beurs antwerpen

Maak hier afspraken om samen te zoeken, naar beurzen te gaan, enzomeer. Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen.
binbinneke
Contacteer:
Antw: Antw: beurs antwerpen

Bericht door binbinneke » 19 nov 2006, 11:19

mammalboy schreef:
Heey iedereen,

wel leuk dat iedereen mij als vreemd persoon beschrijft:). Ik wist wel dat ik je kende maar wist niet wie je was. Ik heb idd mooie megs uit cadzand gekocht en nog was andere tandjes.

Zeer mooie beurs trouwens!

Aha, ik wist dat het iemand van de beurs was,
wel verrek toch he, ik dacht dat jij er maar eentje uit cadzand ging kopen. Nadien kwam ik terug om er dus ook eentje te kopen, maar jij had ze al allemaal:D
deimn, het waren zo\'n mooie tandjes! ;)
gr. robin

Groet Ivo

'Search' your way into life.
http://www.sharksandfossils.page.tl/

Jim
Antw: beurs antwerpen

Bericht door Jim » 19 nov 2006, 12:16

mij niet gezien bibinneke?jim

Wie niet zoekt, wie ni vindt!!!

Hieronymus
Contacteer:

Bericht door Hieronymus » 19 nov 2006, 12:18

jimmeke schreef:
die joongen leek erg op Hieronymus.sorry als het ni zo is.wel eren mooiere beurs als in het alpheusdal en groter.
Ik stond(met mijn pa) vlak achter jou naar Pauls tandjes te kijken toen je die rib aan het keuren was :). Ik dacht: ik zal die jongen maar rustig verder laten doen ;) en ben zelf rustig evrder gegaan :)

Rhaetian Lorraine Region
http://rhaetianlorraine.webs.com

Jim

Bericht door Jim » 19 nov 2006, 12:25

je mag me altijd store,ik was er ook met mijn vader.heeft eriemand mijnrib gezien op de beurs.nou een chat forum zou wel handig zijn met diti soort euhn discussien.maken jullie fotos?jim

mammalboy

Bericht door mammalboy » 19 nov 2006, 14:28

@Jim, ik heb je rib gezien ja, best mooi ding. Ik ben geen vaste klant van paul, dit was de eerste keer dat ik wat bij hem had besteld en wat had geruild.

@robin, er lagen nog steeds 2 megs uit cadzand bij z\'n stand hoor.

Foto\'s zal ik strax misschien maken.

Groet Ivo

zoeken is leven, leven is zoeken

Mark

Bericht door Mark » 19 nov 2006, 14:47

jimmeke schreef:
je mag me altijd store,ik was er ook met mijn vader.heeft eriemand mijnrib gezien op de beurs.nou een chat forum zou wel handig zijn met diti soort euhn discussien.maken jullie fotos?jim
=
jimmeke schreef:
Je mag me altijd storen, ik was er ook met mijn vader. Heeft er iemand mijn rib gezien op de beurs? Nou een chat forum zou wel handig zijn met dit soort, euhm discussies. Maken jullie foto\'s?
Jim
Jimmeke, haal eens rustig adem voordat je een bericht gaat typen. Als je klaar bent met een bericht, lees hem dan een keer over om te zien wat we wel en niet klopt.
Heb je dat gedaan, dan kun je op de \'verzend antwoord\' knop drukken :D

Let een beetje op je spelling ;)

[Bewerkt door Mark op 19-11-2006 om 14:48 NL]

Theo
Been thanked: 1 time

Bericht door Theo » 19 nov 2006, 14:52

Ik was er ook
laat ons dus zeggen dat het halve forum er was.
Als jij bij\"de Wavrin\"stond(de man met de beenderen)voor je aangekochte rib te keuren,heb ik heb nog gezegt dat je misschien toch beter de atlas had genomen, bepaalde ribben van mammoet en walvis lijken nogal op elkaar.

Theo

Jim

Bericht door Jim » 19 nov 2006, 16:58

wel wel wel theo,ik wist niet dat jij het was.wist jij dat ik het was?.toch bedankt voor je raad.ik heb de atlas dus ook nog gaan kopen(men geld was dan wel op maar dat maakt me niet uit.)het zijn 2 prachtstukken vind ik zelf.de fotos komen in het volgende bericht.jim

Jim

Bericht door Jim » 19 nov 2006, 17:41

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

hier zijn de fotos nu mogen jullie zeggen of het een mammoetrib is of niet.die op de beurs zei van niet maar theo zei v wel.jim

mammalboy

Bericht door mammalboy » 19 nov 2006, 17:43

Afbeelding

Hallo Iedereen,

Dit zijn mijn nieuwe aanwinsten. Alles wat links van de potvistand uit chili ligt komt uit cadzand. Oa 4 megalodons waaronder een helemaal gave van 7,4cm! Ook nog een galeocerdo latidens, carcharodon carcharias en een auriculatis. De tand rechts in de steen komt uit bakersville en is een isurus planus. Dan ligt er ook nog rechts een galeocerdo acundus uit mill(was ik al lang naar op zoek) en een klein megalodonnetje uit frankrijk.

Verder wat niet op de foto staat maar wat ik wel heb gekocht is:
-een gave megalodon uit virginia
-een gave draaier van een wolharige neushoorn.

zoeken is leven, leven is zoeken

Gesloten