leuk dagje Krijt
- sharkteethrene
Antw: leuk dagje Krijt
Ola Wally,
Had al via Geert vernomen van jullie plannen,er ligt nog genoeg hoor!
Wij hebben maar enkele uurtjes op het juiste niveau kunnen zoeken,daar ze daar gingen werken werden wij verzocht een ander plateau te gaan.
Preciese gegevens heb ik aan Geert doorgegeven,hoop dat jullie leuke vondsten mogen maken.
Groetjes,
Rene.
P.s. de trip naar Engeland komt al snel naderbij,heb er veel zin in.
Had al via Geert vernomen van jullie plannen,er ligt nog genoeg hoor!
Wij hebben maar enkele uurtjes op het juiste niveau kunnen zoeken,daar ze daar gingen werken werden wij verzocht een ander plateau te gaan.
Preciese gegevens heb ik aan Geert doorgegeven,hoop dat jullie leuke vondsten mogen maken.
Groetjes,
Rene.
P.s. de trip naar Engeland komt al snel naderbij,heb er veel zin in.
Kennis is relatief, we maken gebruik van wat we heden (denken te) weten.
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Antw: Antw: leuk dagje Krijt en niet alleen maar tandjes
Wat een mooie vondst die Nautilusdigging for it schreef:
Inderdaad vandaag een leuke dag gehad met Rene en later ook Edo.
Hoewel het vannacht geregend had en de voorspellingen ook niet zo gunstig waren, de gehele dag alleen maar zon gehad. We zullen het wel verdient hebben.
Zoals gewoonlijk had Rene weer de mooiste en beste tandjes, maar ook ik mag absoluut niet klagen. Vandaag ook verschillende leuek dingen gevonden waaronder enkele kleine tandjes, een stukje mosasaurus tand en een werveltje.
Van Rene natuurklijk het leuek blokje met de 3 egeltjes gekregen. Hij wilde ze er al meteen eruit halen omdat je alleen maar de kont zag en dat was niet mooi. Gelukkig kon ik hem hier nog net van weerhouden. En verder natuurlijk mijn supervondst van de dag. Een redelijke gave nautelis, alleen de achterkant heeft wat schade. Dit was in ieder geval toch wel mijn topvondst.
Groeten Patrick

Nou zeg, hele mooie fossielen! Als dit je niet doet watertanden, dan weet ik niet wat het nog wel doet
Al enig idee wat voor nautiloïde dit is?

Antw: Antw: leuk dagje Krijt
Ik euhh...tja ik was in ieder geval wel aanwezig. En euhh er liggen daar zóóó veel witte steentjes... Ik kan natuurlijk niet alle steentjes omdraaien en euhh...Everhardus schreef:
Hoi mannen,
Niks gekke vondsten ! Dat de heren Rene en Patrick goed gevonden hebben is haast geen toeval meer. Maar eehhh wat zijn de vondsten van Edo, ben daar nu ook wel benieuwd naar ? Hoe dan ook, mooie tandjes, en een top-nautilus, zeer fraai ! Gr,Marcel
Tja moet je maar niet op pad gaan met die veelvinders natuurlijk.
Grrr Edo
[Bewerkt door Flash op 11-06-2011 om 16:27 NL]
mij zijn niet van de bange, mij zijn alleen van de voorzichtige.
Klukkluk
Klukkluk
- Everhardus
"Tja moet je maar niet op pad gaan met die veelvinders natuurlijk"
Dat zal het zijn, was je met mij op pad geweest had je hier niet voor hoeven vrezen, ha, ha............Gr,Marcel
Dat zal het zijn, was je met mij op pad geweest had je hier niet voor hoeven vrezen, ha, ha............Gr,Marcel