Wie helpt .Haaientandje .
Antw: Antw: Wie helpt .Haaientandje .
Hoi Pascal ik weet dat het een moeilijke opgave was voor jullie. Mijn kundigheid wbtr. fotograferen is niet mijn sterkste kant. Ik zal proberen om ze te verbeteren en nog een keer te plaatsen met een zij aanzicht. het is ookzo,n klein frutseltje.strandjutters schreef:
Hallo Ben,je maakt me niet makkelijk iets wijs,maar je hebt gelijk !!
Ik zal ook verklaren waarom je gelijk hebt.
Op je eerste foto zie je een klein lusje in zwart materie ,het lijkt heel klein maar is zichtbaar,ook zie op foto één en twee er een wit plusje op liggen aan de linkse kant.
Het kleine zwarte lusje zit helemaal rechts los van het tandje op foto één en twee op foto drie en vier is het moeilijk zichtbaar aan de linkse kant voor foto drie en aan de bovenste rechtse kant voor foto vier,het is zeer vaag maar het zit er.GR
Als je dan kijkt op foto drie zie je terug dit klein zwart lusje en ook de het verder doorgaan van het wit plusje.
ook zie ik nu dat de breuk bij de spitsen precies hetzelfde is,het stukje uit de top van de kroon is maar aan één kant zichtbaar,vandaar het gedacht dat het om twee kronen gaat.
Een verklaring voor dit euvel kan ik maar toeschrijven aan het fijt dat waarschijnlijk de wortel wat is bezet met matrix en je daardoor een verkeert beeld krijg van je vondst.Het zou leuk zijn om eens wat ander foto's te zien van dit tandje.
Maar je hebt gelijk ,het is er maar ééntje.GR Pascal
[Bewerkt door strandjutters op 07-02-2013 om 21:38 NL]
Gr.Ben
0000000000