encyclopedie
- fossilmadman
- Contacteer:
Antw: Antw: Antw: Antw: Antw: Antw: encyclopedie
* absoluut niet, zoals je op de site kan zien bestaan we sinds kort, (twee jaar), in principe allemaal amateurs), afkomstig van verschillende verenigingen die toevallig dicht bij elkaar zitten,(Gea, NGV, Geode, en verschillende leerkrachten, deze encyclopedie zou zelfs onder een eigen naam kunnen, noemen we het\"Geopedia\" bijvoorbeeld, kan je alle kanten op, ieder zijn eigen website (uiteraard) en een gezamenlijke encyclopedie, fmmfrisian-old-age schreef:we weten nog steeds niks. wordt het soms de bedoeling dat fossielnet compleet \"ingelijfd\"wordt ten bate cq. ten goede informatie-verstrekker voor het zogenoemde encyclopie?fossilmadman schreef:Ik zit eigenlijk te wachten op antwoord van Herman, ik had mijn voorstel al eerder gepost, ik weet niet of je onze site bekeken hebt, daar kan je in ieder geval zien dat het serieus bedoelt is, we hadden het plan om onze collecties (zeker 6000 fossielen), en nog een zooi andere dingen in de vorm van een online referentiewerk te plaatsen, afbeeldingen met info linkend naar een encyclopedisch artikel, het geheel in een soort: \"tree of life\" opzet, met de deur in huis vallen, dat is typisch me\", ik heb regelmatig wat op wikipedia geschreven, maar het sluit niet helemaal aan zoals we het hebben willen, dus eigenlijk dan een eigen website, maar waarom het wiel opnieuw uitvinden, (Herman kon al - we hebben samen nog weleens fossielen gezocht) , fmm, straks verderFrederik schreef:Ik ben zeer rustig. Je zou een voorbeeld aan mij kunnen nemen.fossilmadman schreef:
rustig aan, mijn bedoeling en wat ik voor ogen heb, heb ik allang duidelijk gemaakt,
Als je ergens op dit forum uitgelegd hebt wie je bent en wat je voor ogen hebt, heb ik het blijkbaar gemist. Ik ben natuurlijk niet dom, en ik zie ook wel dat je een online encyclopedie van fossielen wilt maken. Ik neem aan dat hetgeen je voor ogen hebt lijkt op onze detrminatiepagina\'s, maar dan met meer informatie bij elk fossiel. Voor zover ik heb begrepen storm je hierbinnen met de suggestie dat we hier een slordige 10000 foto\'s + uitleg van jou zouden hosten? Het lijkt wel alsof je wilt meewerken aan de foto-pagina\'s.
Vind je het dan zo vreemd dat ik even beleefd vraag wie je bent?
Alles op zijn tijd. Het is gebruikelijk dat een nieuwe gast zich eerst rustig voorstelt, een beetje kletst en wat volk leert kennen, alvorens hij zulke zaken begint voor te stellen. Zet je er gezellig bij, zou ik zeggen. Ik ben wel erg benieuwd naar je voorbeeld.
- agaathunter
Antw: encyclopedie
Hoi,
Ik vind 10 foto\'s per deelnemer voldoende.
Zouden het er meer worden, dan krijgen we heel vaak hetzelfde te zien. In deze 10 foto\'s krijg ik een heel goed overzicht over waar deze persoon in geïnteresseerd is.
Verder krijgen we op deze site een heel goed beeld van wat er zoal op de diverse plaatsen te vinden is.
Diverse fotografen zorgen hier voor.
Laten we de lat niet te hoog gaan leggen en laten we het gezellig houden.
Groetjes: Ed
Zouden het er meer worden, dan krijgen we heel vaak hetzelfde te zien. In deze 10 foto\'s krijg ik een heel goed overzicht over waar deze persoon in geïnteresseerd is.
Verder krijgen we op deze site een heel goed beeld van wat er zoal op de diverse plaatsen te vinden is.
geduld is een goede zaak
- Galeocerdo
Naar mijn mening zit je vol ideeën, alleen denk ik dat de manier waarop je deze ventileerd niet de juiste is. Je stormt binnen op dit forum en begint zonder enige introductie je plannen te spuien. Plannen die best interessant kunnen zijn, maar door het op deze manier te brengen, creëer je weerstand ipv het pad te effenen. Je komt op mij ongeduldig en ongedurig over, je neemt niet eens de tijd om het antwoord van Herman af te wachten.
Als dit jou manier van kennismaken is zegt dat heel veel over jou karakter.
