Lithos-beurs
Antw: Lithos-beurs
en wat vonden jullie ervan?
ik heb toch weer heel wat fossiel.netters gezien,
nijntje, ziepe, trilo, theo, patrick, robbin.... (is verre van volledig), niet met iedereen heb ik een lange babbel kunnen houden,
ik heb wat leuke ammonieten kunnen ruilen,
alleen vond ik het spijtig dat er weinig mensen echt goed wouden ruilen (ze wouden liever verkopen)
wat me opviel is dat in vgl ik er vijf jaar geleden was, de beurs met een extra zaal was gegroeid,
mvg stijn
[Bewerkt door Ammun Rah op 03-12-2007 om 10:08 NL]
ik heb toch weer heel wat fossiel.netters gezien,
nijntje, ziepe, trilo, theo, patrick, robbin.... (is verre van volledig), niet met iedereen heb ik een lange babbel kunnen houden,
ik heb wat leuke ammonieten kunnen ruilen,
alleen vond ik het spijtig dat er weinig mensen echt goed wouden ruilen (ze wouden liever verkopen)
wat me opviel is dat in vgl ik er vijf jaar geleden was, de beurs met een extra zaal was gegroeid,
mvg stijn
[Bewerkt door Ammun Rah op 03-12-2007 om 10:08 NL]
"Ammonites are the quintessential
fossils, seemingly covering all the
major themes of paleontology"
Eldredge 1996
Eldredge 1996
- Frisian-old-age
Zeker de moeite!!!,
Heb een paar fossielen laten determineren;al was er en is er nog steeds nog wat twijfel...
Ook wat interessante lectuur gekocht alsook een mooie mammoetkies uit de Noordzee(slechts 15€).
Hona-nummer al even vlug bekeken:goed dat ik ook eentje heb gekocht(Robbin dat van u bezorg ik dan wel als het past).
Groeten Gigi
Heb een paar fossielen laten determineren;al was er en is er nog steeds nog wat twijfel...
Ook wat interessante lectuur gekocht alsook een mooie mammoetkies uit de Noordzee(slechts 15€).
Hona-nummer al even vlug bekeken:goed dat ik ook eentje heb gekocht(Robbin dat van u bezorg ik dan wel als het past).
Groeten Gigi
Minilodon
- tandenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Heb me een prachtige en grote (17 cm max. diameter) (!!) goniatiet uit de Belgische Ardennen aangeschaft. Een buitenkansje. Komt uit de omgeving van Tellin. Foto\'s volgen... Verder veel mooie dingen gezien, veel mensen ontmoet, ... \'t was de moeite!! De afwezigen hebben wat gemist.
"Wijze mensen praten omdat ze iets te zeggen hebben; dwazen, omdat ze iets willen zeggen." - Plato.
het was erg leuk in harelbeke
er lag bij de ingang een super mooie collectie van haaientanden en schelpen uit egem (ook in het steen).
en binnen waren er gelukkig heel wat fosielen aanwezig...
ik heb ook twee hona nummers gekocht ..wat schelpen (recent) natuurljik een paar haaientanden o.a. een tandje in het steen uit egem.
een paar doosjes een doosjes met wervletje svan landzoogdieren.
foto\'s van de egem collectie zijn helaas bij mijn vader thuis en die staan nog niet op de pc.
ook ong wat kunnen ruilen dus best een vruchtbare dag voor mij
gr nijntje
er lag bij de ingang een super mooie collectie van haaientanden en schelpen uit egem (ook in het steen).
en binnen waren er gelukkig heel wat fosielen aanwezig...
ik heb ook twee hona nummers gekocht ..wat schelpen (recent) natuurljik een paar haaientanden o.a. een tandje in het steen uit egem.
een paar doosjes een doosjes met wervletje svan landzoogdieren.
foto\'s van de egem collectie zijn helaas bij mijn vader thuis en die staan nog niet op de pc.
ook ong wat kunnen ruilen dus best een vruchtbare dag voor mij
gr nijntje
het schattige nijntje vind de mooiste
schatten
schatten
"Ammonites are the quintessential
Eldredge 1996