excursie Piesberg 8 okt beeldverslag
Antw: excursie Piesberg 8 okt beeldverslag
@iedereen die mee is geweest...kunnen jullie me wat foto's mailen? Ik had er 4 gemaakt, maar ben door het zoeken vergeten meer te maken 
Nu ik weet hoe en waar we moeten zoeken staat de volgende keer een krabbetje op het zoeklijstje. Oja John wilt ook een stammetje. Deze heb ik opgeeist
Foto's kunnen naar: bramvandehaar apestaart hotmail punt nl alvast veel dank!!
Groetjes Bram

Nu ik weet hoe en waar we moeten zoeken staat de volgende keer een krabbetje op het zoeklijstje. Oja John wilt ook een stammetje. Deze heb ik opgeeist

Foto's kunnen naar: bramvandehaar apestaart hotmail punt nl alvast veel dank!!
Groetjes Bram
- Spongebob
- Has thanked: 413 times
- Been thanked: 636 times

Ik was niet van plan om nog eens zo'n joekelstam mee te nemen, dus heb ik het deze keer bescheiden gehouden.Brammiej schreef:Nu ik weet hoe en waar we moeten zoeken staat de volgende keer een krabbetje op het zoeklijstje. Oja John wilt ook een stammetje. Deze heb ik opgeeist![]()
Groetjes Bram
Het kreeftje stond zaterdag op mijn lijstje,
maar alle (twijfelachtige) kandidaten zijn inmiddels in de container beland.
Volgende keer beter....
Time fades away (Neil Young)
Aan de Piesberggangers,
Nog eens terugkomen op die krabben, zijn er ook tips gevallen om die te vinden?
Duys
Nog eens terugkomen op die krabben, zijn er ook tips gevallen om die te vinden?
Duys
Zeker. De kreeftjes zijn vooal te vinden in de flöz 2 bank. En dan vooral in de overgang,s laag naar zandsteen.
Erik-B,
Bedankt voor de tip, het soort steen waar je krab in zit komt me bekend voor.
Merci
Duys
Bedankt voor de tip, het soort steen waar je krab in zit komt me bekend voor.
Merci
Duys
PS Als je die foto's zo beziet van de groeve loopt(gesteente, kool) alles zowat door elkaar.
Ben de laatste weken enkele keren naar Charleroi en omstreken getrokken, de terrils. Maar denk niet dat de verschillende steensoorten stratigrafisch te plaatsen zijn.
Duys
Ben de laatste weken enkele keren naar Charleroi en omstreken getrokken, de terrils. Maar denk niet dat de verschillende steensoorten stratigrafisch te plaatsen zijn.
Duys