Poll: Moeten er extra forumonderdelen komen?
- Galeocerdo
Antw: Poll: Moeten er extra forumonderdelen komen?
@ Martijn,
Voordeel is wel dat je het gejeuzel dan makkelijker kan overslaan en tussentijds gejeuzel in interessante topics naar die hoek verwezen kunnen worden.
@ Age,
Ga je bij meer dan tien foto\'s in mijn verzameling er ook weer wat plaatsen? Die fossielenzoeker van de maand lijkt me wel aardig. Heb alleen vraagtekens bij \"het lot\" Ik denk dat ieder voor zich moet kunne aangeven of hij/zij dat wel wil.
[Bewerkt door Galeocerdo op 14-11-2006 om 22:08 NL]
Voordeel is wel dat je het gejeuzel dan makkelijker kan overslaan en tussentijds gejeuzel in interessante topics naar die hoek verwezen kunnen worden.
@ Age,
Ga je bij meer dan tien foto\'s in mijn verzameling er ook weer wat plaatsen? Die fossielenzoeker van de maand lijkt me wel aardig. Heb alleen vraagtekens bij \"het lot\" Ik denk dat ieder voor zich moet kunne aangeven of hij/zij dat wel wil.
Gr. Taco
- Frisian-old-age
Antw: Antw: Poll: Moeten er extra forumonderdelen komen?
Pfffffffffff krijgen Herman, Frederik en Pieter als forumbeheerders het behoorlijk druk.Galeocerdo schreef:
@ Martijn,

Faber quisque fortunae suae ( Gaius Sallustius Crispus )
Ik ben ook geen voorstanden van een off-topic forumonderdeel. Dat kan ook elders.
De vraag over PDF\'s heb ik beantwoord in het topic over de downloadpagina. Graag wil ik het hier hebben over de forumonderdelen.
Ik heb nog niemand gehoord over een speciaal onderdeel om over de website zelf te discussieren. Updates, suggesties, verbeteringen etc. Zou dit de overzichtelijkheid ten goede komen?
De vraag over PDF\'s heb ik beantwoord in het topic over de downloadpagina. Graag wil ik het hier hebben over de forumonderdelen.
Ik heb nog niemand gehoord over een speciaal onderdeel om over de website zelf te discussieren. Updates, suggesties, verbeteringen etc. Zou dit de overzichtelijkheid ten goede komen?
Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
Erg vreemd. Je verzameling staat er nog wel hoor! http://www.fossiel.net/forums/verzameli ... meling=211 Om één of andere reden krijg je geen ikoontje bij je naam. Ik zal het eens uitzoeken. Waarschijnlijk komt het door de streepjes in je naam.frisian-old-age schreef:
O,ja , zou ik bijna vergeten, mijn icoontje van \"mijn verzameling\" is weg.
Kennis telt!
- Fossielenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- Contacteer:
Hoi
Ik ben vóór de indeling zoals Frederik hem voorstelt echter zónder het \'off topic\' onderdeel.
Verder ben ik ook tegen een \'chat-topic\' en een topic over mineralen. Laat men zich hiervoor melden bij de GEA want dat is een totaal andere tak van sport.
Ik ben vóór de indeling zoals Frederik hem voorstelt echter zónder het \'off topic\' onderdeel.
Verder ben ik ook tegen een \'chat-topic\' en een topic over mineralen. Laat men zich hiervoor melden bij de GEA want dat is een totaal andere tak van sport.
Robert Mensink
- fossilmadman
- Contacteer:
extra forumonderdelen?
Strikt genomen maakt het volgens mij niks uit of je je overleg gaat verdelen in verschillende forums, als je nu al kijkt op de verschillende pagina`s zie je dat steeds dezelfde leden praten of vragen stellen, zou net zo goed op èèn pagina kunnen, misschien toch??(Henk)
(Henk)
- Supergraver
Nee, op de paar IT-fanaten die er bij zitten houd de rest zich over het algemeen meer met fossielen bezig, denk ik. Mochten er opmerkingen, aanbevelingen etc zijn denk ik dat jou e-mail adres voldoende is.webmaster schreef:
Gr
Martijn
- Frisian-old-age
Hai Taco,Galeocerdo schreef:
@ Martijn,
@ Age,
Vroeger had ik ooit een icoontje \"mijn verzameling\", die was plots verdwenen.
Tja, \"het lot\" , geef eerlijk toe, ti\'s een zwaar woord.En natuurlijk moet men aangeven dat zij\\hij dat wil.
Nu is het zo, dat je maar een paar algemene dingen kwijt wil\\kan op het leden-profiel.Daarnaastis het zo dat het animo voor fossieltrips vanuit\\voor forumleden groeiende is,en succesvol getuige het laatste zoektocht-weekend.
Er is dus klaarbljkelijk een behoefte om naast al die topics ook om een persoonlijk tintje.
- Frisian-old-age
Antw: Antw: Antw: Poll: Moeten er extra forumonderdelen komen?
webmaster schreef:Erg vreemd. Je verzameling staat er nog wel hoor! http://www.fossiel.net/forums/verzameli ... meling=211 Om één of andere reden krijg je geen ikoontje bij je naam. Ik zal het eens uitzoeken. Waarschijnlijk komt het door de streepjes in je naam.frisian-old-age schreef:
O,ja , zou ik bijna vergeten, mijn icoontje van \"mijn verzameling\" is weg.

- fossilmadman
- Contacteer:
Antw: Antw: Antw: Poll: Moeten er extra forumonderdelen komen?
Edit door webmaster: Graag niet onnodig quoten, erg onoverzichtelijk.
we kunnen misschien in \"ons\" profiel een foto van onszelf zetten (standaard)??(Henk)
[Bewerkt door webmaster op 15-11-2006 om 12:13 NL]
we kunnen misschien in \"ons\" profiel een foto van onszelf zetten (standaard)??(Henk)
[Bewerkt door webmaster op 15-11-2006 om 12:13 NL]
(Henk)