Mammoet of niet deel2
- Smaug
- Community Manager
- Has thanked: 225 times
- Been thanked: 109 times
Antw: Mammoet of niet deel2
Hier ,http://www.manimalworks.com/paginas/ove ... struc.html , werd de Wolharige Neushoorn van Ecomare gemaakt. Ze hebben nog wel meer leuke projecten 

My armour is like tenfold shields, my teeth are
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!
Antw: Antw: Mammoet of niet deel2
aaaaah nou ben je me aan het plagen he?Hanneke schreef:
Eh.... ik bedoel natuurlijk wolharige NEUSHOORN...
leuk hoor
gr dv
i just looove fossils
Nog even voor de duidelijkheid: fossiel op de foto: wolharige neushoorn. Reconstructie in Ecomare: wolharige neushoorn. 

\"I have called this principle, by which each slight variation, if useful, is preserved, by the term Natural Selection\" - Charles Darwin
Ik heb de site bekeken en het ziet er inderdaad goed uit. Bedankt voor de link en het delen van je kennis.
Wolharige neushoorns waren geweldige dieren
en het idee dat onze voorouders hun met speertjes te lijf gingen is echt ongelooflijk.Deze dieren waren echt(net als de huidige neushoorns)levensgevaarlijk en ongelooflijk sterk.Dan moet je toch wel honger hebben als je zulke gekke dingen doet.
Ik zal gaan zoeken naar afbeeldingen van Wolharige neushoorns en met name naar complete schouderbladen.
gr dv
Oja en mijn opmerking over dat plagen was niet slecht bedoeld,ten slotte zijn we allemaal mensen.
Wolharige neushoorns waren geweldige dieren
en het idee dat onze voorouders hun met speertjes te lijf gingen is echt ongelooflijk.Deze dieren waren echt(net als de huidige neushoorns)levensgevaarlijk en ongelooflijk sterk.Dan moet je toch wel honger hebben als je zulke gekke dingen doet.
Ik zal gaan zoeken naar afbeeldingen van Wolharige neushoorns en met name naar complete schouderbladen.
gr dv
Oja en mijn opmerking over dat plagen was niet slecht bedoeld,ten slotte zijn we allemaal mensen.
i just looove fossils
Graag gedaan
Mijn kennis beperkt zich voornamelijk tot vertebraten; schelpjes enzo zijn een blanco gebied voor mij, maar over mammoeten, vogeltjes en ptero\'s kan ik af en toe nog wel eens iets nuttigs melden.
gr. Hanneke

gr. Hanneke
\"I have called this principle, by which each slight variation, if useful, is preserved, by the term Natural Selection\" - Charles Darwin