Doe mee! Algehele peiling!
Antw: Doe mee! Algehele peiling!
Plicano schreef
Ik DENK dat de buitenste radiale schil fosforiet is afkomstig van het calciumfosfaat van het eventuele kraakbeen. Het kraakbeen is opgelost en vervangen door sediment, dat door indroging craqueleert en regelmatige \'kegels\' achterlaat, wat dan weer overgoten wordt door wat calciummineralen.
Voor mij een door indroging gecraqueleert kraakbeentje in radiale schil overgoten met een sousje op basis van calciumfosfaat...Klinkt goed
in welk driesterren hotel bent u de kok???
Ik denk dat jullie over verschillende dingen bezig zijn
Mark zegt geen,ik heb ze donderdag gezien en denk ook\"neen\".We hebben zulke stukken meegehad naar Naturalis en daar waren het knollen,opgeboud uit???(weet het niet meer)Met de bottentocht worden ze regelmatig opgevist en terug overboort gekiepert.
Die van jullie heb ik niet gezien en dat kan dus A of B zijn.Ik geef de voorkeur aan jullie vasthoudendheid en zeg....Ja
Voila
Ik DENK dat de buitenste radiale schil fosforiet is afkomstig van het calciumfosfaat van het eventuele kraakbeen. Het kraakbeen is opgelost en vervangen door sediment, dat door indroging craqueleert en regelmatige \'kegels\' achterlaat, wat dan weer overgoten wordt door wat calciummineralen.
Voor mij een door indroging gecraqueleert kraakbeentje in radiale schil overgoten met een sousje op basis van calciumfosfaat...Klinkt goed
Mark zegt geen,ik heb ze donderdag gezien en denk ook\"neen\".We hebben zulke stukken meegehad naar Naturalis en daar waren het knollen,opgeboud uit???(weet het niet meer)Met de bottentocht worden ze regelmatig opgevist en terug overboort gekiepert.
Die van jullie heb ik niet gezien en dat kan dus A of B zijn.Ik geef de voorkeur aan jullie vasthoudendheid en zeg....Ja
Voila
Theo
Antw: Antw: Doe mee! Algehele peiling!
@Theja,Theo schreef:
Plicano schreef
Voila
Is de Reserve in Knokke goed? Nadat ze al haar sterren verloor? Ik laat alle mogelijkheden open.

Laat ik het zo stellen: ik gok op alle vier de mogelijkheden want...ik wil die prijs van Martijn winnen.

Laat de volgende maar binnen.
A (kort genoeg???)
@ masteroffossiles: 1e bericht Supergraver
vrgr
Phacops
@ masteroffossiles: 1e bericht Supergraver
vrgr
Phacops
http://rafaeldavid.deviantart.com
- Caveman
- Has thanked: 268 times
- Been thanked: 307 times
- Contacteer:
D:
volgens mij is het een versteenkiezelde / gastrohoutslakwormneuspulkgedeeltestukjefragment!
duidelijk?
volgens mij is het een versteenkiezelde / gastrohoutslakwormneuspulkgedeeltestukjefragment!
duidelijk?
To share or not to share, that's the question!
- agaathunter
Volkomen duidelijk!
Daar had ik ook al aan zitten denken.
Groetjes: Ed
Daar had ik ook al aan zitten denken.
Groetjes: Ed
geduld is een goede zaak
Henk Jan komt precies uit de neus gevallen
we zullen binnen een paar weekjes wel zien of we op dezelfde lijn zitten.
we zullen binnen een paar weekjes wel zien of we op dezelfde lijn zitten.
Theo
- zoekozoeko
- Contacteer:
Ik ga voor A.
PS: We houden het toch wel een beetje gezellig hè?;).
PS: We houden het toch wel een beetje gezellig hè?;).
\"Als je vindt dat dijken duur zijn, probeer dan eens een overstroming.\"
Evert Wesker
Evert Wesker
- SebastiaanVR