casper

Laat hier je fossielen determineren. Voorzie duidelijke foto's en vermeld zo mogelijk de grootte, de vindplaats en de ouderdom.
davinci
Contacteer:
Antw: casper

Bericht door davinci » 25 okt 2004, 21:38

nou durft ie niet meer we hebben hem weg gejaagd.
joeeeehoeeee cas het was maar een grapje hoor of zit je weer te fotoshoppen?
gr dv

i just looove fossils

davinci
Contacteer:

Bericht door davinci » 25 okt 2004, 21:41

BOE hahahahaha
Smell ya later
dv

i just looove fossils

Maarten
Antw: Antw: casper

Bericht door Maarten » 25 okt 2004, 22:24

davinci schreef:
BOE hahahahaha
Smell ya later
dv
Casper zien we echt wel terug! Die staat zijn mannetje wel. Nou ja, wellicht is hij zichzelf nu aan het fossiliseren!

God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!

Casper
Contacteer:

Bericht door Casper » 26 okt 2004, 15:44

davinci schreef:
nou durft ie niet meer we hebben hem weg gejaagd.
joeeeehoeeee cas het was maar een grapje hoor of zit je weer te fotoshoppen?
gr dv
weggejaagd? Casper de gevreesde vreesloze?
nee, ik zat huiswerk te maken, en ik denk dat ik het forum aan heb laten staan.
wat dat fossiliseren betreft:
\"get real stoned, drink wet cement.\"
maar nee, toch maar niet. het is gewoon een kwestie van tijd, dus nog eventjes geduld hebben, jongens. tienduizend jaar na mijn dood mogen jullie mijn overblijfselen hebben, mits jullie zelf ook nog in leven zijn. ik zet het in mijn testament. (ook dat jullie al mijn geld en dus mijn schulden erven. die zijn behoorlijk hoog geworden na tienduizend jaar, zeker weten.)
in welke matrix willen jullie mij hebben? beton, cement, gasbeton of gewoon zonder matrix? (oh ja, nepbarnsteen kan ook!)
vreemd, dat een topic speciaal naar mij vernoemd niet wat meer diepgang heeft :)
trouwens, over meer dan tienduizend jaar be ik zelfs nog meer waard!!! kun je nagaan wat ik voor jullie over heb.
als ik dood ben wil ik trouwens gecremeerd worden :)

Groeten, Casper

Post mortem we sort 'em!

Trilobite
Contacteer:

Bericht door Trilobite » 26 okt 2004, 20:03

Maarten schreef:
Ik hoef Casper niet, alleen als hij fossiel is! Wie weet hoe we Casper versneld kunnen laten fossiliseren?
We kunnen hem ook in gieten in hars, en dan blijft zijn zachte weefsel nog miljoenen jaren bewaard.

Olof Moleman AKA Trilobite/Lord Trilobite
[u][i]Lord of the Paleozoic sea.[/i][/u]
Ik graaf dus ik ben.

Casper
Contacteer:

Bericht door Casper » 26 okt 2004, 22:02

dan vries ik jouw in, dan kun je het resultaat zien. (tenzij het mislukt en jij gewoon een ijsmummie wordt :))

Groeten, Casper

Post mortem we sort 'em!

Maarten

Bericht door Maarten » 26 okt 2004, 22:31

We kunnen toch ook als forumleden bij elkaar komen en hem gezellig opeten!? Mensenvlees schijnt heerlijk te zijn, heb ik ooit gelezen uit een onderzoek onder papoea\'s, kregen overigens wel Kuru Kuru = besmettelijke vorm van Creuzveld Jacob (de menselijke vorm van gekkenkoeienziekte dus). Voordeel is dat Casper niet echt menselijk overkomt...

God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!

Maarten

Bericht door Maarten » 26 okt 2004, 22:32

Ik moet hem overigens nageven: hij is de eerste op dit forum waaraan een topic is gewijd! Ik ben het niet met hem eens wat betreft de diepgang....

Casper
Contacteer:

Bericht door Casper » 26 okt 2004, 22:39

je hebt gelijk; Casper de gevreesde vreesloze is ook nog eens onmenselijk.
zucht... wat een titel... casper de onmenselijke gevreesde vreesloze. ik heb andere plannen. ik nodig jullie uit voor een etentje en eet jullie allemaal op. ik ben immers onmenselijk, en ik moet mijn (bij)naam eer aan doen...
maarten wil ik gerookt, davinci geroosterd, jelle gepureerd en de rest gebakken en geflambeerd.
heerlijk, dat zei je zelf...

Groeten, Casper

Post mortem we sort 'em!

Casper
Contacteer:

Bericht door Casper » 26 okt 2004, 23:20

ik heb nog eventjes op internet gekeken, maar ik kon geen recepten vinde met als hoofdingredient mensenvlees. misschien in jouw boek over papoea\'s, maarten?
heerlijk, exotische gerechten.

maar maarten, misschien is dit niet zo\'n verstandig onderwerp, er kunnen nl. vegetariers op dit forum rondzwerven. ach, maakt ook niet uit, die lust ik ook wel, hoewel ze wat moeilijker verteerbaar zijn en dus langer gekookt moeten worden. jammer, dan gaan alle vitamines eruit.
veganisten lust ik echt niet. die stop ik in de keukenmachine en voer ze aan mijn hamster. als je nog steeds van plan bent hier te komen voor een gezellig diner, mijn woonplaats is dedemsvaart, en mijn adres is Van Haeringenstraat 6b.
oh ja, jullie moeten mijn broertje en zusje eerst opeten voordat ik jullie opeet.
\"i didn\'t spend millions of years crawling my way to the top of the food chain to become a vegetarian\"

Groeten, Casper

[Bewerkt door Casper op 26-10-2004 om 22:20 NL]

[Bewerkt door Casper op 27-10-2004 om 09:44 NL]

Post mortem we sort 'em!

Gesloten