Garnaal?
Antw: Garnaal?
ik bedoel fossielen in vensterbaNken, en die liggen vaak bij een raam.
Groetjes, Casper
Groetjes, Casper
Post mortem we sort 'em!
nu we alle berichtjes hebben bewerkt is deze discussie niet meer te volgen voor anderen, davinci.
Groeten, Casper
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
Zelfs ik kan het nog volgen Casper! Het valt dus zeker mee....
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!
valt inderdaad mee.
Olof Moleman AKA Trilobite/Lord Trilobite
[u][i]Lord of the Paleozoic sea.[/i][/u]
Ik graaf dus ik ben.
[u][i]Lord of the Paleozoic sea.[/i][/u]
Ik graaf dus ik ben.
cas beste kerel ik wilde de boel niet onduidelijk maken ,ik was gewoon in een misplaatste lollige bui en toen ik jouw vensterbamken zag staan kon ik het niet laten,mijn excuus en ik zal me in het vervolg proberen beter te gedragen.
gr dv
gr dv
i just looove fossils
o en inderdaad zitten er vaak vele mooie fossielen in natuursteen dorpels en vensterbanken maar ook in muren en funderingen, straattegels enz enz.
mijn vrouw zegt altijd;je zou wel even willen hakken he.
waarop ik altijd zeg ;hoe bedoel je?
uuuuuh volgens mij dwalen we weer af
nou ja de gr dv
mijn vrouw zegt altijd;je zou wel even willen hakken he.
waarop ik altijd zeg ;hoe bedoel je?
uuuuuh volgens mij dwalen we weer af
nou ja de gr dv
i just looove fossils
Davinci,
Zijn er in jullie huis ook mooie fossiele vensterbanken, muren, vloeren enzovoort?
Dan kunnen we de grote meeting bij jullie thuis houden: eerst hapje eten en dan gezellig met elkaar hakkuh!
Zijn er in jullie huis ook mooie fossiele vensterbanken, muren, vloeren enzovoort?
Dan kunnen we de grote meeting bij jullie thuis houden: eerst hapje eten en dan gezellig met elkaar hakkuh!
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!