Poll: Verkoop je wel eens fossielen?
- archaeopteryx
- Contacteer:
Antw: Poll: Verkoop je wel eens fossielen?
Ik heb nog nooit een fossiel verkocht.
Ruilen is ook veel leuker.
Als ik ooit in geldnood zit dan ga ik er pas aan denken.
Ik geef wel heel veel fossielen weg,over het algemeen zijn dat haaien tanden en die gaan allemaal naar kinderen die er graag 1 of 2 willen hebben.
Ruilen is ook veel leuker.
Als ik ooit in geldnood zit dan ga ik er pas aan denken.
Ik geef wel heel veel fossielen weg,over het algemeen zijn dat haaien tanden en die gaan allemaal naar kinderen die er graag 1 of 2 willen hebben.
life is like a fossil.hard like rock.
Ik heb nog nooit een fossiel verkocht, maar ik betaal dan ook nog niet zelf benzine e.d. Maar zelfs dan zal ik waarschijnlijk enkel verkopen als de uitgaven aan reiskosten e.d. voor fossielen echt uit de hand gaan lopen en ik het huis niet meer in kan door de bergen fossielen overal 
Tot die tijd is ruilen veel leuker, en ook krijgt een neefje van mij af en toe wat materiaal. Dat vind hij altijd erg leuk.
Groeten,
Bram

Tot die tijd is ruilen veel leuker, en ook krijgt een neefje van mij af en toe wat materiaal. Dat vind hij altijd erg leuk.
Groeten,
Bram
Ik denk dat de meerwaarde van deze site vooral zit in de "internet community", en dat we niet teveel moeten gaan lijken op een klassieke vereniging. Ook die hebben vooral lokaal hun waarde, en dat moet vooral zo blijven. Wel kunnen we af en toe activiteiten organiseren natuurlijk zoals een excursie.
Over de poll: ik zal eens een nieuwe gaan verzinnen binnenkort
Over de poll: ik zal eens een nieuwe gaan verzinnen binnenkort

Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
Webmaster www . fossiel . net
- Supergraver2
- Henk Jan
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Nee, nooit. Ik wil geen handelaar zijn. Tzt, als ik nog meer fossiel word, hoop ik ook dat een of meerdere instituten onze bescheiden collectie willen hebben.
[Bewerkt door Henk Jan op 22-06-2011 om 11:46 NL]
[Bewerkt door Henk Jan op 22-06-2011 om 11:46 NL]
HJ
- Smaug
- Community Manager
- Has thanked: 225 times
- Been thanked: 109 times
*met het schaamrood op de kaken*
Ik heb een keer een paar jaar geleden eenmalig fossielen verkocht via e-bay. Het bestond uit een setje van ongeveer 10 fossielen uit europa (1 hastalis uit het westerscheldegebied, 1 saccocoma uit solnhofen, 1 ammo uit lyme regis, 1 belemniet uit het limburgse, 2 steentjes met carboon varens en nog een paar dingen). Het waren allemaal kleine dingetjes elk maximaal 3 x 3 cm. Een amerikaan heeft destijds de set gewonnen en betaalde er uiteindelijk 15 dollar voor.
Ik heb het vooral uit nieuwsgierigheid gedaan, wat betaald de gek er voor. Ik heb daarna nooit meer wat verkocht of geruild. Ik ben toch ook te gehecht aan mijn fossielen.
Ik heb een keer een paar jaar geleden eenmalig fossielen verkocht via e-bay. Het bestond uit een setje van ongeveer 10 fossielen uit europa (1 hastalis uit het westerscheldegebied, 1 saccocoma uit solnhofen, 1 ammo uit lyme regis, 1 belemniet uit het limburgse, 2 steentjes met carboon varens en nog een paar dingen). Het waren allemaal kleine dingetjes elk maximaal 3 x 3 cm. Een amerikaan heeft destijds de set gewonnen en betaalde er uiteindelijk 15 dollar voor.
Ik heb het vooral uit nieuwsgierigheid gedaan, wat betaald de gek er voor. Ik heb daarna nooit meer wat verkocht of geruild. Ik ben toch ook te gehecht aan mijn fossielen.
My armour is like tenfold shields, my teeth are
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!
- Supergraver2
Ik heb er vooral spijt van dat ik die reuzentrilobiet heb verkocht. Het was een zeldzaam exemplaar, maar ja van geld krijg je schuim op je bek. Ga ik dus niet meer doen.
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Over welke soort spreken we dan? Eigen vondst?
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Daar ben ik ook benieuwd naar. Een Marokkaanse Paradoxides of Cambropallas?
De senioribus nil nisi bene
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Ik heb al zo'n vermoeden (géén marokkaanse trilo), maar ik hoor het graag even van Supergraver2 zelf.
Ben wel reuze benieuwd of ik het bij het juiste eind heb.
[Bewerkt door Frederik op 22-06-2011 om 15:56 NL]
Ben wel reuze benieuwd of ik het bij het juiste eind heb.
[Bewerkt door Frederik op 22-06-2011 om 15:56 NL]
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)