T-shirt
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: Antw: T-shirt
Daarmee bedoel je uiteraard Herman.Supergraver schreef:
Maarre ik vind het een beetje angstvallig stil aan de kant van de directie![]()

Ik vermoed dat de meest haalbare kaart een relatief eenvoudig ontwerp zal zijn. Daarmee bedoel ik een universele, goed doordachte lijntekening. Om tot zo\'n ontwerp te komen is wat gecoördineerd denkwerk nodig vrees ik.
Een optie wat dat betreft is het voorstellen van een aantal ontwerpen in een poll.
De voornaamste kost is het laten maken van een raster zeefdruk, mogelijk valt dit goedkoper uit voor een eenvoudiger ontwerp (zonder grijswaarden bedoel ik).
Ontwerp, da\'s één.
Tweede punt is de keuze van het t-shirt waarop gedrukt wordt. Ik vermoed dat er wel interesse is naar een ietwat modieus model hier, in maat naar keuze, met de mogelijkheid voor een damesmodel ook. Ik zou me eens moeten informeren over de mogelijkheden en kostprijs wat dat betreft.
Inschatten wat vraag en afname zal zijn is steeds moeilijk op voorhand. Bovendien zijn er nog andere factoren die we in overweging moeten nemen. Daarom heb ik ook nog niet eerder gereageerd.
Ik stel voor dat het beheer dit uitstekend idee gewoon vooropig even mee opneemt in het to-do lijstje? Uiteraard zijn meningen of suggesties onverminderd welkom!
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- agaathunter
Antw: T-shirt
Hoi Esther,
Wens Herman beterschap van mij en verwen hem nu maar een beetje, dan is hij weer snel beter!
Groetjes: Ed
Wens Herman beterschap van mij en verwen hem nu maar een beetje, dan is hij weer snel beter!
Groetjes: Ed
geduld is een goede zaak
- Fossielenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- Contacteer:
De huidige t shirts zijn geprinte (inktjet printer) transfervellen die met een strijkijzer op de tshirts worden aangebracht. Een heel klusje, maar wel een relatief goedkope oplossing, en ook nog eens in kleur.
Ook meerdere ontwerpen is dus geen enkel probleem, want ik maak ze toch per stuk. Ook het aanbrengen op verschillende typen kledingstukken is dus geen enkel probleem. Die kunnen we zelf uitzoeken. Wat voor kledingstukken zouden jullie belangstelling voor hebben?
Zeefdrukken is veel prijziger, en ook nog maar in één kleur meestal. Met de transfervellen zijn dus vrij gemakkelijk heel erg leuke dingen te bereiken. Maar we zullen eerst de ontwerpen bekijken, en dan beslissen hoe we die het beste kunnen drukken.
Ik zie dan ook met veel plezier jullie eigen ontwerpen tegemoed! Wel graag in hoge resolutie. We zullen dat de leukste ontwerpen daadwerkelijk gaan maken!
Ook meerdere ontwerpen is dus geen enkel probleem, want ik maak ze toch per stuk. Ook het aanbrengen op verschillende typen kledingstukken is dus geen enkel probleem. Die kunnen we zelf uitzoeken. Wat voor kledingstukken zouden jullie belangstelling voor hebben?
Zeefdrukken is veel prijziger, en ook nog maar in één kleur meestal. Met de transfervellen zijn dus vrij gemakkelijk heel erg leuke dingen te bereiken. Maar we zullen eerst de ontwerpen bekijken, en dan beslissen hoe we die het beste kunnen drukken.
Ik zie dan ook met veel plezier jullie eigen ontwerpen tegemoed! Wel graag in hoge resolutie. We zullen dat de leukste ontwerpen daadwerkelijk gaan maken!
Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
- Carcharias
- Contacteer:
Hoi Webmaster,
Goed idee. Ik sta tijdens het zoeken vaak gebukt.. dus misschien is het een goed idee het logo achterop het T-shirt te strijken.
Gr. Robbin
Goed idee. Ik sta tijdens het zoeken vaak gebukt.. dus misschien is het een goed idee het logo achterop het T-shirt te strijken.
Gr. Robbin
Luctor et Emergo

Is dit wat? De hi-res met (evt layers)versie staat klaar.
Greetz
René
PS: geen tandje erop

Verba volant, fossilis manent
- Fossiel hunter sean
- Contacteer:
Antw: Antw: T-shirt
vincko schreef:
PS: geen tandje erop
links en rechts is nog plaats:D:P
[Bewerkt door Fossiel hunter sean op 04-02-2008 om 12:41 NL]
- Fossielenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- Contacteer:
Leuke opzet Vinco.
Ik zou alleen het woord \'groep\' weglaten. Bovenin zou ik \'www-fossiel-net\' plaatsen en onderin \'Paleontologie\'.
[Bewerkt door Fossielenzoeker op 04-02-2008 om 13:18 NL]
Ik zou alleen het woord \'groep\' weglaten. Bovenin zou ik \'www-fossiel-net\' plaatsen en onderin \'Paleontologie\'.
[Bewerkt door Fossielenzoeker op 04-02-2008 om 13:18 NL]
Robert Mensink
Inderdaad erg leuk!
Wel graag www.fossiel.net i.p.v. fossiel-net
We wachten evt aanvullende ontwerpen af, en maken dan een keuze welke ontwerpen uitvoerbaar zijn.
Wel graag www.fossiel.net i.p.v. fossiel-net
We wachten evt aanvullende ontwerpen af, en maken dan een keuze welke ontwerpen uitvoerbaar zijn.
Kennis telt!