Mogelijk fossiel.net weekend CBN

Maak hier afspraken om samen te zoeken, naar beurzen te gaan, enzomeer. Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen.
Spongebob
Has thanked: 409 times
Been thanked: 633 times
Antw: Mogelijk fossiel.net weekend CBN

Bericht door Spongebob » 28 apr 2013, 17:39

Hoi Phil,

Vrijdag zijn we bij de Koningspelen behoorlijk nat geregend, maar wees gerust, ik ben de auto inmiddels al aan het inpakken :D

Time fades away (Neil Young)

Spongebob

Bericht door Spongebob » 05 mei 2013, 20:16

Gisteravond teruggekeerd van een fantastisch weekje Ault/CBN. Ik kwam 's nachts om half twee aan in Ault en heb m'n auto tussen de campers op de camperparkeerplaats geparkeerd en achterin de auto (heerlijk) geslapen. Bij Ault en Bois de Cise had ik om te zoeken twee dagen een heel strand voor mij alleen en bovendien prachtig weer. Heel even dacht ik op de terugweg naar de camping in een flits Pino en zijn vader Bart te zien voorbij komen. Hoopte hen later op de middag bij Bois de Cise terug te zien op het strand, maar helaas. Woensdag in de namiddag naar Escalles vertrokken.
Donderdagmorgen werd ik wakker van de regen en bangde ik enigszins voor mijn ouwe getrouwe, maar lekke, tentje. Gelukkig brak het wolkendek vrij snel open en kon ik daar ook twee dagen heerlijk zoeken. Vrijdagavond een gezellige avond gehad bij Louis in de caravan en gisteren, met onderweg een uitgebreide rustplaats op een ruime en leuke parkeerplaats (nog bedankt Hogst!), teruggereden naar huis.
Geen Fossiel.netters tegengekomen, maar misschien zitten die er op dit moment ;)

mendel
Antw: Antw: Mogelijk fossiel.net weekend CBN

Bericht door mendel » 05 mei 2013, 20:21

Spongebob schreef:
Gisteravond teruggekeerd van een fantastisch weekje Ault/CBN. Ik kwam 's nachts om half twee aan in Ault en heb m'n auto tussen de campers op de camperparkeerplaats geparkeerd en achterin de auto (heerlijk) geslapen. Bij Ault en Bois de Cise had ik om te zoeken twee dagen een heel strand voor mij alleen en bovendien prachtig weer. Heel even dacht ik op de terugweg naar de camping in een flits Pino en zijn vader Bart te zien voorbij komen. Hoopte hen later op de middag bij Bois de Cise terug te zien op het strand, maar helaas. Woensdag in de namiddag naar Escalles vertrokken.
Donderdagmorgen werd ik wakker van de regen en bangde ik enigszins voor mijn ouwe getrouwe, maar lekke, tentje. Gelukkig brak het wolkendek vrij snel open en kon ik daar ook twee dagen heerlijk zoeken. Vrijdagavond een gezellige avond gehad bij Louis in de caravan en gisteren, met onderweg een uitgebreide rustplaats op een ruime en leuke parkeerplaats (nog bedankt Hogst!), teruggereden naar huis.
Geen Fossiel.netters tegengekomen, maar misschien zitten die er op dit moment ;)
Klinkt goed!
Heeft u ook nog goede vondsten gedaan?

Grtz mendel

Facta non verba- Geen woorden maar daden

phil
Has thanked: 1 time
Been thanked: 51 times

Bericht door phil » 05 mei 2013, 22:44

Spongebob schreef:
Gisteravond teruggekeerd van een fantastisch weekje Ault/CBN.
ik ben ook benieuwd wat je gevonden hebt, vooral of er iets (ammonieten) bij is uit de klei ;)
Ik was vrijdag aan de andere kant van het water; ik moest in Engeland zijn en toch de namiddag in Folkstone doorgebracht
groetjes

philippe
ingenieur in de cephalopode huisvesting

Stan
Been thanked: 1 time

Bericht door Stan » 05 mei 2013, 22:57

Klinkt goed Tom! Kom maar op met die foto's!

Spongebob

Bericht door Spongebob » 06 mei 2013, 00:10

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Vandaag heb ik o.a. de auto uitgemest en gewassen. De vondsten liggen nu buiten in de tuin :D Ik moet ze nog uitpakken en schoonmaken. Heb net de foto's van de camera getrokken. Hier een paar sfeerplaatjes van Ault.

PS Oeps! Nét stonden er nog 3 personen op de laatste foto ;)

[Bewerkt door Spongebob op 05-05-2013 om 23:12 NL]

Erik-B
Been thanked: 1 time

Bericht door Erik-B » 06 mei 2013, 00:27

Spongebob schreef:
Vandaag heb ik o.a. de auto uitgemest en gewassen. De vondsten liggen nu buiten in de tuin :D Ik moet ze nog uitpakken en schoonmaken. Heb net de foto's van de camera getrokken. Hier een paar sfeerplaatjes van Ault.

PS Oeps! Nét stonden er nog 3 personen op de laatste foto ;)

[Bewerkt door Spongebob op 05-05-2013 om 23:12 NL]
Mooie foto,s Tom. Heb je wel energie genoeg voor komend weekend :D ;)

Bram

Bericht door Bram » 06 mei 2013, 01:38

Prachtige plaatjes, Tom! Ben benieuwd naar de vondsten.

Groeten,
Bram

Spongebob

Bericht door Spongebob » 07 mei 2013, 22:55

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nog een paar plaatjes van de trap en het klif bij Bois de Cise. En enkele vondsten. Ik heb ze nog niet allemaal schoon, maar volgens mij heb ik alleen Micrasters en Echinocorys gevonden.

strandjutters
Been thanked: 3 times

Bericht door strandjutters » 07 mei 2013, 23:16

Hallo Spongebob,prachtig,je ziet wel dat ik ze niet allemaal mee heb genomen Hé :D

strandjutters

Plaats reactie