Fotoserie Cadzand
- Carcharias
- Contacteer:
Antw: Fotoserie Cadzand
Hoi Hans,
Zeker niet stoppen! Want ik denk dat er hier op het forum veel 'stille genieters' aanwezig zijn!
En mocht je ooit van je collectie afwillen, het visserijmuseum in Breskens zal er heeeeeel blij mee zijn, dat weet ik wel zeker!
Maargoed, de keuze laat ik natuurlijk aan jou over
Wel geweldig materiaal hoor!
Groetjes, Robbin
Zeker niet stoppen! Want ik denk dat er hier op het forum veel 'stille genieters' aanwezig zijn!
En mocht je ooit van je collectie afwillen, het visserijmuseum in Breskens zal er heeeeeel blij mee zijn, dat weet ik wel zeker!

Groetjes, Robbin
Luctor et Emergo
Antw: Antw: Fotoserie Cadzand
Hallo Stijn,stijnboy9 schreef:
Oooh Hans, niet doen! Ik wil je collectie van Hoevenen zeker nog zien!
Ja je hebt gelijk, wij haaientandenverzamelaars vinden het forum niet meer zo leuk als vroeger, maar daarom hoef je niet te stoppen, jouw topics zijn namelijk een verademing voor ons tandenverzamelaars, eindelijk nog eens tanden!
Het zou zo zonde zijn om je collectie niet naar een museum te doen later... Naturalis zal zeker geïnteresseerd zijn, daar ben ik zeker van.
Groeten,
Stijn
Het is inderdaad jammer dat de haaientanden verzamelaars het forum niet meer interesant vinden.
Het is de enige plaats waar iedereen vrij kan deelnemen aan diskussies e.d.
V.w.b de musea, deze zijn zeker geintresseert in mijn kolektie, maar veel minder in de bevindingen van de verzamelaar.
En daar wringt 'm nou net de schoen.
Groeten Hans
Hans
- Henk Jan
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Nee Stiek, niet stoppen. Vind het weer een geweldige collectie, gigantisch.
Als enige opmerking het volgende: plaats minder foto's per onderwerp en maak er dan meerdere deelonderwerpen van. Dat maakt het bezichtigen sneller en gemakkelijker.
Als enige opmerking het volgende: plaats minder foto's per onderwerp en maak er dan meerdere deelonderwerpen van. Dat maakt het bezichtigen sneller en gemakkelijker.
HJ
Hoi Hans,
Je hebt een prachtige collectie welke ook op een mooie manier is opgeborgen! Ik zie dat er veel liefde voor de hobby inzit. ik ben echter een leek met tanden, dus reageer ik niet inhoudelijk op deze topics. Ik zou gewoon zo lang mogelijk genieten van je verzameling!
Groetjes bram
Je hebt een prachtige collectie welke ook op een mooie manier is opgeborgen! Ik zie dat er veel liefde voor de hobby inzit. ik ben echter een leek met tanden, dus reageer ik niet inhoudelijk op deze topics. Ik zou gewoon zo lang mogelijk genieten van je verzameling!
Groetjes bram
Hallo Henk Jan,Henk Jan schreef:
Is inderdaad een goede opmerking.
Wat mijn bedoeling was om zoals ik schreef in het topic fotoserie Liessel om de haaien en roggenfauna appart te behandelen.
Dit ben ik nu van plan met alle fossielen die ik bezit van b.v Liessel en Mill.
Zo weet ik b.v meer over de kraakbeen vissen te vertellen dan over de trivia's van Mill.
maar ik weet wel van de trivia van Bram waarin het versteende sediment zit waar ik hem in de tijd moet plaatsen.
Ik hoop hiermee toch weer een diskussie op gang te krijgen waarin als ik ongelijk heb tegen geargumenteert wordt.
Voor fossielnet kan hiermee de fotopagina van deze vindplaatsen redelijk kompleet gemaakt worden, zeker als het mij lukt om de foto's van goede kwaliteit te maken.
Dit is voor mij beter dan alleen fossielen leveren voor foto's voor eventuele publikaties, en over het inhoudelijke gedeelte geen bemoeienissen te hebben.
