Mosatanden uit de 10kg doos
Antw: Mosatanden uit de 10kg doos
Bedankt morpheus!
Heb het meteen opgezocht.
-j
Heb het meteen opgezocht.
-j
Daar in de schiftende ondiepten, tussen oppervlak en afgrond, waar het leven een omweg maakt, kan de vishaak van de logica doel treffen.
-j
-j
- Supergraver
Ik moet zeggen dat ik Arambourg nog niet binnen heb, maar kan iemand mij duidelijk het verschil vertellen tussen Lamna lerichei en Serratolamna aschersoni. Ik dat de S. achersoni met 3 bijspitsen en met 2 bijspitsen aan weerszijde van de hoofdspits voorkomt. En de L. lerichei met 1 of 2.
Gr.
Martijn
Gr.
Martijn
- FransFrenken
- Contacteer:

de 2 linkse zijn ascheroni, de 2 rechtse lerichei.
grt
Frans
Kijk ook eens op mijn website :
http://people.zeelandnet.nl/sharke/
http://people.zeelandnet.nl/sharke/
Antw: Antw: Mosatanden uit de 10kg doos
Supergraver schreef:
Ik moet zeggen dat ik Arambourg nog niet binnen heb, maar kan iemand mij duidelijk het verschil vertellen tussen Lamna lerichei en Serratolamna aschersoni. Ik dat de S. achersoni met 3 bijspitsen en met 2 bijspitsen aan weerszijde van de hoofdspits voorkomt. En de L. lerichei met 1 of 2.
Gr.
Martijn
Hoi Martijn,
waar heb je dat boek van Arambourg besteld?
Pedro Janssen
Venray
"Carpe diem. Seize the day, boys. Make your lives extraordinary". DEAD POETS SOCIETY
- Supergraver
Zie hier:
Scientific Antiquarian & Publisher
Lingua Terrae Books
Prinsengracht 366
NL-1016 JA Amsterdam
Tel./fax 31-(0)20-6238540
Ik heb de titel van Arambourg als zoek opdracht in getoetst en kwam zo op deze webpagina. Ik weet niet hoeveel ze er hebben.
Gr
Martijn
Lingua Terrae Books
Prinsengracht 366
NL-1016 JA Amsterdam
Ik heb de titel van Arambourg als zoek opdracht in getoetst en kwam zo op deze webpagina. Ik weet niet hoeveel ze er hebben.
Gr
Martijn
- Supergraver
Hey Frans,fransfrenken schreef:
de 2 linkse zijn ascheroni, de 2 rechtse lerichei.
grt
Frans
Oke die zijtanden waren me wel duidelijk, maar ik vind het wat moeilijker meonderkaakse en bovenkaakse voortanden. En waar kijk je naar. Ik las bij Elasmo.com dat de ascheroni vreemde bijspitsen had ja, zo ver was ik ook, maar ik kom toch nog steeds op een behoorlijk overlappend gebied.
Gr
Martijn
Hoi Martijn,Supergraver schreef:
Zie hier:
Lingua Terrae Books
Prinsengracht 366
NL-1016 JA Amsterdam
Gr
Martijn
ik kon op hun website alleen (via zoeken in AntiqBook) wel boeken van Arambourg vinden, met één boek, met een titel die er op leek, maar niet het juiste boek. Ik moet zeggen als het boek wat jij besteld hebt van hun website hebben afgehaald, dit snel hebben gedaan.
Helaas kan ik het verder nergens te koop vinden.
ps. wat kost het?
Pedro Janssen
Venray
"Carpe diem. Seize the day, boys. Make your lives extraordinary". DEAD POETS SOCIETY
- Supergraver
Antw: Antw: Antw: Mosatanden uit de 10kg doos
Hee Pedro,pedro schreef:Hoi Martijn,Supergraver schreef:
Zie hier:
Lingua Terrae Books
Prinsengracht 366
NL-1016 JA Amsterdam
Gr
Martijn
ik kon op hun website alleen (via zoeken in AntiqBook) wel boeken van Arambourg vinden, met één boek, met een titel die er op leek, maar niet het juiste boek. Ik moet zeggen als het boek wat jij besteld hebt van hun website hebben afgehaald, dit snel hebben gedaan.
Helaas kan ik het verder nergens te koop vinden.
ps. wat kost het?
Ik weet niet zeker of ik het juiste boek heb gekocht, maar met de verzendkosten erbij kwam het op nog geen 10€!
Dus ik merk wel wat er met de post komt

Ik kan eventueel nog aan een kopie komen.
Gr
Martijn
Antw: Antw: Antw: Antw: Mosatanden uit de 10kg doos
Arambourg 1952 voor 10 euro? Indien je dat boek mocht vinden zal daar wel een ander prijskaartje aanhangen vrees ikSupergraver schreef:
Ik weet niet zeker of ik het juiste boek heb gekocht, maar met de verzendkosten erbij kwam het op nog geen 10€!
Dus ik merk wel wat er met de post komt
Ik kan eventueel nog aan een kopie komen.