Vindplaatsbeschrijvingen next generation
Antw: Vindplaatsbeschrijvingen next generation
Vind vooral die literatuur toevoegen super! Handig overzicht per vindplaats.
Ik wil wel opmerken dat de literatuur niet zichtbaar is - bij mij althans - als je niet bent ingelogd. Lijkt me niet nodig om dit in te perken? Of is dit gewoon een weergavefout, of nog niet af?
Gr. Stan
[Bewerkt door Stan op 11-06-2011 om 18:11 NL]
Ik wil wel opmerken dat de literatuur niet zichtbaar is - bij mij althans - als je niet bent ingelogd. Lijkt me niet nodig om dit in te perken? Of is dit gewoon een weergavefout, of nog niet af?
Gr. Stan
[Bewerkt door Stan op 11-06-2011 om 18:11 NL]
Antw: Antw: Vindplaatsbeschrijvingen next generation
als er één vindplaats is die vrijgegeven mag worden is het toch Hoevenen. Zo lang zal het niet meer duren voor de rest van het zand weggevoerd word. Het is toch beter dat er zo veel mogelijk tandjes uitgezeefd worden. Als iedereen zich aan de regels houdt is er geen probleem en dat geldt voor elke vindplaats.stijnboy9 wrote:
Dag Herman,
ik heb al wat literatuur toegevoegd. Handig zo. Ik heb een kleine opmerking. Zou u alsjeblieft de Google-earth venster van Hoevenen willen verwijderen? Ik denk dat dit enkel problemen gaat opleveren.
Groetjes,
Stijn
groetjes
philippe
ingenieur in de cephalopode huisvesting
ingenieur in de cephalopode huisvesting
Heb mij eens een uurtje geamuseerd met het zoeken van Hoevenen, Langenboom en nog wat andere vindplaatsen. Inderdaad een goed hulpmiddel om de achteringang te vinden als je er nog niet geweest bent.
COOL!
Jan
COOL!
Jan
Misschien om even wat op te helderen: Alle Google Earth kaartjes die nu op de site staan stonden voorheen ook al op de site als KMZ bestand die je lokaal met google kon openen. Er is dus niets nieuws geplaatst, alleen de manier van weergave (kaartjes ipv link).
Alle vindplaatsen zijn ingedeeld in categoriën De gevoelige vindplaatsen zijn in gradaties beschikbaar voor iedereen, alleen forumleden, of alleen seniorleden. Bij die vindplaatsen die gevoelig zijn wordt ook de routeinfo EN de kaartjes dus alleen getoond voor diegenen die daarvoor zijn bevoegd. Ik weet even niet hoe het met de vindplaats Antwerpen zit qua indeling, maar we zullen dit even tegen het licht houden.
Voor wat de literatuur betreft: Als het artikelen in tijdschriften betreft mag de uitgave, nummer en evt. paginanummers in het vakje Titel. Ik zal dat later nog even verduidelijken op vindplaatspagina's.
Voor Öland denk ik dat er nog een bugje in het programma zit wat met de puntjes op de O te maken heeft. Het zal bij andere vindplaatsen met é ü ï etc. ook niet werken denk ik. Morgen zal ik er eventjes naar kijken, want ik ben nu niet thuis.
Bedankt alvast voor het toevoegen van de literatuurverwijzingen!
Alle vindplaatsen zijn ingedeeld in categoriën De gevoelige vindplaatsen zijn in gradaties beschikbaar voor iedereen, alleen forumleden, of alleen seniorleden. Bij die vindplaatsen die gevoelig zijn wordt ook de routeinfo EN de kaartjes dus alleen getoond voor diegenen die daarvoor zijn bevoegd. Ik weet even niet hoe het met de vindplaats Antwerpen zit qua indeling, maar we zullen dit even tegen het licht houden.
Voor wat de literatuur betreft: Als het artikelen in tijdschriften betreft mag de uitgave, nummer en evt. paginanummers in het vakje Titel. Ik zal dat later nog even verduidelijken op vindplaatspagina's.
Voor Öland denk ik dat er nog een bugje in het programma zit wat met de puntjes op de O te maken heeft. Het zal bij andere vindplaatsen met é ü ï etc. ook niet werken denk ik. Morgen zal ik er eventjes naar kijken, want ik ben nu niet thuis.
Bedankt alvast voor het toevoegen van de literatuurverwijzingen!
Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
Dat is duidelijk, bedankt voor het snelle antwoord.webmaster schreef:
Groeten,
Bram
Als er geen literatuur is toegevoegd aan een vindplaats zie je ook niets als je niet bent ingelogd.Stan schreef:
Ik wil wel opmerken dat de literatuur niet zichtbaar is - bij mij althans - als je niet bent ingelogd.
Als er wel literatuur beschikbaar is zie je de lijst met literatuur.
Ben je ingelogd als gewoon lid of seniorlid, dan zie je ook nog een invulformulier, ongeacht of er al wel of nog niets is toegevoegd aan de vindplaats.
Het probleem met de vindplaatsen met umlauts en dergelijke is opgelost. Er kan dus bijvoorbeeld aan Öland literatuur worden toegevoegd.
Er is al een hele lijst met literatuur toegevoegd inmiddels. Bedankt hiervoor! Om deze omvangrijke site te onderhouden heb ik dit soort hulp hard nodig!
Jullie kunnen binnenkort nog meer dergelijke functies verwachten zodat me met meer mensen aan bepaalde onderdelen van de site kunnen werken.
Kennis telt!
Gisteren zag ik (niet ingelogd) geen literatuur bij Antwerpen en Hoek van Holland staan. Vandaag heb ik echter even opnieuw gekeken en nu zie ik de lijst wel als ik niet ben ingelogd. Alles nu in orde dus.
Gr. Stan
Gr. Stan
@Stan: Gelukkig, dan werkt het dus!
Ik heb op de Boeken & Literatuur pagina een stuk ingebouwd waar alle door jullie toegevoegde literatuur te zien is: http://www.fossiel.net/informatie/boeken.php#leden Er staan al een stuk of 40 verwijzingen in. Ga zo door!
Ik ga nu bezig de rest van de pagina een beetje te schonen, want de rest van de pagina is nu gedeeltelijk overbodig geworden.
Ik heb op de Boeken & Literatuur pagina een stuk ingebouwd waar alle door jullie toegevoegde literatuur te zien is: http://www.fossiel.net/informatie/boeken.php#leden Er staan al een stuk of 40 verwijzingen in. Ga zo door!
Ik ga nu bezig de rest van de pagina een beetje te schonen, want de rest van de pagina is nu gedeeltelijk overbodig geworden.
Kennis telt!
Inmiddels zijn alle boeken die los (dus niet in de database) op de boekenpagina stonden verplaatst naar de betreffende vindplaatsen.
Jullie hebben al erg je best gedaan, maar alle hulp is natuurlijk welkom om zoveel mogelijk relevante literatuur toe te voegen bij de vindplaatsen. Bedankt!
De boekenpagina met het totaaloverzicht:
http://www.fossiel.net/informatie/boeken.php
Jullie hebben al erg je best gedaan, maar alle hulp is natuurlijk welkom om zoveel mogelijk relevante literatuur toe te voegen bij de vindplaatsen. Bedankt!
De boekenpagina met het totaaloverzicht:
http://www.fossiel.net/informatie/boeken.php
Kennis telt!