Mammoet of niet deel2

Laat hier je fossielen determineren. Voorzie duidelijke foto's en vermeld zo mogelijk de grootte, de vindplaats en de ouderdom.
Smaug
Community Manager
Has thanked: 225 times
Been thanked: 109 times
Antw: Mammoet of niet deel2

Bericht door Smaug » 15 dec 2004, 11:36

Hier ,http://www.manimalworks.com/paginas/ove ... struc.html , werd de Wolharige Neushoorn van Ecomare gemaakt. Ze hebben nog wel meer leuke projecten :)

My armour is like tenfold shields, my teeth are
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!

davinci
Contacteer:
Antw: Antw: Mammoet of niet deel2

Bericht door davinci » 15 dec 2004, 18:20

Hanneke schreef:
Eh.... ik bedoel natuurlijk wolharige NEUSHOORN...
aaaaah nou ben je me aan het plagen he?
leuk hoor
gr dv

i just looove fossils

Hanneke
Contacteer:

Bericht door Hanneke » 16 dec 2004, 09:20

Nog even voor de duidelijkheid: fossiel op de foto: wolharige neushoorn. Reconstructie in Ecomare: wolharige neushoorn. :)

\"I have called this principle, by which each slight variation, if useful, is preserved, by the term Natural Selection\" - Charles Darwin

davinci
Contacteer:

Bericht door davinci » 16 dec 2004, 11:25

Ik heb de site bekeken en het ziet er inderdaad goed uit. Bedankt voor de link en het delen van je kennis.
Wolharige neushoorns waren geweldige dieren
en het idee dat onze voorouders hun met speertjes te lijf gingen is echt ongelooflijk.Deze dieren waren echt(net als de huidige neushoorns)levensgevaarlijk en ongelooflijk sterk.Dan moet je toch wel honger hebben als je zulke gekke dingen doet.
Ik zal gaan zoeken naar afbeeldingen van Wolharige neushoorns en met name naar complete schouderbladen.
gr dv
Oja en mijn opmerking over dat plagen was niet slecht bedoeld,ten slotte zijn we allemaal mensen.

i just looove fossils

Hanneke
Contacteer:

Bericht door Hanneke » 16 dec 2004, 16:05

Graag gedaan :) Mijn kennis beperkt zich voornamelijk tot vertebraten; schelpjes enzo zijn een blanco gebied voor mij, maar over mammoeten, vogeltjes en ptero\'s kan ik af en toe nog wel eens iets nuttigs melden.
gr. Hanneke

\"I have called this principle, by which each slight variation, if useful, is preserved, by the term Natural Selection\" - Charles Darwin

Gesloten