Prep. Barasaurus besairiei ? Madagascar.
Antw: Prep. Barasaurus besairiei ? Madagascar.
Toch wel echt onwaarschijnlijk indrukwekkend. Wou dat ik er de ganse tijd naast kon zitten.
Heb nieuws van madagascar, en ze hebben nog een reeks volledige stenen gevonden. Heb ze al toegezegd. Volgende week naar daar om het transport te regelen.
Heb nieuws van madagascar, en ze hebben nog een reeks volledige stenen gevonden. Heb ze al toegezegd. Volgende week naar daar om het transport te regelen.
Hallo, @Pascal; lekker bezig man!
@ Wim; als je er idd nog meer bekomt, zou ik er graag een willen om dit ook te proberen...
groeten, Bert
@ Wim; als je er idd nog meer bekomt, zou ik er graag een willen om dit ook te proberen...
groeten, Bert
Elbert
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Hallo Bedankt Bert.
Hallo Wim,het zou niet prettig zijn om al die uren naast mij te zitten,je zou je gauw vervelen,ik kijk namelijk constant door een binoculair
Heb net het begin van het botje gevonden die leidt naar de romp,die gaat dan weer de richting uit naar die botjes op de zijkant.(Foto 2 en 3 in het begin van dit topic)
Gezien de grote van de poten,zouden het voorpoten moeten zijn (Die ik nu prep) om toch de kop aan te treffen,zo niet is deze enkel een fragment van het middelste stuk van de Barasaurus,dus zonder kop en zonder staart.
GR
[Bewerkt door strandjutters op 23-12-2017 om 19:06 NL]
Hallo Wim,het zou niet prettig zijn om al die uren naast mij te zitten,je zou je gauw vervelen,ik kijk namelijk constant door een binoculair

Heb net het begin van het botje gevonden die leidt naar de romp,die gaat dan weer de richting uit naar die botjes op de zijkant.(Foto 2 en 3 in het begin van dit topic)
Gezien de grote van de poten,zouden het voorpoten moeten zijn (Die ik nu prep) om toch de kop aan te treffen,zo niet is deze enkel een fragment van het middelste stuk van de Barasaurus,dus zonder kop en zonder staart.
GR
[Bewerkt door strandjutters op 23-12-2017 om 19:06 NL]
strandjutters
Pascal, dan zou foto 2/3 de nek zijn en fot 4 het bekken, juist?
- strandjutters
Nee Wim,we kijken omgekeerd,hetgeen ik nu prep ,gaat richting achterkant(Foto 4 is richting voorkant)Maar het kan het borststuk zijn.
GR
GR
strandjutters
- strandjutters

Hallo iedereen,
De twee botjes zijn vrij,en ik heb zicht op het opperarmbeen(Zie X )
Dit botje volg ik morgen tot tegen het bekken,dan kom ik in de richting van die andere botjes die vrij lagen voor de prep.
GR
strandjutters
- strandjutters

Hallo iedereen.
Alweer een stapje verder,vanmorgen eerst heel wat matrix verwijderd in die hoek met de poot,nu ben ik bezig met het opperarmbeen en binnenkort moet ik aansluiting vinden met het heupgewricht die ik zie op de zijkant van de steen.
Gr en tot straks
strandjutters
- strandjutters

Hallo iedereen.
Nu ben ik bij het bekken.
GR
strandjutters
-
Super bezig Pascal.
Nen vrolijke kerst gewenst trouwens.
[Bewerkt door suffeleersT op 24-12-2017 om 17:55 NL]
Nen vrolijke kerst gewenst trouwens.
[Bewerkt door suffeleersT op 24-12-2017 om 17:55 NL]