paas plannen??
- Carcharias
- Contacteer:
Antw: Antw: Antw: paas plannen??
Hoi Jordy,jordyvanderbeek schreef:Markten, Fossielen stand... dat klint goed kan je jullie schema mailen wil wel een keer komen kijken.Carcharias schreef:
Ik sta de zondag en maandag op de toeristenmarkten (zondag: Cadzand-Bad en maandag: Breskens) met een fossielenstand samen met PaulHopelijk blijft het weer zo, want dan word het een geslaagd weekendje denk ik zomaar.
Mvg, Robbin
Gr, Jordy
Ik heb nog niet het volledige schema maar hoop het na dit weekend te hebben. Als ik het schema heb zal ik het naar je doorsturen

Mvg, Robbin
Luctor et Emergo
- michaelnicolai
Antw: paas plannen??
Dag!
Gisteren ben ik zoals gepland naar Couvin geweest en heb een paar mooie goniatieten en wat trilobietenogen gevonden. Maar ook iets wat op een mini dij-been lijkt. Nu zou ik graag foto's maken maar ik weet niet goed hoe dit te doen. Tips? En iemand een voorlopig idee wat het kan zijn?
greetz
Gisteren ben ik zoals gepland naar Couvin geweest en heb een paar mooie goniatieten en wat trilobietenogen gevonden. Maar ook iets wat op een mini dij-been lijkt. Nu zou ik graag foto's maken maar ik weet niet goed hoe dit te doen. Tips? En iemand een voorlopig idee wat het kan zijn?
greetz
- jordyvanderbeek
- Contacteer:
Antw: Antw: Antw: Antw: paas plannen??
Ik zal het zien, misschien als het in de buurt is kom ik wel kijken. heb er wel zin in....Carcharias schreef:Hoi Jordy,jordyvanderbeek schreef:Markten, Fossielen stand... dat klint goed kan je jullie schema mailen wil wel een keer komen kijken.Carcharias schreef:
Ik sta de zondag en maandag op de toeristenmarkten (zondag: Cadzand-Bad en maandag: Breskens) met een fossielenstand samen met PaulHopelijk blijft het weer zo, want dan word het een geslaagd weekendje denk ik zomaar.
Mvg, Robbin
Gr, Jordy
Ik heb nog niet het volledige schema maar hoop het na dit weekend te hebben. Als ik het schema heb zal ik het naar je doorsturen
Mvg, Robbin
Please take a look at my website: http://jordyvanderbeek.wordpress.com/ and follow me on twitter: https://twitter.com/Scaphopod_Jordy
hmmm...
mijn zoek date heeft het op laatste moment af laten weten...
daar ik niet graag in mijn eentje naar groeves ga en het lukte het niet meer om nog iemand te vinden op korte termijn ivm de paasbrunches etc. had ik de moed al opgegeven.
Daar was het lichtpuntje en op maandag kon het dan toch door gaan!!
helaas werd dit ook niks omdat we opeens geveld waren door een zomers griepje ??
Overal om me heen hoorde ik van mensen die zich niet verder dan 100m van een toilet durfde te begeven.
Hoop dat de rest hier meer geluk heeft gehad.
Ik zie dat Couvin geen windeieren heeft gelegd
ps mini dijbeen???
is het niet een stengeltje
[Bewerkt door ivok op 26-04-2011 om 10:26 NL]
daar ik niet graag in mijn eentje naar groeves ga en het lukte het niet meer om nog iemand te vinden op korte termijn ivm de paasbrunches etc. had ik de moed al opgegeven.
helaas werd dit ook niks omdat we opeens geveld waren door een zomers griepje ??
Overal om me heen hoorde ik van mensen die zich niet verder dan 100m van een toilet durfde te begeven.
ps mini dijbeen???
oeps...
- michaelnicolai
Antw: Antw: paas plannen??
Ik heb er eerlijk gezegd geen idee van.ivok schreef:
hmmm...
ps mini dijbeen???
http://www.fossiel.net/forums/viewtopic ... 888#116458
Hier vind je een foto. Het kan goed zijn dat het niets is, maar ik vind het een rare vorm aangezien het in schiefers is gevonden. En een stengeltje lijkt me ook vreemd aangezien het een marien milieu is. Opinies over wat het is of wat het niet is, zijn natuurlijk nog altijd welkom!
zag je foto, geen idee wat het is.
maar stengeltjes vooral die van zee-lelies zijn niet zo vreemd in een maritiem milieu
maar stengeltjes vooral die van zee-lelies zijn niet zo vreemd in een maritiem milieu
oeps...
- michaelnicolai
Antw: Antw: paas plannen??
ivok schreef:
zag je foto, geen idee wat het is.
Ja maar die crinoiden hebben wel steeds ossikels. En deze heeft dit niet.Ook de 5-tallige of radiale symmetrie ontbreekt.