Hier pas ik voor.
Groeten Hans
[Bewerkt door stiek op 15-04-2012 om 15:34 NL]
Hans
Hoi Hans,
Zeker niet alle tandenliefhebbers zijn verdwenen van het forum. Maar de één plaatst nu eenmaal wat vaker een antwoord dan de ander. Ik ben al sinds 2005 lid en plaats alleen een antwoord als ik voor mijn gevoel ook iets heb toe te voegen aan een topic. Vandaar dat mijn teller nog onder de 100 staat. Dat wil niet zeggen dat ik niet geniet van je geposte foto's. Vooral mee doorgaan dus wat mij betreft.
Tanden zijn ook fossielen, dus die horen hier ook thuis.
In de overzichtsfoto hierboven lijkt één megalodon pathalogisch te zijn, klopt dat? Derde tand als je van linksboven diagonaal naar beneden gaat.
Kun je van deze tand een duidelijkere foto maken?
Groet,
Maestro
Zeker niet alle tandenliefhebbers zijn verdwenen van het forum. Maar de één plaatst nu eenmaal wat vaker een antwoord dan de ander. Ik ben al sinds 2005 lid en plaats alleen een antwoord als ik voor mijn gevoel ook iets heb toe te voegen aan een topic. Vandaar dat mijn teller nog onder de 100 staat. Dat wil niet zeggen dat ik niet geniet van je geposte foto's. Vooral mee doorgaan dus wat mij betreft.
In de overzichtsfoto hierboven lijkt één megalodon pathalogisch te zijn, klopt dat? Derde tand als je van linksboven diagonaal naar beneden gaat.
Groet,
Maestro
Hallo Maestro,Maestro schreef:
Hoi Hans,
Groet,
Maestro
Klopt inderdaad dat dit een pathalogische tand is.
Hij heeft ongeveer dezelfde pathalogie als de tand op foto 9 van jou verzameling.
Ik zal hem deze week wel een keer fotograferen.
Groeten Hans
Hans
Hallo maestro,
Hier moet ik hem ergens tussenuit vissen.
Ik ben bezig mijn laden ,bakken etc kleurkodes te geven zodat ik de haaientanden van verschillende lokaties makkelijker terug kan vinden.
Zo is b.v blauw Hoevenen, rood Liessel, zwart Mill,groen Cadzand en zo verder.
Zo heb ik ook al mijn doosjes gemerkt, zodat ik b.v Galeocerdo's van verschillende lokaties bij elkaar mee kan nemen en dat ik later nog weet waar ze vandaan komen.
Groeten Hans
[Bewerkt door stiek op 11-11-2012 om 19:41 NL]
Hier moet ik hem ergens tussenuit vissen.
Ik ben bezig mijn laden ,bakken etc kleurkodes te geven zodat ik de haaientanden van verschillende lokaties makkelijker terug kan vinden.
Zo is b.v blauw Hoevenen, rood Liessel, zwart Mill,groen Cadzand en zo verder.
Zo heb ik ook al mijn doosjes gemerkt, zodat ik b.v Galeocerdo's van verschillende lokaties bij elkaar mee kan nemen en dat ik later nog weet waar ze vandaan komen.
Groeten Hans
[Bewerkt door stiek op 11-11-2012 om 19:41 NL]
Hans
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Haha,
mijn pathologische Megalodon ligt in een vitrinekast in mijn huiskamer en niet in een doosje op de zolder.
Zo te zien heb je een luxe probleem!
Ik zou zeggen doe op je gemak, je komt hem vanzelf een keer tegen om te fotograferen.
Inderdaad foto 9 van mijn verzameling, was ook precies de reden dat ik deze vraag stelde.
Groeten,
Maestro
mijn pathologische Megalodon ligt in een vitrinekast in mijn huiskamer en niet in een doosje op de zolder.
Zo te zien heb je een luxe probleem!
Ik zou zeggen doe op je gemak, je komt hem vanzelf een keer tegen om te fotograferen.
Inderdaad foto 9 van mijn verzameling, was ook precies de reden dat ik deze vraag stelde.
Groeten,
Maestro