[Bewerkt door Galeocerdo op 03-11-2006 om 00:04 NL]
Gr. Taco
- fossilmadman
- Contacteer:
Antw: Antw: encyclopedie
bedankt voor je reactie, fmmagaathunter schreef:
Hoi,
(Henk)
- Frisian-old-age
Antw: Antw: Antw: Antw: Antw: Antw: Antw: encyclopedie
OK, doel is nu enigzins bekend.Wat voor méérwaarde?fossilmadman schreef:* absoluut niet, zoals je op de site kan zien bestaan we sinds kort, (twee jaar), in principe allemaal amateurs), afkomstig van verschillende verenigingen die toevallig dicht bij elkaar zitten,(Gea, NGV, Geode, en verschillende leerkrachten, deze encyclopedie zou zelfs onder een eigen naam kunnen, noemen we het\"Geopedia\" bijvoorbeeld, kan je alle kanten op, ieder zijn eigen website (uiteraard) en een gezamenlijke encyclopedie, fmmfrisian-old-age schreef:we weten nog steeds niks. wordt het soms de bedoeling dat fossielnet compleet \"ingelijfd\"wordt ten bate cq. ten goede informatie-verstrekker voor het zogenoemde encyclopie?fossilmadman schreef:Ik zit eigenlijk te wachten op antwoord van Herman, ik had mijn voorstel al eerder gepost, ik weet niet of je onze site bekeken hebt, daar kan je in ieder geval zien dat het serieus bedoelt is, we hadden het plan om onze collecties (zeker 6000 fossielen), en nog een zooi andere dingen in de vorm van een online referentiewerk te plaatsen, afbeeldingen met info linkend naar een encyclopedisch artikel, het geheel in een soort: \"tree of life\" opzet, met de deur in huis vallen, dat is typisch me\", ik heb regelmatig wat op wikipedia geschreven, maar het sluit niet helemaal aan zoals we het hebben willen, dus eigenlijk dan een eigen website, maar waarom het wiel opnieuw uitvinden, (Herman kon al - we hebben samen nog weleens fossielen gezocht) , fmm, straks verderFrederik schreef:Ik ben zeer rustig. Je zou een voorbeeld aan mij kunnen nemen.fossilmadman schreef:
rustig aan, mijn bedoeling en wat ik voor ogen heb, heb ik allang duidelijk gemaakt,
Als je ergens op dit forum uitgelegd hebt wie je bent en wat je voor ogen hebt, heb ik het blijkbaar gemist. Ik ben natuurlijk niet dom, en ik zie ook wel dat je een online encyclopedie van fossielen wilt maken. Ik neem aan dat hetgeen je voor ogen hebt lijkt op onze detrminatiepagina\'s, maar dan met meer informatie bij elk fossiel. Voor zover ik heb begrepen storm je hierbinnen met de suggestie dat we hier een slordige 10000 foto\'s + uitleg van jou zouden hosten? Het lijkt wel alsof je wilt meewerken aan de foto-pagina\'s.
Alles op zijn tijd. Het is gebruikelijk dat een nieuwe gast zich eerst rustig voorstelt, een beetje kletst en wat volk leert kennen, alvorens hij zulke zaken begint voor te stellen. Zet je er gezellig bij, zou ik zeggen. Ik ben wel erg benieuwd naar je voorbeeld.
Zie het nut niet.Met alle respect.Het komt bij mij nu over als dat verschillende leden van diverse organisaties toch het wiel opnieuw willen uit vinden.Wie neemt bv het beheer van deze \"Geopedia\"op zich,hoe zit het met het financiële plaatje?Immers bij een domeinnaam zijn kosten aan verbonden.
@ Frederik, Mooi hé dat het Megje,weet niet wat het is maar ik heb gewoon iets met hem.

Faber quisque fortunae suae ( Gaius Sallustius Crispus )
Antw: Antw: Antw: encyclopedie
Sorry, mijn fout! Heb je berichtjes tientallen malen herlezen omdat ik ze niet begreep. Is nog steeds niet het geval. Zal morgen nog eens kijken (dus hecht niet teveel aan de statistieken).fossilmadman schreef:
wel grappig op de openingssite zie lezers: na 5 minuten 5, na 10 minuten 30, na een half uur 120, hoe vond je mijn artikelen in de wiki?? fmm
GIMME A HUG!
http://www.protect-the-sharks.org/pts/about-sharks/gimme-a-hug/
http://www.protect-the-sharks.org/pts/about-sharks/gimme-a-hug/
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Morgen meer, eerst slapen.
