Walking with dinosaurs
Antw: Antw: Walking with dinosaurs
Zonder meer indrukwekkend en hij is nog niet eens geverfd.ceraurus schreef:
...en zo komt (ff snel op de foto) zo\'n tegendruk eruit te zien, afgebakken en wel met alle details (gaat nooit meer kapot)
Uhm, heel licht en wit = gips (?)

Wees nieuwsgierig - Stephen Hawking
Antw: Walking with dinosaurs
Je kunt \"Walking with Dinosaur\" ook op de internetsite van Bart Smit bestellen. Alleen moet je voor minimaal 15 euro bestellen op deze site, dus 5x deze DVD(of andere). Is er iemand in de buurt van Enschede die deze DVD ook wil? dan bestel ik er gelijk meer.
gr
pearl
[Bewerkt door pearl op 26-06-2006 om 15:59 NL]
gr
pearl
[Bewerkt door pearl op 26-06-2006 om 15:59 NL]
Het leven is als een bos haar, het zit altijd in de war.:)
Ik heb interesse in 1 exemplaar.pearl schreef:
Je kunt \"Walking with Dinosaur\" ook op de internetsite van Bart Smit bestellen. Alleen moet je voor minimaal 15 euro bestellen op deze site, dus 5x deze DVD(of andere). Is er iemand in de buurt van Enschede die deze DVD ook wil? dan bestel ik er gelijk meer.
Woon niet in de buurt van Enschede maar je kan hem toch gewoon via de post opsturen ?
3 euro ! da\'s toch geen geld, dat ben je al kwijt als je je auto eventjes parkeerd bij een winkelcentrum.
Misschien dat ik nog iemand weet

- Fossielenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- Contacteer:
pearl schreef:
Hoi Pearl
Bedankt voor het meedenken maar ik ben al voorzien. Het is een erg leuke dvd.
Robert Mensink
-
Antw: Antw: Antw: Walking with dinosaurs
Alfer schreef:Ik heb interesse in 1 exemplaar.pearl schreef:
Woon niet in de buurt van Enschede maar je kan hem toch gewoon via de post opsturen ?
3 euro ! da\'s toch geen geld, dat ben je al kwijt als je je auto eventjes parkeerd bij een winkelcentrum.
Misschien dat ik nog iemand weet
Hi Alfer, ik heb er eentje voor je besteld.
Als ze aankomen(is altijd weer de vraag met internet)neem ik contact met je op.
gr
pearl
Het leven is als een bos haar, het zit altijd in de war.:)
Antw: Walking with dinosaurs
Oké alvast enorm bedankt!pearl schreef:
Hi Alfer, ik heb er eentje voor je besteld.
Als ze aankomen(is altijd weer de vraag met internet)neem ik contact met je op.
Zo\'n kans kan je niet laten schieten anders had ik zelf wel 1 besteld.
Als je nog 1 over hebt dan weet ik daar nog wel iemand voor.
Wat leuk!!ceraurus schreef:
...en zo komt (ff snel op de foto) zo\'n tegendruk eruit te zien, afgebakken en wel met alle details (gaat nooit meer kapot)
<:{{{{{>
Maar, hoe zorg je ervoor dat je klei niet aan je steen plakt?? (en dan ook nooit meer kapot gaat?)
Jeroen
Daar in de schiftende ondiepten, tussen oppervlak en afgrond, waar het leven een omweg maakt, kan de vishaak van de logica doel treffen.
-j
-j