Updates, mededelingen en suggesties voor deze website.
gigi
Antw: Avatar Politie

Bericht door gigi » 15 jan 2013, 10:16

Dat degene zonder avatar maar niet denken dat ze veilig zijn.....de Avatar-Politie zal zich sowieso afvragen waarom en wat hebben de avatarloze te verbergen!

M'n avatar is m'n eerste complete zelfgevonden Hexanchus, zit in m'n collectie en ik heb voor de zekerheid een fotokopie met tekst en uitleg in m'n kluis zitten....voorlopig verwacht ik dus niet meteen problemen!

Minilodon

ivok
Antw: Antw: Avatar Politie

Bericht door ivok » 15 jan 2013, 10:53

Frederik schreef:
Je cache-geheugen uitmesten wil ook wel eens lukken.
:(
ik is digibeet..... mijn pc ouder dan de meeste trilobietjes in mijn collectie

om het topic wat op te vrolijken, ik snap niet wat u zegt

oeps...

Xenina
Has thanked: 23 times
Been thanked: 12 times

Bericht door Xenina » 15 jan 2013, 11:23

Mijn Avatar is mijn eerste en enig complete zelfgevondene trilobietje van een akker in Niederehe in de duitse Eifel. Het beestje is (intussen?) erg zeldzaam. Als de avatarpolitie aan de echtheid twijfelt mag ze het graag komen bekijken maar met aanmelding alsublieft, anders zal geen koffie klaar staan!

Groetjes, Xenina

[Bewerkt door Xenina op 15-01-2013 om 12:22 NL]

nixje

Bericht door nixje » 15 jan 2013, 11:26

Mijn avatar is een koekiemonster want ik heb namelijk een ander monster als mascotte vroeger was het ook een koekiemonster tegenwoordig een haaientanden monster. Maar de politie mag mij bellen mochten. Ze het er niet mee eens zijn.

intresse ligt voornamelijk in haaientanden uit nederland/belgie

scherven
Been thanked: 40 times

Bericht door scherven » 15 jan 2013, 11:29

hallo, hebben jullie niet wat anders te doen dan te leuteren over Avatars. het lijkt wel of we in Rusland zijn. Of is die Politu of zo een gefrustreerde zuidelijke agent?
gr.Ben

0000000000

gigi

Bericht door gigi » 15 jan 2013, 11:57

Daarom staat dit hier nt bij; 'fossielen algemeen', 'determinatie' of wat dan ook...maar bij 'Over deze website'
Kan me moeilijk inbeelden dat dit u stoort!

Groeten,
Gio

Minilodon

scherven
Been thanked: 40 times

Bericht door scherven » 15 jan 2013, 12:00

hallo die onzin staat onder Nieuwe berichten.
Gr.Ben

0000000000

Hieronymus
Contacteer:
Antw: Antw: Avatar Politie

Bericht door Hieronymus » 15 jan 2013, 12:16

scherven schreef:
hallo, hebben jullie niet wat anders te doen dan te leuteren over Avatars. het lijkt wel of we in Rusland zijn. Of is die Politu of zo een gefrustreerde zuidelijke agent?
gr.Ben
De topicstarter wil maar op een ludieke manier nagaan waarom mensen een bepaalde avatar hebben en -zo blijkt- soms zit daar inderdaad een leuk verhaal achter.
Waar maakt u zich nu druk om? Dit is toch leuk om wat sfeer op't forum te brengen. 't Moet niet altijd even serieus zijn.

Rhaetian Lorraine Region
http://rhaetianlorraine.webs.com

strandjutters
Been thanked: 3 times

Bericht door strandjutters » 15 jan 2013, 12:28

Zo,ik heb er nu ook één.GR

strandjutters

Stan
Been thanked: 1 time

Bericht door Stan » 15 jan 2013, 12:43

Tot voor kort had ik al tijden lang een afbeelding van mijn mooiste GW van de Kaloot. Echter, gezien deze vondst inmiddels uit het fossielen-tijdperk dateert en ik dus versteend in de tijd ben geraakt, ben ik na wikken en wegen tot de conclusie gekomen dat mijn imago dermate aangetast werd door deze kwestie dat het moment was aangebroken voor evolutie naar een nieuw niveau. Nu zult u allen denken: GW's evolueren toch niet naar pecten? Neen, dat klopt?! Het is louter een kwestie van het doorbreken van mijn imago door één van mijn nieuwere vondsten tentoon te stellen. Het aanpassingsproces heeft er weken over gedaan om de administratieve fotobewerkingsrompslomp te doorlopen. Het resultaat mag er echter wezen. Nu maar hopen dat dit de goedkeuring van de avatar politie kan verdienen? Wat betreft mijn naamkeuze beroep ik mij op mijn zwijgrecht.

Groeten,
Stan

[Bewerkt door Stan op 15-01-2013 om 12:46 NL]

Plaats reactie