*geeuw*
*geeuw*
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- fossilmadman
- Contacteer:
Antw: Antw: Antw: Antw: Antw: Antw: Antw: Antw: encyclopedie
frisian-old-age schreef:OK, doel is nu enigzins bekend.Wat voor méérwaarde?fossilmadman schreef:* absoluut niet, zoals je op de site kan zien bestaan we sinds kort, (twee jaar), in principe allemaal amateurs), afkomstig van verschillende verenigingen die toevallig dicht bij elkaar zitten,(Gea, NGV, Geode, en verschillende leerkrachten, deze encyclopedie zou zelfs onder een eigen naam kunnen, noemen we het\"Geopedia\" bijvoorbeeld, kan je alle kanten op, ieder zijn eigen website (uiteraard) en een gezamenlijke encyclopedie, fmmfrisian-old-age schreef:we weten nog steeds niks. wordt het soms de bedoeling dat fossielnet compleet \"ingelijfd\"wordt ten bate cq. ten goede informatie-verstrekker voor het zogenoemde encyclopie?fossilmadman schreef:Ik zit eigenlijk te wachten op antwoord van Herman, ik had mijn voorstel al eerder gepost, ik weet niet of je onze site bekeken hebt, daar kan je in ieder geval zien dat het serieus bedoelt is, we hadden het plan om onze collecties (zeker 6000 fossielen), en nog een zooi andere dingen in de vorm van een online referentiewerk te plaatsen, afbeeldingen met info linkend naar een encyclopedisch artikel, het geheel in een soort: \"tree of life\" opzet, met de deur in huis vallen, dat is typisch me\", ik heb regelmatig wat op wikipedia geschreven, maar het sluit niet helemaal aan zoals we het hebben willen, dus eigenlijk dan een eigen website, maar waarom het wiel opnieuw uitvinden, (Herman kon al - we hebben samen nog weleens fossielen gezocht) , fmm, straks verderFrederik schreef:defossilmadman schreef:
Ik ben zeer rustig. Je zou een voorbeeld aan mij kunnen nemen.
Zie het nut niet.Met alle respect.Het komt bij mij nu over als dat verschillende leden van diverse organisaties toch het wiel opnieuw willen uit vinden.Wie neemt bv het beheer van deze \"Geopedia\"op zich,hoe zit het met het financiële plaatje?Immers bij een domeinnaam zijn kosten aan verbonden.
*Precies, om een dergelijk project op te zetten zijn heel wat zaken nodig, afbeeldingen, met informatie, diverse schrijvers, beheerders (om het taaltechnisch na te kijken), webmaster, enz, [De domein is al geregistreerd en betaald], het zoeken is nu naar schrijvers, en technisch beheerders, fotografen, medewerkers, daarnaast het uitwerken van ideëen, vorm geven, invullen, de encyclopedie op zich is een \"non profit\" samenwerkingsverband, ieder onder eigen naam, gezamenlijk een naslagwerk bouwen, fmm
(Henk)
- fossilmadman
- Contacteer:
Antw: Antw: encyclopedie
ongeduldig is heel juist het goede woord, fmmGaleocerdo schreef:
Naar mijn mening zit je vol ideeën, alleen denk ik dat de manier waarop je deze ventileerd niet de juiste is. Je stormt binnen op dit forum en begint zonder enige introductie je plannen te spuien. Plannen die best interessant kunnen zijn, maar door het op deze manier te brengen, creëer je weerstand ipv het pad te effenen. Je komt op mij ongeduldig en ongedurig over, je neemt niet eens de tijd om het antwoord van Herman af te wachten.
(Henk)
- Frisian-old-age
Tja heb zo-even die website doorgebladerd.
Informatie gelezen over Stichting,Doelstelling,Sponsoren etc.Nu even laten bezinken.
Het wordt namelijk al wat later in de nacht en ik heb feitelijk geen zin of puf meer om hier inhoudelijk verder over te discusiëren.
[Bewerkt door Frisian-old-age op 03-11-2006 om 01:00 NL]
Informatie gelezen over Stichting,Doelstelling,Sponsoren etc.Nu even laten bezinken.
Het wordt namelijk al wat later in de nacht en ik heb feitelijk geen zin of puf meer om hier inhoudelijk verder over te discusiëren.
[Bewerkt door Frisian-old-age op 03-11-2006 om 01:00 NL]
Faber quisque fortunae suae ( Gaius Sallustius Crispus )