Beurs Rijswijk 10-11 maart
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: Beurs Rijswijk 10-11 maart
Probeer er hier geen chatbox van te maken jongens. Even achter de schermen mailen gaat ook.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- masteroffossiles
- Has thanked: 27 times
- Been thanked: 9 times
- SebastiaanVR
ik dank niet dat ik ga gaan.jammer
maar ik wil tijdens de paasvakantie eens afspreken met forumledan om in antwerpen te zoekn.jim
maar ik wil tijdens de paasvakantie eens afspreken met forumledan om in antwerpen te zoekn.jim
Wie niet zoekt, wie ni vindt!!!
- SantanaFormatie
- Been thanked: 1 time
ik ben zaterdag van de partij maar ik zou meer mensen willen ontmoeten.
Waar spreken jullie eigenlijk af?
Waar spreken jullie eigenlijk af?
Keep searching because everything is never as it seems.
- SebastiaanVR
@Sander
We spreken af achter het kaartjesverkoop-dinges tussen 1 uur en half 2. Kunnen we jou daar treffen of op een ander tijdstip?
Gaat er nog iemand anders naar de beurs in Rijswijk?
gr, Sebas
We spreken af achter het kaartjesverkoop-dinges tussen 1 uur en half 2. Kunnen we jou daar treffen of op een ander tijdstip?
Gaat er nog iemand anders naar de beurs in Rijswijk?
gr, Sebas
Waarschijnlijk kom ik ook (zondag). Die twee meiden van mij (tweeling 6 jr) parkeer ik wel effies in de indoor-speelplaats.
Misschien mogen ze ook even kijken. Ze hebben wel interesse voor papa\'s verzameling....zijn de genen he!
Uit ervaring weet ik dat er weinig tot geen fossielenkraampjes zijn. We zien wel...\"fingers crossed\"
Greetz
Misschien mogen ze ook even kijken. Ze hebben wel interesse voor papa\'s verzameling....zijn de genen he!

Uit ervaring weet ik dat er weinig tot geen fossielenkraampjes zijn. We zien wel...\"fingers crossed\"
Greetz
Verba volant, fossilis manent
- SantanaFormatie
- Been thanked: 1 time
Als de beurs zaterdag open gaat ben ik al van de parij.
Mochten er nog forumleden rond die tijd ook aanwezig zijn, dan zou ik het leuk vinden om meer mensen te ontmoeten.
En Sebas dat bespreken we nog even op MSN.
mvg,
Sander
Mochten er nog forumleden rond die tijd ook aanwezig zijn, dan zou ik het leuk vinden om meer mensen te ontmoeten.
En Sebas dat bespreken we nog even op MSN.
mvg,
Sander
Keep searching because everything is never as it seems.
- SebastiaanVR
Antw: Antw: Beurs Rijswijk 10-11 maart
Hey René,vincko schreef:
Greetz
Ik ben er nog maar 1 keer geweest, maar ik heb er toch aardig wat kraampjes gezien met fossielen. Zeg maar 30-40% was fossielenkraam. Ok, er stonden dan wel heel veel marokkanen met neppe fossielen, dus dan wordt het 20-30%

Ik ga zaterdag naar de beurs, wie gaat er dan nog meer?
Van degene die ik weet die op zaterdag gaan zijn masteroffossils en SantanaFormatie.
gr, Sebas
Rijswijk is een vrij grote beurs voor Nederlandse begrippen, met ook weer voor Nederlandse begrippen normale prijzen.
Weinig fossielen inderdaad, ik neem vaak familie en bekenden mee naar deze beurs, de overdadigheid aan mineralen en sieraden bevalt ze vaak wel!
Een aardige locatie is het ook wel!
Het verschilt wel van jaar tot jaar wat er staat, het ene jaar vol met fossielenhandelaren, het andere jaar niet.
Mark.
Weinig fossielen inderdaad, ik neem vaak familie en bekenden mee naar deze beurs, de overdadigheid aan mineralen en sieraden bevalt ze vaak wel!
Een aardige locatie is het ook wel!
Het verschilt wel van jaar tot jaar wat er staat, het ene jaar vol met fossielenhandelaren, het andere jaar niet.
Mark.