stuk kaak of toch ? mvt2
-
- Been thanked: 45 times
Antw: stuk kaak of toch ? mvt2
Hallo, ik heb intussen ook de foto's bekeken die ik gemaakt heb van het mammoetbekken. Daar past het stuk zeker niet in. Het paste ook niet bij een koe of paard. Van een neushoornskelet, moet ik bij gelegenheid nog foto's maken.
Charlie

Zijn dit wel tand sporen? ,in dit fragmentje . En iemand al een idee ander stukje ook van de mvt
- sjaak
- Has thanked: 379 times
- Been thanked: 366 times
- Contacteer:
Bedoel je bijtsporen of de afdruk in de kaak? Ik zie allebei niet.
Het is leuk discussiëren over dit soort fragmenten, maar een definitieve determinatie is lastig juist omdat het fragmenten zijn en we het van de foto moeten doen.
Het is leuk discussiëren over dit soort fragmenten, maar een definitieve determinatie is lastig juist omdat het fragmenten zijn en we het van de foto moeten doen.
Groet,
Niels
Niels
Dat is zo . ; )
Maar ik bedoel de groeven van tanden (wang stukje ?)
Groetjes S
Maar ik bedoel de groeven van tanden (wang stukje ?)
Groetjes S
-
- Been thanked: 45 times
Ik begrijp wat je bedoelt. Deze ribbels passen tegen een mammoetkies. Er zitten zelfs nog stukjes email op.
Charlie
- Pleistoceen
- Contacteer:
Ik hoop met deze foto's (lang geleden al beloofd te posten) visueel te maken wat ik bedoel.
Zie de feedback te gemoed

Groet,
Aalt

Bedankt voor de foto's. En wat een prachtige vondst heeft u daar. Ik zelf dacht na zoekwerk dat het neushoorn kon zijn misschien. Het plaatje is van een zwarte neushoorn. Kon niets anders vinden. En het pijltje geeft aan waar ik eventueel aan dacht.
Heel veel dank voor het mee denken maar het is volgens mij ook een erg verweerd stuk.
Groeten S.