stuk dijbeen mammoet?
Antw: Antw: stuk dijbeen mammoet?
Hoi, nu dan is dit ook weer uit de wereld.Vegagit schreef:
DAT is nou jammerMaar bedankt voor de duidelijkheid!
Gr.Ben
0000000000
Antw: Antw: Antw: Antw: Antw: Antw: Antw: stuk dijbeen mammoet?
Hoi, vergissing van mij. Gr.BenRick99 schreef:Van welke wervels? Ik ben niet de beginner van dit topic. Maar als je wilt dat ik een van haaienwervel en een vissenwervel apart foto's maak om te vergelijken, dan moet je het even zeggen.scherven schreef:
Hoi Rick, maak even een paar fotos van de wervels dan word het wat duidelijker om over te praten. Gr.Ben
Gr. Rick
0000000000
Antw: stuk dijbeen mammoet?
Ik heb een haaienwervel van de HvH, dus het is mogelijk.
The television man is crazy
Saying we're juvenile delinquent wrecks
Oh man I need tv when I've got t. rex
-David Bowie-
Saying we're juvenile delinquent wrecks
Oh man I need tv when I've got t. rex
-David Bowie-
Echt waar! Kun je er een foto van maken?mars33 schreef:
Ik heb een haaienwervel van de HvH, dus het is mogelijk.
Gr. Rick
Haaien zijn ook vissen! LOL
Zullen we voor de duidelijkheid spreken over haaienwervels en beenviswervels? Dan heb je twee elkaar uitsluitende categorieën en is een 'discussie' nuttig en juiste te interpreteren.
Haaienwervels zijn wel degelijk bekend van de HvH/de ZM. Heb er zelf ook eentje.
Groeten,
Bram
Zullen we voor de duidelijkheid spreken over haaienwervels en beenviswervels? Dan heb je twee elkaar uitsluitende categorieën en is een 'discussie' nuttig en juiste te interpreteren.
Haaienwervels zijn wel degelijk bekend van de HvH/de ZM. Heb er zelf ook eentje.
Groeten,
Bram
Ja! idd lol:D ik was vergeten er BEENvissenwervel bij te zetten. Ik wist niet dat er ooit haaienwervels zijn gevonden. Ik heb tientallen beenvissenwervels van daar. Misschien 1 haaienwervel. Ik vind hem er sterk op lijken. Ik plaats morgen wel een foto.bram schreef:
Haaien zijn ook vissen! LOL
Gr. Rick
- sjaak
- Has thanked: 378 times
- Been thanked: 365 times
- Contacteer:
Hoi Bram,
Dat is voor mij ook nieuw. Hoe zou jij de haaienwervels plaatsen in onze eerdere discussie over ouderdom van de GW's van HvH/ZM?
Dat is voor mij ook nieuw. Hoe zou jij de haaienwervels plaatsen in onze eerdere discussie over ouderdom van de GW's van HvH/ZM?
Groet,
Niels
Niels
Sjaak het hoeven dan toch geen GW wervels te zijn? Er leefden toch ook andere haaien, maar de tanden daarvan zijn dan toch altijd flink verrold.sjaak schreef:
Hoi Bram,
Gr. Rick
Antw: Antw: Antw: stuk dijbeen mammoet?
En wervels kunnen daar iets minder tegen en zie daar de relevantie van de vraag van NielsRick99 schreef:
...Er leefden toch ook andere haaien, maar de tanden daarvan zijn dan toch altijd flink verrold...

Niels, daarvoor zou ik eens serieus moeten kijken naar meer materiaal. Ik zou iig niet gek opkijken als wervels en tanden erg nauw verwant zijn

Ben overigens wel van plan bezig te gaan met die GW's (zijn toch intrigerende dingen), o.a. naar aanleiding van een oude vondst van Bert. Daarover tzt meer per mail.
Groeten,
Bram

Beetje topic-kapen, maar goed. Bij deze twee slechte foto's van mijn haaienwervel van HvH.
Groeten,
Bram