fossieltrip Yorkshire coast 2016
- kalootklooier
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 7 times
- Contacteer:
Antw: fossieltrip Yorkshire coast 2016
Hoi,
Toch jammer dat je geen foto's hebt. Ha,ha.
Ik hoop dat er straks nog wat te fotograferen is en dat je niet alle moois al hebt opgeraapt!
Gr Walter
Toch jammer dat je geen foto's hebt. Ha,ha.
Ik hoop dat er straks nog wat te fotograferen is en dat je niet alle moois al hebt opgeraapt!
Gr Walter
Als je doet wat je deed krijg je wat je kreeg. A. Einstein
- Everhardus
Zeer genoten van uw verhaal tot nu toe. (U kunt levendig schrijven!).
En uiteraard complimenten met de prachtige vondsten. Kijk, samen met een hoop andere hier, uit naar het fotomateriaal
Ik wens u een veilig vervolg van dit avontuur.
En uiteraard complimenten met de prachtige vondsten. Kijk, samen met een hoop andere hier, uit naar het fotomateriaal

Ik wens u een veilig vervolg van dit avontuur.
Marine mammals, dolphinately awesome
Hallo, okay, okay, ruustig maar Marcel; wat ik nog niet gemeld had, is dat er een honderd meter voorbij de grote klifinstorting een nieuwe slump is ontstaan; da`s ook een klifval, maar dan een langzame.
En er komt nu al mooi en veel materiaal uit, dus stel je voor; komende week krijgen we oostenwind en de tijen worden alsmaar groter, tegen de tijd dat jullie arriveren, is er nog veel meer materiaal op het strand dan nu.
Je gaat dat extra kratje echt wel nodig hebben...
Morgenochtend vroeg afgesproken met Mike, gaan we es kijken bij Hawsker Bottoms, dat is ten zuiden van Whitby en ik ben er al lang niet meer geweest, dus heel nieuwsgierig hoe het daar gaat zijn.
Hoe dat afloopt, dat lezen jullie morgen...
groeten, Bert
[Bewerkt door Elbert op 03-04-2016 om 18:15 NL]
En er komt nu al mooi en veel materiaal uit, dus stel je voor; komende week krijgen we oostenwind en de tijen worden alsmaar groter, tegen de tijd dat jullie arriveren, is er nog veel meer materiaal op het strand dan nu.
Je gaat dat extra kratje echt wel nodig hebben...
Morgenochtend vroeg afgesproken met Mike, gaan we es kijken bij Hawsker Bottoms, dat is ten zuiden van Whitby en ik ben er al lang niet meer geweest, dus heel nieuwsgierig hoe het daar gaat zijn.
Hoe dat afloopt, dat lezen jullie morgen...
groeten, Bert
[Bewerkt door Elbert op 03-04-2016 om 18:15 NL]
Elbert
- Everhardus
Er staan al 2 extra kratjes klaar, ha, ha…..
Had Mike mijn mail nog gehad ? Gr,Marcel
Had Mike mijn mail nog gehad ? Gr,Marcel
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Leuk verslag! Het ziet er naar uit dat je je daar behoorlijk vermaakt. Dat belooft voor de nakomers, die hier al ongeduldig zitten te trappelen...
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)