toch mee bezig?
Fossieltjes toch?
Lap zeg.....
Groetjes J&I.
SeeYou!
Spongebob schreef:En ik vind een volwassene die "SpongeBob" noemt wel een stuk symphatieker dan een zevenjarige die zich "vampier" noemt, maar dat even terzake. Wat is ook het nut van kritiek op elkaars naam te geven?Sorry hoor Tom Spongebob, ik zag ineens jou naam staan en ik kon het niet laten.
Dank je Gunther
LOLJohwi schreef:
En hoe oud ben jij, dat je als een tekenfiguur naam hier rond loopt?
Is dat niet een beetje vreemd?
Ik ben inmiddels 53 jaar, maar heb nooit verkondigd dat ik per sé normaal wil zijn. In feite ben ik nog steeds een klein kind dat met steentjes speelt, zoals me 2 weken geleden door een bezoeker in het Hunebedcentrum nog weer eens fijntjes voor de voeten werd gegooid. Het doet me niets, integendeel, humor is een groot goed.
Groeten aan allen, Tom.....ik bedoel Spongebob.
Sorry ervoor.
Ps wel een leuke foto zo op de bank (lol).
Groeten J&I.
SeeYou!
- Ahuijsmans
- Been thanked: 1 time
man man man wat een gedoe weer zeg.
Als Frederik en ik zeggen dat een 7 jarig ventje niet op Internet thuis hoort dan denk ik dat we groot gelijk hebben.
Ik werk op een school en sta echt versteld van iemand die claimt met moeilijk opvoedbare kinderen te werken (en dus de kwestbaarheid van deze kinderen te kennen) en dan toch volhouden dat deze kinderen gewoon op deze leeftijd en zelfs jonger op Internet horen.....
Als school moet je vanuit het rijk enorm veel doen aan de veiligheid van de kinderen als ze werk op de computer moeten doen. Content filters/hyves blokkeren/msn eraf etc etc etc
Je bent enorm naïef als je net doet alsof er niets mis is aan kinderen van 7 en jonger op het Internet.
Vanuit een pedagogisch oogpunt is hier zo enorm veel verkeerd aan!
Op radio en tv hoor en zie je spotjes. Overal lees je het. Laat nooit je kind alleen op Internet, weet wat je kind op de pc doet.
Ik heb hier grote twijfels bij bij onze vampier....
Als Frederik en ik zeggen dat een 7 jarig ventje niet op Internet thuis hoort dan denk ik dat we groot gelijk hebben.
Ik werk op een school en sta echt versteld van iemand die claimt met moeilijk opvoedbare kinderen te werken (en dus de kwestbaarheid van deze kinderen te kennen) en dan toch volhouden dat deze kinderen gewoon op deze leeftijd en zelfs jonger op Internet horen.....
Als school moet je vanuit het rijk enorm veel doen aan de veiligheid van de kinderen als ze werk op de computer moeten doen. Content filters/hyves blokkeren/msn eraf etc etc etc
Je bent enorm naïef als je net doet alsof er niets mis is aan kinderen van 7 en jonger op het Internet.
Vanuit een pedagogisch oogpunt is hier zo enorm veel verkeerd aan!
Op radio en tv hoor en zie je spotjes. Overal lees je het. Laat nooit je kind alleen op Internet, weet wat je kind op de pc doet.
Ik heb hier grote twijfels bij bij onze vampier....
Quidquid latine dictum sit, altum videtur :D
- Henk Jan
- Has thanked: 1 time
Even goed lezen, mijnheer Paleontoloog.
Ik heb iemand NIET gecorrigeerd vanwege een eventuele schrijffout. Ik ben het er ook niet mee eens dat jeugdigen geen vraag zouden mogen stellen. Ik heb alleen gevraagd, wat hij nu precies bedoelde.
(PS ik onderschrijf de reactie van Mineraal0 op Denny Wilde.)
[Bewerkt door Henk Jan op 02-10-2010 om 21:03 NL]
Ik heb iemand NIET gecorrigeerd vanwege een eventuele schrijffout. Ik ben het er ook niet mee eens dat jeugdigen geen vraag zouden mogen stellen. Ik heb alleen gevraagd, wat hij nu precies bedoelde.
(PS ik onderschrijf de reactie van Mineraal0 op Denny Wilde.)
[Bewerkt door Henk Jan op 02-10-2010 om 21:03 NL]
HJ
- Fossielenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Contacteer:

[/quote]
Zal ik dan maar een tipje van de sluier oplichten? Goniatieten kun je in Nederland vinden in de zand- en grindontsluitingen van Drente en Twente.
Helaas voor deze 7-jarige zijn betreffende terreinen voor hem verboden.
Helaas heb ik geen foto bij de hand van mijn eigen Goniatiet dus heb ik er derhalve een gedownload van Fossiladdict. Bij deze,
Robert Mensink
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Een laat antwoord (want ik zat afgelopen 10 dagen in het buitenland), weliswaar niet helemaal meer nodig, want anderen hebben voor mij prima weten te verwoorden waar dit over gaat.
Natuurlijk wil niemand een kind van 7 beperken in zijn oprechte interesses. Bedenkt ook even dat ik met mijn antwoord meteen duidelijk maakte dàt de vraag van een kind van 7 kwam. Ik heb er hier al heftig zien reageren op dergelijke posts met schrijffouten, dit wilde ik niet meteen herhaald zien.
Voor diegenen die hun hart eens moesten luchten, ik hoop dat het deugd heeft gedaan. Mijn mailbox staat steeds open voor suggesties zonder dat het zo geladen moet geformuleerd worden.
[Bewerkt door Frederik op 03-10-2010 om 16:28 NL]
Natuurlijk wil niemand een kind van 7 beperken in zijn oprechte interesses. Bedenkt ook even dat ik met mijn antwoord meteen duidelijk maakte dàt de vraag van een kind van 7 kwam. Ik heb er hier al heftig zien reageren op dergelijke posts met schrijffouten, dit wilde ik niet meteen herhaald zien.
Voor diegenen die hun hart eens moesten luchten, ik hoop dat het deugd heeft gedaan. Mijn mailbox staat steeds open voor suggesties zonder dat het zo geladen moet geformuleerd worden.
[Bewerkt door Frederik op 03-10-2010 om 16:28 NL]
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: Antw: Antw: ammoniet chroniatiet
Ja, dat was hier, en dat viel nog behoorlijk mee hoor: http://www.fossiel.net/forums/viewtopic ... 429#103647denny wilde schreef:
Ik heb ook al eens de wind van voren gekregen van jou over die versteende stukken hout uit lesbos.
De volgende keer dat iemand komt vertellen dat-ie "fossielen heeft meegenomen van beschermde plaats X, dat het eigenlijk niet mag maar ja je wil ze toch graag hebben" zal ik deze persoon een schouderklopje geven, ok?
Voorts lees ik reacties à la dat "beheerders geen kinderen op het forum willen hebben". Kom zeg, het enige waar ik op aanstuur is dat er voor een 7-jarige best wat begeleiding door de ouders zou zijn. Of niet soms?
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Antw: Antw: Antw: ammoniet chroniatiet
L:)L,Frederik schreef:
De volgende keer dat iemand komt vertellen dat-ie "fossielen heeft meegenomen van beschermde plaats X, dat het eigenlijk niet mag maar ja je wil ze toch graag hebben" zal ik deze persoon een schouderklopje geven, ok?
dan heeft menigeen forumlid hier een schouderklopje verdiend!!
Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)