beurs antwerpen 17 en 18 november
- Fossiel hunter sean
- Contacteer:
Antw: beurs antwerpen 17 en 18 november
helaas geen vervoer kunnen krijgen, dus als iemand mijn kant op rijd en me wil op pikken zou ik dat zeer leuk vinden! ik woon in zuid limburg
gr sean
gr sean
IK zal er wssl zondag wel zijn.
Z.
Z.
The earth has music for those who listen.
awel, k heb het nog eens gewaagd naar deze beurs te komen,
het was deprimerend saai, veel schmuck en bling bling, bijna geen fossielen, maar natuurlijk wel haaientanden hé
wat gestolen materiaal uit china, na vraag naar exportdocumenten of legitimatie bewijzen, no sir, but we have this at our home... hehe, ik hoop dat niemand die fake vogel koopt..
ik snap de organisatoren totaal niet, dit zie je toch, waarom laat je dat stuk niet verwijderen, of zet je die verkoper gewoon aan de deur; en het ging over heel erg veel geld
gelukkig dat ik nog wat leuke babbels kon doen, ondanks de keel die me de mars deed missen,
cheerS
het was deprimerend saai, veel schmuck en bling bling, bijna geen fossielen, maar natuurlijk wel haaientanden hé
wat gestolen materiaal uit china, na vraag naar exportdocumenten of legitimatie bewijzen, no sir, but we have this at our home... hehe, ik hoop dat niemand die fake vogel koopt..
ik snap de organisatoren totaal niet, dit zie je toch, waarom laat je dat stuk niet verwijderen, of zet je die verkoper gewoon aan de deur; en het ging over heel erg veel geld
gelukkig dat ik nog wat leuke babbels kon doen, ondanks de keel die me de mars deed missen,
cheerS
"Ammonites are the quintessential
fossils, seemingly covering all the
major themes of paleontology"
Eldredge 1996
Eldredge 1996
Hallo ,
net zoals Stijn erger ik me dood aan al die schmuckstandjes,dit is eerder een sierradenbeurs aan het worden.
Verder leuke babel gehad met jimmeke.
Wally
net zoals Stijn erger ik me dood aan al die schmuckstandjes,dit is eerder een sierradenbeurs aan het worden.
Verder leuke babel gehad met jimmeke.
Wally
Antw: Antw: beurs antwerpen 17 en 18 november
Troost, 9 997 000 Belgen hadden ook keelpijn en marscheerden daarom ook niet.ammun rah schreef:
cheerS

Laatst was ik op de beurs in Brussel. Daar stond een \'raar\' geval. We vroegen de verkoper of hij een Mosadil of een Krokosaurus verkocht. Hij begreep er niks van. Toen heel geduldig uitgelegd dat de schedel tot een Mosa behoorde en de tandzetting van een krokodil. Dat hij vier neusgaten had. Twee van de krokodil en twee van de Mosa. En dat een fatsoenlijke krokodil een fenestra achter het dentale had.
Zo zie je maar weer : Plikona is altijd in de weer om de fake fossielen van volgend jaar weer meer anatomisch correct te laten produceren.

ja inderdaad die schmuckstandjes moeten stilletjes aan ophouden.zo is het niet leuk meer.je kon het aantalfossielenkraampjes op 2handen tellen denkik.
verderl leuke babbels gedaan,mensen ontmoet en een paarleuke zaken gekocht.
oa een Great White uit lillo, een bendeni uit cadzand een auriculatis uit Balegem/Oosterzele,...
ik zal morgen wat fotos plaatsen.
grts jim
verderl leuke babbels gedaan,mensen ontmoet en een paarleuke zaken gekocht.
oa een Great White uit lillo, een bendeni uit cadzand een auriculatis uit Balegem/Oosterzele,...
ik zal morgen wat fotos plaatsen.
grts jim
Wie niet zoekt, wie ni vindt!!!
Antw: Antw: Antw: beurs antwerpen 17 en 18 november
plikona schreef:... Zo zie je maar weer : Plikona is altijd in de weer om de fake fossielen van volgend jaar weer meer anatomisch correct te laten produceren.ammun rah schreef:
cheerS

Ik zal eens in mijn archieven duiken ... had ik daar gene schone foto van genomen ..?
grtn,mike
hehe leuk leuk louis (plikona) een mosadil
ooit zullen ze het wel eens leren zeker...
niet alleen m\'n keel begaf het vandaag, ook de batterijen van m\'n fototoestel
dus geen fotos van de fakers ditmaal
mvg stijn
ooit zullen ze het wel eens leren zeker...

niet alleen m\'n keel begaf het vandaag, ook de batterijen van m\'n fototoestel
dus geen fotos van de fakers ditmaal
mvg stijn
"Ammonites are the quintessential
Eldredge 1996
Eldredge 1996
Antw: Antw: beurs antwerpen 17 en 18 november
Hoi,ammun rah schreef:
ik snap de organisatoren totaal niet, dit zie je toch, waarom laat je dat stuk niet verwijderen, of zet je die verkoper gewoon aan de deur; en het ging over heel erg veel geld.
cheerS
Ik ben gisteren ook geweest samen met m\'n zus Marleen en haar dochter Sarah.
Bedoel je dat plat stuk(je) gele steen van +- 20 op 20 cm. waar een beestje op zat. Ik dacht dat de prijs een 3700 euro of zo was.
Als je aan de inkom stond was het dan niet bij de allerlaatste (allerverste) kraam links vanachter???????
Ik vond het wel verdacht dat zo\'n duur stuk helemaal vooraan van de kraam lag.
Als het echt zo waardevol is, hou je het dan normaal niet wat dichter bij!?
Ik heb hem in ieder geval niet gekocht, zoveel eurookes had ik net niet bij.
Groetjes...
Ilse
FOSSILS ARE FOR EVER!