Knokke : Ik heb een vraag ??
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Antw: Knokke : Ik heb een vraag ??
Hallo Brammiej,dit is geen Trivia topic Hé,straks gaat deze ook op slot voor één dagje.Gr
strandjutters
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Wees gerust, een topic gaat pas op slot als daar reden toe is. Een topic gaat trouwens ook pas weer open als daar reden toe is.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- Spongebob
- Has thanked: 418 times
- Been thanked: 637 times
Haha Pascal, ik heb een idee....
Mocht je helemaal flauw zijn van al die slakkenhuisjes, spuit je ze met een spuitbus allemaal blauw en gooi ze bij Knokke weer in de zee. Eens kijken of ze over enkele jaren blauwe trivia's vinden in Cadzand, de Kaloot of Hoek van Holland.
Dat zou lachen zijn
Mocht je helemaal flauw zijn van al die slakkenhuisjes, spuit je ze met een spuitbus allemaal blauw en gooi ze bij Knokke weer in de zee. Eens kijken of ze over enkele jaren blauwe trivia's vinden in Cadzand, de Kaloot of Hoek van Holland.
Dat zou lachen zijn

Time fades away (Neil Young)
- strandjutters
Hoi,Spongebob,ik heb al een pak blauwe,hoe zullen we dan het verschil zien.GR(En de blauwe kunnen dan weer ook zongebleekt zijn ,en dan)
[Bewerkt door strandjutters op 13-02-2012 om 20:49 NL]
[Bewerkt door strandjutters op 13-02-2012 om 20:49 NL]
strandjutters
- strandjutters
Hallo Frederik,waneer en volgens welke reden,gaat een opslottopic weer open.GR(Als het op goed gedrag is zal ze waarschijnlijk nooit meer open gaan)
[Bewerkt door strandjutters op 13-02-2012 om 21:00 NL]
[Bewerkt door strandjutters op 13-02-2012 om 21:00 NL]
strandjutters
Theo sloeg spijkers met koppen: het is de wind die het hem doet. Stroming doet bitter weinig of niets vr drijvende dingen (hoe meer volume boven het water uit steekt, hoe minder stroming er toe doet). En wil het stormen, dan kan de bovenste meter water in zee helemaal de andere richting van de stroom in gaan...
Dus: die bal die je wil in zee gooien vliegt zonder pardon in je gezicht als het ook maar 5 Bft uit het NW waait. Wil het een paar dagen ZO zijn, dan kiest die het ruime sop richting Noorwegen..
Dus: die bal die je wil in zee gooien vliegt zonder pardon in je gezicht als het ook maar 5 Bft uit het NW waait. Wil het een paar dagen ZO zijn, dan kiest die het ruime sop richting Noorwegen..
Succesfull improvements get a place in history .. unfortunately so
do faillures
do faillures
Antw: Antw: Knokke : Ik heb een vraag ??
Strandjutters schreef:
Hallo Brammiej,dit is geen Trivia topic Hé,straks gaat deze ook op slot voor één dagje.Gr
Heerlijk hoe je eromheen krult!
- strandjutters
Hallo Fitch,we zullen maar over andere dingen praten,ik ben 30 jaar lid geweest van de boothengelclub de Zwinvissers in Knokke en Cadzand.Wat je nu vertelt houd geen steek.Ik ging gemiddeld dertig tot veertig keer in zee per jaar,ik heb mensen het leven gered op zee die ook niets kenden van stroming(Zie boot gekapseisd)ik ga daggelijks om met beroepsvissers en baggerraars.Over fossielen kunnen we praten,maar je maakt mij niks wijs wat stroming betreft,wat is volgens jou de snelheid van de stroming in knopen(en niet stiekem op het internet kijken Hé.GR Pascal.En btw een trivia zit geen mm boven water,in dit is toch waar het hier over gaat Hé Fitch)
[Bewerkt door strandjutters op 13-02-2012 om 21:30 NL]
[Bewerkt door strandjutters op 13-02-2012 om 21:30 NL]
strandjutters
http://www.mnn.com/earth-matters/transl ... bage-patch
Hier is een vb van de plastic velden in de Stille oceaan die blijven op dezelfde plaats door de stromingen.
Duys
Hier is een vb van de plastic velden in de Stille oceaan die blijven op dezelfde plaats door de stromingen.
Duys
Brammiej schreef
Ik zal eens testen in de vaatwasser
Strandjutters schreef
Hallo Brammiej,die test met je vaatwasser vind ik wel goed,maar bij die van mij zit er geen raamje in,en als ik hem opendoe staat er geen water meer in,T'zal een ander model zijn van mij .
Frederik schreef
Kalm kalm, ik heb het topic ook niet naar off-topic geplaatst
Ik stel me wel de vraag wat de vraag nu weer is, want Pascal, je bent soms een beetje te cryptisch voor mij.
Strandjutters schreef
Kalm,kalm ,ik ben wel kalm Hé. Ik ben niet cryptisch, maar soms wereldvreemd.
Strandjutters schreef
Frederik schreef
Wees gerust, een topic gaat pas op slot als daar reden toe is. Een topic gaat trouwens ook pas weer open als daar reden toe is.
Strandjutters schreef
Hallo Frederik,waneer en volgens welke reden,gaat een opslottopic weer open.GR(Als het op goed gedrag is zal ze waarschijnlijk nooit meer open gaan)
Brammiej schreef
Hallo,
Zeg Frederik,
Is het niet aandoenlijk om aan te zien?
De humor is er weer.
Geef die jongens hun topic terug,mits ze op het politiebureau een bewijs van goed gedrag halen.
Gr.
[Bewerkt door Pangeaman op 13-02-2012 om 21:31 NL]
[Bewerkt door Pangeaman op 13-02-2012 om 21:33 NL]
Ik zal eens testen in de vaatwasser
Strandjutters schreef
Hallo Brammiej,die test met je vaatwasser vind ik wel goed,maar bij die van mij zit er geen raamje in,en als ik hem opendoe staat er geen water meer in,T'zal een ander model zijn van mij .
Frederik schreef
Kalm kalm, ik heb het topic ook niet naar off-topic geplaatst
Ik stel me wel de vraag wat de vraag nu weer is, want Pascal, je bent soms een beetje te cryptisch voor mij.
Strandjutters schreef
Kalm,kalm ,ik ben wel kalm Hé. Ik ben niet cryptisch, maar soms wereldvreemd.
Strandjutters schreef
Frederik schreef
Strandjutters schreef
Brammiej schreef
Hallo,
Zeg Frederik,
Is het niet aandoenlijk om aan te zien?

De humor is er weer.
Geef die jongens hun topic terug,mits ze op het politiebureau een bewijs van goed gedrag halen.

Gr.
[Bewerkt door Pangeaman op 13-02-2012 om 21:31 NL]
[Bewerkt door Pangeaman op 13-02-2012 om 21:33 NL]
Pangeaman - Niemand is slim genoeg om
zijn eigen domheid te bevatten.
zijn eigen domheid te bevatten.