Organisatoren Fossiel.net weekend: BEDANKT!!!! - nu ook foto\'s...
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Organisatoren Fossiel.net weekend: BEDANKT!!!!
Uitrusten op de camping na de excursie in CBN op eertse dag. Uitpakken van de vondsten en wachten op de barbeque. Bijkletsen en genieten van een pintje. Patrick de chef kok (foto 3). Naast fossielen werden ook interessante tatouages bewonderd. Fitch prepareert een aantal stukken steen (laatste foto).
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
Antw: Organisatoren Fossiel.net weekend: BEDANKT!!!! - nu ook foto\\\'s...
die geleende ammoniet van Sander komt me vaag bekend voor

@Gerrit-Jan: je hebt mail.
nog enkele actiefoto\'s: vóór en na

[Bewerkt door Patrick op 25-06-2008 om 11:25 NL]
wie het kleine niet begeerd is het
grote niet weerd!!
grote niet weerd!!
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Fossiel.net weekend: foto\'s zaterdag avond
...foto\'s van zaterdag avond. De chips en smarties gaan rond en er wordt genoegelijk een pijp gerookt.
[Bewerkt door Gerrit-Jan op 25-06-2008 om 11:29 NL]
Antw: Organisatoren Fossiel.net weekend: BEDANKT!!!! - nu ook foto\'s...
Het zou misschien interessant zijn om op de één of andere manier alle foto\'s van het weekend op één site te zetten waar iedereen ze kan downloaden.
groetjes
Patrick
groetjes
Patrick
grote niet weerd!!
grote niet weerd!!
iedereen bedankt voor het plaatsen van de foto\'s! het lijkt me leuk om tegen betaling een boekje uit te brengen met alle foto\'s van het weekend,toch een leuke herinnering
Fossielen zijn vet!
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Fossiel.net weekend: foto\'s van zondag ochtend
Goed idee!! Ik zal mijn foto\'s wel doorsturen aan degene die deze klus op zich wil nemen. Hier nog de laatste foto\'s van zondag ochtend. Ontbijten, tent afbreken en nog even de kaart lezen voor de route naar de Carboon groeve in Terril.patrick schreef:
Het zou misschien interessant zijn om op de één of andere manier alle foto\'s van het weekend op één site te zetten waar iedereen ze kan downloaden.
groetjes
Patrick
PS: ik heb je mail ontvangen Patrick. Ik zal je tzt nog een seintje geven als ik weer naar Rheine ga. Ik vond het ook heel leuk je te hebben ontmoet!
PPS: voor wie interesse heeft in een CD met de foto\'s van de Rheine excursie moet mij maar een mailtje sturen. Dan brand ik er nog wel een paar. Ik kan er wat extra foto\'s van gidsfossielen en van de verzameling van de heer Hintze bij opzetten.
Groet
[Bewerkt door Gerrit-Jan op 25-06-2008 om 13:04 NL]
Leuke foto\'s! Ben alleen erg huiverig voor de gemaakte foto\'s waarop ik een tulband draag... *slik*
Als je je foto\'s wilt uploaden naar je eigen (site)ruimte van je provider kan je dit proggie http://members.jcom.home.ne.jp/mtpsoft/ ... -0-5-6.exe gebruiken. Is freeware en werkt prima.
Greetz
René
PS: wat mijn foto\'s betreft...tsja ik schaam me dood. Ik had net een nw GSM met 5.0 megapixel camera. Tijdens het maken van foto\'s heb ik waarschijnlijk mijn vinger voor de lens gehad. De lens zit n.l. nogal hoog. Elke foto zit eruit of deze op Mars is genomen. Je weet wel met zo\'n rode atmosfeer
Als je je foto\'s wilt uploaden naar je eigen (site)ruimte van je provider kan je dit proggie http://members.jcom.home.ne.jp/mtpsoft/ ... -0-5-6.exe gebruiken. Is freeware en werkt prima.
Greetz
René
PS: wat mijn foto\'s betreft...tsja ik schaam me dood. Ik had net een nw GSM met 5.0 megapixel camera. Tijdens het maken van foto\'s heb ik waarschijnlijk mijn vinger voor de lens gehad. De lens zit n.l. nogal hoog. Elke foto zit eruit of deze op Mars is genomen. Je weet wel met zo\'n rode atmosfeer

Verba volant, fossilis manent
Als jullie willen kunnen jullie de hoge resolutie fotos naar mij opsturen. Heb een tijdje- geleden (hier opt werk) een xml/flash web apllicatie geschreven waarin je foto\'s per set online kan bekijken en downloaden via een simpele druk op de knop. Ik zou zeggen stuur me de foto\'s door en ik zorg dat alles mooi online staat.
Mailen maar!
Ziepe
Mailen maar!
Ziepe
The earth has music for those who listen.
Prima Sven, ik stel voor dat iedereen zijn/haar foto\'s naar jou opstuurt.
groetjes
Patrick
groetjes
Patrick
grote niet weerd!!
grote niet weerd!!
Antw: Antw: Organisatoren Fossiel.net weekend: BEDANKT!!!! - nu ook foto\'s...
.. slag van de hamer gehad tijdens het kappen ... kan niet anders ... oftewel nog nie nuchter van die Belgische Chimay-biertjes na de roemloze uitschakeling van Oranje ... ??? naja, de één verdraagt \'t al wat beter dan de andere ...vincko schreef:
Leuke foto\'s! Ben alleen erg huiverig voor de gemaakte foto\'s waarop ik een tulband draag... *slik*
Greetz
René
PS: wat mijn foto\'s betreft...tsja ik schaam me dood. Ik had net een nw GSM met 5.0 megapixel camera. Tijdens het maken van foto\'s heb ik waarschijnlijk mijn vinger voor de lens gehad. De lens zit n.l. nogal hoog. Elke foto zit eruit of deze op Mars is genomen. Je weet wel met zo\'n rode atmosfeer![]()

grtn,mike